تیتر خبرها

ستاره تازه وارد بارسلونا ال کلاسیکو را از دست داد

بر اساس گزارش رسانه های اسپانیایی ژول کُنده، مدافع فرانسوی تازه وارد بارسا، به علت مصدومیت نمی تواند بارسا را مقابل رئال همراهی کند.

شب گذشته در حالی که فقط ۲۳ دقیقه از شروع فرانسه و اتریش گذشته بود و هر دو تیم بدون گل کارشان را دنبال می‌کردند، ژول کُنده دچار مصدومیت شد و شرایطش به شکلی بود که نتوانست به حضورش در زمین ادامه دهد و جایش را به ویلیام سالیبا داد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، پس از پایان بازی تایید کرد که این بازیکن از ناحیه ماهیچه ران دچار مصدومیت شده است و ارزیابی و آزمایش‌های لازم پس از این دیدار روی او انجام خواهد شد.

ساعتی پیش مارکا و آاس نوشتند که نتیجه اولین آزمایشات روی کُنده در کلینیکی در پاریس، خوب  نبوده و او از ناحیه عضلات ران پای چپ، دچار پارگی شدید شده است. مصدومیتی که او را حداقل یک ماه به دور از میادین نگه خواهد داشت. 

eebbc2s5

۲۴ مهر ماه بارسا در برنابئو میهمان رئال مادرید است و به این ترتیب ژاوی نمی تواند از کُنده استفاده کند. کُنده بازی برابر اینتر در لیگ قهرمانان را نیز از دست خواهد داد. همچنین در بازی هلند و لهستان نیز ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ مصدوم شدند ولی شرایط‌شان بهتر از کُنده است. دو ستاره هلندی بارسا احتمالا به ال‌کلاسیکو خواهند رسید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *