سریال زخم کاری ۳ انتقام کی میاد و چند قسمت است + بازیگران فصل سوم

در این پست سریال زخم کاری ۳ انتقام کی میاد و چند قسمت است + بازیگران فصل سوم را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

1705023

فصل سوم سریال «زخم‌ کاری» ۲۵ خرداد منتشر می‌شود.

به گزارش ایمنا، سریال زخم کاری یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال ۱۴۰۰ ساخته شد. فصل اول بر پایه رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. فصل دوم این سریال با نگاهی به نمایشنامه هملت نوشته ویلیام شکسپیر و طراحی قصه محمدحسین مهدویان نوشته شده است.. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. فصل نخست در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید. فصل دوم با نام بازگشت در ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به پخش کرد. فصل سوم سریال زخم کاری از جمعه ۲۵ خرداد پخش خودش را آغاز می‌کند.

زخم کاری در فصل اول

فصل اول زخم کاری با میانگین ۲۰ میلیون تماشا در دقیقه به جایگاه پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی رسید و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه شد.

  • جوایز و نامزدی‌ها

جشنواره قسمت نامزد نتیجه
بیست و یکمین جشن حافظ بهترین مجموعه تلویزیونی زخم کاری برنده
بهترین کارگردانی تلویزیونی محمدحسین مهدویان نامزد شده
بهترین فیلم‌نامه تلویزیونی محمدحسین مهدویان برنده
بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی جواد عزتی نامزد شده
بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی رعنا آزادی‌ور برنده
بهترین ترانه تیتراژ فیلم یا سریال بهنام بانی نامزد شده
جایزه ویژه هیئت داوران جواد عزتی برنده
  • بازیگران زخم کاری
بازیگر نقش
جواد عزتی مالک مالکی
رعنا آزادی‌ور سمیرا بخشی
هانیه توسلی منصوره ریزآبادی
کامبیز دیرباز مسعود طلوعی
سعید چنگیزیان ناصر ریزآبادی
مهران غفوریان رضا شفاعت
رضا بای دستیار طلوعی
الهه حصاری کیمیا
الناز ملک سیما
سیاوش طهمورث حاج عمو
مرتضی امینی‌تبار میثم مالکی
عباس جمشیدی‌فر اخوان
سیدجواد هاشمی دستمالچی
مهدی زمین‌پرداز نجفی
مه‌لقا باقری مهناز
امیرحسین هاشمی کریم
امیر دژاکام محسن فرنهادزاده
کاظم هژیرآزاد احمد مظفری
مهراوه شریفی‌نیا پانته‌آ
نگار نیکدل شیدا شفاعت
سهند جاهدی شهریار شفاعت
پانته‌آ قدیریان فرناز طلوعی
منوچهر علیپور مظفر میرلوحی
هادی قمیشی املشی
مائده طهماسبی سودابه
کیومرث مرادی سماوات
سارا حاتمی مائده ریزآبادی
سهیل قنادان حسام فرنهادزاده

فصل دوم زخم کاری (بازگشت)

در خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد که فیلم‌برداری فصل دوم، تحت عنوان فرعی بازگشت به کارگردانی مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان آغاز شد. علاوه بر عزتی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک نیز به گروه بازیگران ملحق شدند. هانیه توسلی به‌دلیل وضعیت روحی نامناسب، نقش خود را در این فصل بازی نکرد فصل دوم این سریال نیز با محوریت شخصیت میثم که وارث پدرش مالک بود آغاز شد و با اضافه شدن شخصیت‌هایی همچون طلوعی و رضا شفاعت و سیما اتفاقات مختلفی افتاد و باز هم با کشته شدن برخی از شخصیت‌های اصلی و روی کار آمدن مجدد مالک داستان سریال به فصل سوم رسید. منتقدان فصل دوم زخم کاری را ضعیف‌تر از فصل نخست عنوان کردند. یکی از عمده‌ترین نقدهای مخاطبان، حضور کوتاه عزتی در نقش مالک بود.

2036903

فصل سوم زخم کاری (انتقام)

فصل سوم سریال زخم کاری با نام انتقام، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان از جمعه ۲۵ خرداد در فیلیمو پخش می‌شود.

این فصل با عنوان انتقام شناخته می‌شود؛ داستانی که قرار است حول محور شخصیت مالک مالکی بگذرد و در واقع جواد عزتی را از سایه خارج کرد؛ از شخصیتی که در فصل دوم بیشتر استفاده ابزاری شد و مخاطبان بارها در فضای مجازی این انتقاد را به سازنده سریال (محمدحسین مهدویان) داشتند «مخاطبان زخم‌کاری مالک را می‌خواهند نه پسرش را!» یا نسبت به وقت و هزینه تماشای سریال انتقاد کردند. بازگشت جواد عزتی و محوریت دوباره او در سریال «زخم کاری» نشان می‌دهد سازندگان سریال متوجه نارضایتی مخاطبان از غیبتِ «مالک مالکی» شده‌اند، چرا که در میان حضور طلوعی و صف‌آرایی جدید سیما و سایر کاراکترها برای تصاحب میراث ریزآبادی‌ها، مالک علاوه بر اینکه دنبال مهره اصلی و پشت پرده تمام اتفاقات است، نیم‌نگاهی هم به انتقام از قاتل فرزندانش دارد!

در خلاصه این فیلم که یادآور قصه سریال است، آمده است: «میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه‌ای می‌شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هلدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع… اما این تمام حقیقت نیست!»

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک بازیگران فصل گذشته «زخم کاری» بودند، چهره‌هایی که برخی از آن‌ها همچون مهران غفوریان در نقش شفاعت یا مرتضی امینی‌تبار در نقش میثم، پسر مالک در فصل جدید حضور ندارند.

منبع : ایمنا

مطلب پیشنهادی

1719056677 1945047

سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی + نحوه ثبت نام وام، درخواست و شرایط

در این پست سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی + نحوه ثبت نام وام، درخواست و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *