تیتر خبرها

زیبا کرمعلی بعد دینامیت چه فوکولی شده تو اینستا؛ آرایشگر فِیسشو با مِیک آسفااالت کرد!

زیبا کرمعلی بازیگر مشهوری کشورمون که تصاویر زیادی از خودش منتشر نمیکنه اما اینبار زیباییِ زبا خانوم مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- زیبا کرمعلی از بازیگرای خوش چهره و خوش نقش سینماست که هنوز در تلویزیون و سریال های جعبه جادویی دیده نشده و مستقیم کارش رو با دیده شدن بر روی پرده نقره ای شروع کرد. زیبا کرمعلی برای اولین بار در فیلم “لاتاری” ایفای نقش کرد که خب نقش اصلیم بود ولی از اون مدلا که خودشون میمیرن و بقیه درموردشون بازی میکنن! زیبا کرمعلی اما در اواخر ۱۴۰۰ بود که فیلم دینامیتش رفت برای اکران و اتفاقا پرفروش ترین فیلم نیز منتخب شد.

زیبا خانوم در این کار با نازنین بیاتی همبازی شد که کاراکتر خواهرش رو بازی کرد. حالا چرا خواهر؟ چون آقای کارگردان هوشمندانه عمل کرد و با استفاده از شباهت این دو خانوم بازیگر اونلرو در نقش هایی درست قرار داد. زیبا کرمعلی در ابتدای ورودش به این عرصه خیلیا گفتن چقدر شبیه به نازنین بیاتی هستش و حتی برخی هم این دو چهره رو با هم اشتباه میگرفتن که خب در کنار هم قرار دادنشون در دینامیت به عنوان خواهر خوب بود!

اما برسیم به خود این بازیگر جوان و بی حاشیه باید بگیم که زیبا کرمعلی چندان اهل عکس بازیای زیاد نیست اما خب در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که مورد توجه هواداراش قرار گرفت.

oncecinema_1645988687_1

فِیس پررر نکته و باحال زیبا کرمعلی!

خب همونطور که گفتیم زیبا کرمعلی بسیار کم حاشیه و بدون جنجال به کار و زندگیش ادامه میده. خانوم بازیگر حتی در دو فیلمی که بازی کرد نیز نقش هایی مظلوم داشت و کلا انگاری بهش نمیاد منفی و شررر باشه!

اما زیبا کرمعلی در تصویر بالایی هم که دیدیم آرایش داره اما خب چندان زیاد نیست و خب چون چهره نچرالی نداره و عمل زیبیی داشت، چندان نیاز نمی بینه که غلیظ طور باشه و همانند خیلیا مثل بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی و مریم مومن و … نیست که اول آرایش باشه و بعد چهره!!

اما از طرفیم زیبا کرمعلی انگارش صئرتش زیاید صاف جوری که انگار ماله کشیدن رو صورت خانوم و مشخص نیست اینهمه صاف و صوفی برای خودشه یا دوربین عکاسی که زیادی ادیت زده!!!

298297771655271312

چهره بدون آرایش و عاشقانه های دونفره!

این روزا بین بازیگران مخصوصا خانوما خیلی زیااااد ترند شده که یه حیوون خونگی دارن و در اغلب موارد هم گربه بزرگ میکنن در صورتی که قبلنا داشتن سگ با کلاس تر بود اما واقعا اینهمممه بازیگر خانوم که گربه دارن یکمی تعجب داره!

زیبا کرمعلی نیز از قافله عقب نمونده یه گربه پوکر فیس داره که ازش گهکاهی استوری میذاره. در ادامه هم گربه و رابطه عاشقانه این دو رو مشاهده می کنید و هم چهره بدون آرایش و زیبای خانوم بازیگر رو.

Untitled

 

250406871660719554

آرایشگر زیبا کرمعلی مثل خودش زشتش کرد؟!

زیبا کرمعلی در صفحه اینستاگرامش نیز فعالیت دارد اما اینکه بگیم داره میترکونه نیست. خانوم بازیگر به تازگی تصویری رو استوری کرد که انگاری همراه با آرایشگرشون هستن اما نکته ای که در این تصویر نظر کاربران رو به خود جلب کرد کک و مک های چهره خانوم آرایشگر بود که شبیه به اروپایی ها پر از دون دون هستند!

Untitled

البته که با کمی دقت میشه فهمید زیبا کرمعلی هم کک و مک داره و خب سوال میشه شایدم میکاپ کردن و دون دون زدن اما با دیدن تصاویر دیگر خانوم بازیگر نه تنها این سوال برطرف نمیشه بلکه بیشترم میشه چرا که بعضی از عکساش کک دارن و بعضی ندارن!!

Untitled (1)

زیبا کرمعلی شیطان رجیمم بشه باز مث فرشته هاس!

برخی از بازیگران هستند که اصلا میمیک صورتشون مثبته و هرکارم که کنن بازم نیمتونن منفی باشن و کاراکترای منفیم بهشون نمیاد. مثلا زیبا کرمعلی حتی اگه در نقشی منفی و منفور هم بازی کنه و ظاهری شیطون مثل تو دینامیت داشته باشه بازم اون نقش مثبتس که بهش میرسه.

برخی هم هستند همانند خانوم رویا نونهالی که اصلا مثبت بشو نیستن و کلا کاراکترای خلاف و ناجوره که بهشون میاد! البته هردو موردی که گفتیم همش برمیگرده به چهره و فیس بازیگر و این توانایی اون هنرمنده که به خوبی نقش رو در میاره و سینما نیز به هردو نیاز داره.

بیوگرافی زیبا کرمعلی انیشتین ایرانمون!

زیبا کرمعلی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۵ و ساکن کرج است. او در کنکور سراسری رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه را آورده بود، اولین تجربه سینمای زیبا در فیلم بود و ماجرای حضور زیبا در لاتاری مهدویان هم شندنی است.

در سال ۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنرحضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند.

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کندبه این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.

Untitled (2)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *