تیتر خبرها

زندگی سوپر اروپایی "سولماز آقمقانی" که بهشت براش کمه؛ خانوم قرنیه اش هم پروتز کرده!

سولماز آقمقانی بازیگر سه در چهار که این روزا با چشمای رنگیش داره کل اینستا رو به اسم خودش میکنه، جدیدا از زندگی فوق رویاییش رونمایی کرد!

شایانیوز- سولماز آقمقانی جزو بازیگران کم کاریه که در زمان پرکاریش حسابی معروف شده بود و خیلیا دوستش داشتن. اولین تجربه حرفه ای سولماز آقمقانی که باعث شد عین توپ تو سینما بترکه، سریال “سه در چهار” بود که باب دل مردم بود و هنوز که هنوزه وقتی این سریال پخش میشه، کلی طرفدار پر و پا قرص واسش سر و دست میشکونن و ساعتشون رو مطابق زمان پخش اون تنظیم میکنن. سولماز آقمقانی به دلیل ظاهر جذاب و تو دل برویی که داره با وجود اینکه دیگه چندان تو فیلم و سریالا دیده نمیشه، ولی طرفدارای زیادی تو اینستا داره و با یه پستش کل اینستا واسش به خط میشن!

سولماز خانوم هر چی برو بیا و خفن بازی داره صدقه سر چشمای رنگی و خاصشه و همین موضوع هم باعث شده که بازیگر خوش چهرمون بزنه تو کار اینستابازی و اعتماد به سقفشو با گذاشتن عکسای رنگ و وارنگ حسابی به رخ بقیه بکشه. البته از بسیاری فوتوهای ایشون، مایه داری فَت و فراوون و زندگی اروپایی طورش داره شره میکنه. درواقع میشه گفت خیلی اوقات یه جوری داره تو آسمون سیر میکنه و عکسایی منتشر میکنه که انگاری تو خودِ بهشته و این ماییم که تو جهنمیم!

d

جذابیت عجیب سولماز آقمقانی که یاقوتای انگورو کوبوند زمین!

مثلا چند وقت پیش سولماز آقمقانی میون کلی انگور چنان سیسی اومده بود که خود خالق عکس سلفی هم نمیتونه اینجوری فنت بندازه. البته تو عکس خانوم هم تنها چیزی که بسیار به چشم میاد همون چشمای عجیبشه که آدمو رسما توش غرق میکنه. حتی برای اینکه بخواد شاخ بشه و بگه من در هر حالتی جذاب و تو دل برو هستم، از تمام زوایای ممکن در کنار درختای جذاب انگور یاقوتی عکس انداخته که بیا و ببین!

Untitled

q

w

سولماز آقمقانی یه جوری خودشو ساخت که مرلین مونرو باس جلوش لُنگ بندازه!

سولماز خانوم اولین بار تو سه در چهار بازی کرد و اونجا یه چهره معمولی داشت که بخاطر رنگ چشماش تونست دل خیلیا رو به دست بیاره. ولی حالا که نگاش میکنین رسما شده یه خانوم جذاب که بی برو برگرد با ساخت و پاختی که رو فیسش انجام داده جذابیت دو دنیا رو حسابی کف خودش کرده.

این بازیگر به تازگی با یه رنگ و لعاب تازه اومد تو اینستا که اگه ببینینش قطعا میگین ایشون از مرلین مونرو، زیباترین بازیگر هالیوود هم یه قدم جلوتر رفته که دقیقا هم همینطوره. تو این عکس خانوم خانوما به قدری پروتزای ژذاب و اروپایی طورش رو بیرون کشیده و با یه میکاپ ساده و موهای پشمک طورش فاز گرفته که نگو و نپرس!

ssd

وقتی سولماز آقمقانی با پروتزاش نوساز کار کرده خفن!

شاید تصور کنین که هر چی تو فیس سولماز آقمقانی وجود داره اصلش مالِ خود خودشه، ولی باید بگیم تنها چیزی که تو این چهره برای خود سولماز خانوم به صورت خدادای باقی مونده، فقط و فقط چشماشه. این بازیگر درسته که ازدواج کرده اما تغییرات راه و بیراه تو ژنشه و همش میخواد سرتر از بقیه به نظر برسه، واسه همین هم یهو زده تو کار پروتز و ژل تزریق کردن به هر قسمتی از صورتش که بلکه یکم از جهات دیگه هم جذاب بشه. خانوم خانوما چنان فیسشو کوفته و از نو ساخته که بی بروبرگرد شده یه پا مدل شرقی و غربی ترکیبی که البته تو فوتوهاش داره پروتزا میریزه بیرون بدجور!

p

e

g

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *