تیتر خبرها

ستاره اتلتیکو به بارسلونا می رود!

بارسلونا اطمینان دارد که مشکلی برای جذب کاراسکو در تابستان وجود ندارد.

چند روز پیش بود که نشریه مارکا مدعی شد بر اساس بند خرید انتخابی که در قرارداد این بازیکن گنجانده شده، او می‌تواند با ۲۰ میلیون یورو از اتلتیکو مادرید جدا شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ هرچند بارسا امیدوار بود که بتواند این بازیکن را با ممفیس دیپای معاوضه کند اما موفق به انجام این کار نشد و اتلتیکو موفق شد دیروز این مهاجم هلندی را با ۴ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

1793687

در واقع هدف اصلی بارسلونا معاوضه دیپای با کاراسکو بود ولی به دلیل مشکلات فرپلی مالی موفق به این کار نشد اما توانست بندی در قرارداد ستاره بلژیکی با اتلتیکو بگنجاند که بر اساس آن با رقم ۲۰ میلیون یورو می تواند او را تابستان جذب کند. برخی منابع مثل موندودپورتیوو مدعی شده اند که این رقم ۱۵ میلیون یورو است. 

1736718

در همین رابطه امروز دیاریو اسپورت نوشت که بارسلونا به کاراسکو اطمینان داده است که نه به لحاظ ورزشی و نه مالی مشکلی در راه انتقال او وجود نخواهد داشت و باشگاه در تابستان پیش رو قطعا بند خرید او را فعال خواهد کرد. ژاوی مطمئن است که کاراسکو در فصل بعد می تواند مهره ای تاثیرگذار برای بارسلونا باشد و مدیریت بارسلونا نیز مشکلات فرپلی مالی برای این انتقال را برطرف خواهد کرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *