تیتر خبرها

ستاره ای که مجانی برای رئال بازی می کند!

مهاجم پیشین تیم ملی اسپانیا و باشگاه‌ های بیلبائو، یوونتوس و تاتنهام، گفته که رایگان برای رئال بازی می کند.

سال گذشته فرناندو یورنته پس از اتمام قراردادش با اودینزه و با امضای قراردادی که تا پایان فصل اعتبار داشت، به عنوان بازیکن آزاد به تیم فوتبال ایبار در لیگ دسته دوم اسپانیا ملحق شد. اما او اکنون بدون تیم است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این مهاجم اسپانیایی که سابقه بازی در تیم‌های اتلتیک بیلبائو، یوونتوس، سویا، سوانزی، تاتنهام و ناپولی را هم در کارنامه‌اش دارد، در مصاحبه با کادنا سر فاش کرد که یک بار نزدیک بود به رئال مادرید منتقل شود اما در نهایت راهی یوونتوس شد. او در این رابطه گفت:« بله، تابستان ۲۰۱۳ پیشنهادی جدی از رئال مادرید داشتم. در آن مقطع برای بیلبائو بازی می کردم ولی یوونتوس بود که سریع تر عمل کرد و من راهی این باشگاه شدم.»

01658430

این مهاجم اسپانیایی که سابقه بازی در تیم‌های اتلتیک بیلبائو، یوونتوس، سویا، سوانزی، تاتنهام و ناپولی را هم در کارنامه‌اش دارد، در مصاحبه با کادنا سر فاش کرد که یک بار نزدیک بود به رئال مادرید منتقل شود اما در نهایت راهی یوونتوس شد. او در این رابطه گفت:« بله، تابستان ۲۰۱۳ پیشنهادی جدی از رئال مادرید داشتم. در آن مقطع برای بیلبائو بازی می کردم ولی یوونتوس بود که سریع تر عمل کرد و من راهی این باشگاه شدم.»

او در پاسخ به این سوال که اگر الان با او تماس بگیرند، به رئال خواهد رفت یا خیر گفت:« چرا که نه؟ مگر می شود به رئال پاسخ رد داد. رئال الان بهترین تیم اروپاست و حاضرم رایگان برای این تیم بازی کنم و ذخیره کریم بنزما باشم. کافی است کارلو آنچلوتی تماس بگیرد.»

بهترین دوره حرفه‌ای این مهاجم اسپانیایی در اتلتیک بیلبائو بوده که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ آمار ۱۱۸ گل‌زده در ۳۳۳ بازی را از خود برجای گذاشت. او در یوونتوس هم ۲۷ گل در ۹۲ بازی به ثمر رساند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *