تیتر خبرها

ساپینتو کاپیتانش را نیمکت نشین می کند؟

احتمال دارد سرمربی استقلال در جام حذفی از دروازه بان دوم استفاده کند.

علیرضا رضایی یکی از دروازه‌بان های باتجربه و جوان فوتبال ایران است که امسال با حضور سیدحسین حسینی حتی یک دقیقه هم برای استقلال به میدان نرفته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ رضایی که فصل گذشته در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی در جام حذفی و ۵ بازی لیگ برتر درون چارچوب استقلال ایستاد، امسال با نظر ساپینتو در لیگ برتر ایران به یک دروازه بان نیمکت نشین و گاهی اوقات سکونشین تبدیل شده است.

حالا در آستانه دیدار جام حذفی استقلال مقابل تراکتور شنیده می‌شود که احتمال دارد رضایی اولین بازی فصل را برای تیمش انجام بدهد.

این دروازه بان ۲۲ ساله که از تیم پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و از نظر فیزیک و عکس‌العمل جزو گلرهای آینده دار محسوب می‌شود، قطعا از شرایطی که در استقلال دارد راضی نیست اما اعتراضی به نیمکت نشینی نداشته است. رضایی در مقطعی از نیم فصل اول لیگ با ساپینتو وارد یک چالش هم شد اما بدون توجه به حواشی کار خود را جلو برد و حالا این شانس را دارد تا در جام حذفی به میدان برود.

رضایی در تمرینات استقلال با انگیزه و روحیه بالا شرکت دارد و امیدوار است که سرمربی پرتغالی همچون فرهاد مجیدی در جام حذفی به دروازه بان ملی پوش و شماره یک خود یعنی حسینی استراحت بدهد تا او در ترکیب اصلی به میدان برود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *