تیتر خبرها

زنِ سپهر حیدری لباس عروس خفن و حریم شخصیشونو نشون داد؛ لامصب ترین موهای شلاقی رو داره!

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که فیلم و عکسای بسیاری از خود منتشر میکنه اما اینبار لباس عروس خانوم مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- سپهر حیدری از بازیکنان سابق پرسپولیس می باشد که البته دیگه به جمع پیشکسوتان پیوسته و خودش واسه خودش یه پا مربی درجه یکه! سپهر حیدری اما تو این مدت که دیگه از طریق فوتبالش دیده نمیشه، از طریقی دیگر دست به کار شد که الحق هم تاثیرگذار بود و حالا سپهر خان حیدری حتی اگه خودشم کاری نکنه بازم اسمش بولد هستش و جزو جنجالی تریناست.

حالا چرا گفتیم جنجال؟ چون سپهر خان حیدری چند سالی میشه که ازدواج کرده اما از اونجایی که همسر وی علاقمند به دیده شدن از طریق راه و روشای اینستایی هستن خب ایشونم دیگه برای خیلیا شناخته شدن! آرام جوینده خانوم خانومای آقای حیدری هستن که در صفحه اینستاگرام خود نیم میلیون فالوور دارن و با انتشار عکس و فیلم هایی از خود و لایف استایشون نظرات رو به خود جلب کردن.

مثلا در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید که آرام جوینده ویدیویی از لباس عروسش منتشر کرد که البته دقیق مشخص نیست جهت یادآوری خاطرات لباسشو دراورده و نشون میده و یا مثلا برای سالگرد ازدواجی چیزیه! اما هر چه که هست زیبایی لباس عروسش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

آرام جوینده آقاشونو یه جور دیگه مشهور کردو برد بالااا

آرام جوینده تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه که خب همشونم با استایل های نکته دار هستند و به همین دلیل هم توجه بسیاری از کاربران خیلی زود جلب شد در صورتی که آرام خانوم تا همین چند وقت پیش دویست هزار دنبال کننده داشت و تنها با مدتی کوتاه پرایوت کردن پیجش به نیم میلیون دنبال کننده رسید.

البته که یک چهره هر چقدر هم که نامتعارف عکس و فیلم بذاره بالاخره جایی برای فالووراش تکراری و خسته کننده میشه به همین جهت شاید دیگه چندان کاری نداشته باشن و خب در این شرایط آرام خانوم هی بیشتر باید خودنمایی داشته باشند! و در آخر اینکه همین موارد باعث شد تا سپهر حیدری حالا از جنجالی ترین ها باشه.

sphr_hydry_1

حالا داستان این عکس بازیای اینستاییش چیه؟!

حالا داستان این عکس بازیا چیه؟ خب خیلی از حواشی ساخته شده میدونید که حول و حوش خانوما همیشه ایجاد میشه و یا اگه آقایی هم میره تو جنجالات باز هم پای یک خانوم در میونه!

سپهر حیدری بابت استایل و تصاویر و حرکات همسرش خیلی زیاد الفاظ نامناسب میشنوه اما خب انگار نه انگار و کلا دیگه براش مهم نیست! آرام جوینده نیز تمام تلاشش رو داره تا در فضای مجازی لباس هایی باز و برهنه نپوشه و یا اگه چنین موردی هم باشه با استیکر سانسور میکنه اما در واقعیت چون دبی زندگی می کنند همانند اروپایی ها میچرخن!

اینا به کنار، حالا صحبت اینجاست که شما که مثلااا قصد دارید تا در مجازی با حجاب باشید تا حرف و حدیث و مشکلی برای سپهر یا خودتون پیش نیاد پس چرا حداقل یک عکس بدون حاشیه ندارید؟ حتما بادی همه تصاویر نکته دار باشن؟

مثلا آرام جوینده امکان نداره با توجه به فیزیک درشتی که داره، لباس های بسیااار جذب نپوشه چرا که نقطه ای برای جلب توجه میذاره که این اصلا جالب نیست اما جالب اینجاست با همین ترفند تا به امروز و خیلی سریع تونست به نیم میلیون دنبال کننده برسه!

sepehr-heydari-aram-jouyandeh-tasheey-jenaze-hadi-nuorozi

aram.jouyandeh_1661866536

عاشقانه هایی که در صفحات اینستاگرامی که ریخت و پاش میشه!

آرام خانوم جوینده گفتیم که عکس و فیلم های بسیاری از خود منتشر میکنه اما اینبار با انتشار تصویری جینگول مستون از خودش متنی عاشقانه برای سپهر نوشت. این عکس از خانوم خانوما با نظرات مختلف کاربران همیشه در صحنه همراه شد و برخی به ابروی مثل نخش گیر دادن و برخی هم به آرایش و عمل های زیباییش!

vfy

آرام جوینده مو داره شلاقی و براااق، گذاشت واسه فروش!

آرام جوینده چند تایی آنلاین شاپ داره و برای هر قلم محصولی که میفروشه صفحه ای جداگانه زده. مثلا خیلی از پیج ها هستند که هم لوازم آرایش میفروشن هم عطر و ادکلن هم ماسک صورت و….

اما آرام جوینده برای هرکدوم اختصاصی زده و خب بالا آوردن هر پیج هم سخته. اما به تازگی ویدیویی از موی اکستنشن منتشر کرد با کلی توضیح که خب با کمی دقت کاربر متوجه میشه این صفحه هم برای خود آرام خانومه و فروش مو هم دارند!

ناگفته نمونه از خوبیای خانوم جوینده باز به اینه که حداقل تلاشی برای کاری داره و همانند همسر مهدی قائدی تنها به شوهر و درامد شوهر بسنده نکرده!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *