تیتر خبرها

ستاره منچسترسیتی در راه رئال مادرید؟

رئال تابستان امسال با جذب آنتونیو رودیگر از چلسی خط دفاعی تیمش برای رقابت در لالیگا و لیگ قهرمانان را تقویت کرد.

به نظر می‌رسد که این باشگاه همچنان قصد دارد خط دفاعی تیمش را بیش از پیش تقویت کند و این بار نوبت پست مدافع کناری است که از نظر مدیران رئال نیاز به تقویت و جذب بازیکنان بهتر دارد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که مدیران این باشگاه اطمینان دارند که می‌توانند مدافع پرتغالی منچسترسیتی را در تابستان سال آینده با قراردادی به ارزش ۴۵ میلیون پوند به خدمت بگیرند.

 این بازیکن تا سال ۲۰۲۷ با سیتی قرارداد دارد و به یکی از بازیکنان کلیدی پپ گواردیولا در طول چند فصل اخیر تبدیل شده است، چراکه از توانایی خلق موقعیت از خط دفاعی و همچنین انعطاف‌پذیری بالا در زمین بازی برخوردار است. 

کانسلو می‌تواند در هر دو سمت راست و چپ بازی کند که نکته بسیار مهمی برای هر مربی‌ای به حساب می‌آید. او فصل گذشته بیش از ۵۰ بازی در تمامی رقابت‌ها برای سیتی انجام داد و این فصل نیز حتی در یک بازی غایب نبوده است. 

رئال مادرید از عملکرد فرلان مندی در ترکیب این تیم چندان راضی نیست و همین باعث شده است که آنها به صورت جدی به فکر تقویت خط دفاعی این تیم در پست مدافع کناری باشند و باید دید که آیا سیتی با پیشنهاد این باشگاه برای جذب کانسلو موافقت خواهد کرد یا خیر.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *