تیتر خبرها

سارا و نیکا جوجو سِن هایی که با آرایش زود بزرگ شدن؛ سنگ تموم دُخیا واسه آقای مایه دار!

سارا و نیکا با وجود اینکه دسترسی به اینستاگرام سخت شده اما همچنان برای خودشون میلیونی فالوور دارن و تو پیجشون کلی خاطرخواه دارن!

شایانیوز- سارا ونیکا دوقلوهای جذابی که دیگه این روزها برای خودشون خانوم هایی شدن و همین تابستون تولد ۱۸ سالگی شون رو جشن گرفتند. این دو خواهر جذاب ساکن اروپا هستند و بعد از اینکه اعلام شد دیگه پایتختی درکار نخواهد بود و اگر هم باشد از سارا و نیکا خبری  نخواهد بود به ایران نیومدند و بعید به نظر می رسد دیگه انگیزه و رغبتی هم برای ایران اومدن داشته باشند و احتمالاً زندگی شون رو در سوئد ادامه خواهند داد.

سارا و نیکا که یه جورایی از بچگی مردم اون هارو تو تلویزیون دیدند و بزرگ شدنشون رو همه حس کردند به قدری محبوب شدند و که حالا هر کدوم بیش از یک میلیون دنبال کننده تو صفحات شخصی شون دارن و جوون ها و نوجوان های زیادی هم حسابی چشاشون دنبال این دوتا خواهر دوستداشتنی هست و یه جورای فنشون هستند. 

سارا و نیکای فضای مجازی تومنی صَنار توفیر دارن با بازیگری شون!

سارا و نیکا تو فضای مجازی و احتمالاً دنیای واقعی شون با اونچه که از اون ها تو تلویزیون و پایتخت دیدیم خیلی فرق دارن. اصلاً عاملی که باعث شد این دو تا خواهر از تلویزیون هم کنار گذاشته بشن همین رفتارهای ناهجار اون ها توفضای مجازی بود. دوقلوها که توپایتخت همیشه حجاب کامل داشتند و تلویزیون قصد داشت اون ها رو نماد دختر نوجوان ایرانی اسلامی نشون بده اما تو اون روی سکه اینکه این دوتا که بیشتر عمرشون رو تو اروپا گذرونده بودند و فقط موقع ضبط سریال یکی دوماهی راهی ایران می شدند به فرهنگ و پوشش ایرانی هیچ تعلق خاطری نداشتند و بعد از اینکه سریال تموم شد خود واقعی شون رو تو فضای مجازی به نمایش گذاشتند که این موضوع برای صداوسیما بسیار گرون تموم شد و تصمیم به حذف این دونفر گرفتند.

سارا+و+نیکا (1)

وقتی نیکا خانوم با یه حرکت جلف خودشو کُپ قریشی کرد!

از این ها که بگذریم در کل نیکا از سارا شیطون تره و فعالیت بیشتری هم در صفحه اش داره. وی به تازگی نیز استوری هایی منتشر کرد که یکیش کپ عکسی بود که سحر قریشی قبلا از خودش گرفته بود و دوقلوها هم یه کپی ریز زدن! حالا اینکه خود سحر خانوم قریشی با اون همه حاشیه جورواجور می تونه الگوی خوبی برای این دو تا خواهر دوقلو باشه یا نه قضاوتش با شما

142921428_186980979846073_5403363153564809040_n

اینم عکس و تصویری که سحر قریشی با سایه خودش و رفیقش ساخت

خودنمایی سارا و نیکا با میکاپ های زنونه شون

سارا و نیکا خب  از سن و سال کم شروع به رفتارهایی کردند که براشون خیلی زود بود. یکی از اون موارد آرایش و رنگ موهایی زنانه و غلیظ بود که از دوقلوها دیده شد. اونها از اونجایی که چهره ای نچرال دارند سعی می کنند تا با میکاپ و فیلتر های اینستایی فِیسی پروتزی بسازند!

sara.nika.fan.33_1628077902

جالب اینجاست که سارا و نیکا ادعا دارند اعتماد به نفس خوبی دارند و از چهرشون راضی اند در صورتی که فیلترای اینستا رو دیگه ترکوندن،  میکاپ های غلیظ هم که دیگه راه دستشونه!!

تبلیغات عجیب و کمی مشکوک سارا و نیکا تو پیجشون

گفتیم که سارا و نیکا خیلی دوست دارن از سنشون بزرگ تر به نظر بیان و با آرایش و میکاپ های زنانه و ژست و رفتارهای بعضاً عجیب یه جورایی تو این زمینه موفق هم بوده اند اما به نظرتون هدف سارا و نیکا از این موضوع چی می تونه باشه؟

دوقلوها خب از اونجایی که پیجاشون بزرگ شده گهگاهی تبلیغاتی منتشر می کنند که خب باز هم نیکا فرقانی در این زمینه فعال تره. مدت ها پیش نیکا خانوم شروع کرد و از جایزه صد میلیونی تو پیجش نوشت و حالا هم با انتشار تصویری از یک آقا که ظاهرا املاک دار هستند در استانبول و وضع مالی خوبی هم دارن گفت!

hi

البته این اولین بار نیست که سارا یا نیکا تو پیجشون تبلیغ می زارن و اون ها قبلاً هم برای یه پسر جوون که همسن و سال خودشون بود به اسم علی حسنی که فعال تو حوزه ارز دیجیتال بود هم با جون و دل پست و استوذری های تبلیغاتی منتشر می کردن که همون موقع هم بسیار حاشیه ساز شده بود.

Untitled+(2)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *