سفارش عمده‌ی انواع جعبه‌ی هاردباکس + بدون محدودیت تعداد با بهترین قیمت

در این پست سفارش عمده‌ی انواع جعبه‌ی هاردباکس + بدون محدودیت تعداد با بهترین قیمت را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

2038612

چند وقت پیش برای محصولات پیج آنلاین خود به دنبال یک بسته‌بندی جذاب و شیک بودم؛ اما مشکلی وجود داشت.

مشکل این بود که تمامی تولیدی‌های بسته‌بندی و جعبه‌ی هاردباکس یا به تعداد مشخص بالایی سفارش می‌گرفتند یا کلا مجموعه‌ی‌ فروش عمده‌ی هاردباکس بودند. طی جست‌وجوهای پی‌درپی که داشتم؛ متوجه شدم مجموعه‌ی rbox یک مجموعه‌ی تخصصی تولید انواع جعبه‌ی هاردباکس است که محدودیت برای آن مجموعه معنا ندارد. به‌همین‌سبب تولیدی را پیدا کردم که امکان خرید انواع جعبه‌ی هاردباکس به تعداد مورد نیازم و به صورت عمده در آن وجود داشت؛ اما چرا انتخاب من هاردباکس است؟ در ادامه بیاید با خدمات آرباکس و مزایای استفاده از جعبه‌ی هاردباکس برای بسته‌بندی محصولات صحبت کنیم.

هاردباکس بهترین بسته‌بندی برای محصولات شما

هاردباکس، نوعی جعبه‌ی بسته‌بندی می‌باشد که از مقواهای چندلایه، نئوپان و MDF تولید می‌شود. این جعبه‌ها در ابعاد و اشکال مختلف تولید می‌شوند و پس از تولید ساختار اولیه‌ی آن‌ها باتوجه‌به خواست مشتری طراحی و تزیین می‌گردند. شما با خرید جعبه‌ی هاردباکس آماده همچنین می‌توانید، طراحی مورد نظر خود را روی جعبه‌ها اعمال کنید یا همان‌طورکه طراحی شدند از آن‌ها استفاده کنید. شاید هنگام خرید هدیه برای عزیزان خود دیده باشید که فروشنده از یک سری جعبه کادوی تزئین شده با پاپیون استفاده می‌کند؛ این‌ها همان هاردباکس‌های آماده هستند. یکی از مزایای‌ مهم جعبه‌ی هاردباکس این است که شما می‌توانید آن‌ها را در طراحی، رنگ و اندازه‌ی متنوع سفارش دهید، همچنین امکان چاپ روی جعبه‌های هاردباکس به شما این اجازه را می‌دهد که نام برند و لوگوی خود را روی آن‌ها درج کنید. جعبه‌های هاردباکس با روکش چرمی، طلق، پارچه‌ای و مقوایی تولید می‌شوند و امکان ساخت آن‌ها به شکل اشکال هندسی چندضلعی نیز وجود دارد.‌ باتوجه‌به اطلاعات گفته شده همان‌طورکه شما هم مانند من متوجه شدید، به‌کار گرفتن جعبه‎ی هاردباکس برای بسته‌بندی و ارسال محصولات یک روش لوکس و لاکچری است که ارزش محصولات شما و رضایت مشتری از خدماتی که ارائه می‌دهید را بالا می‌برد.

دنیای پرتنوع هاردباکس

جعبه‌های درب و زیره: این نوع جعبه از دو قسمت مجزا تشکیل شده است: یک درب و یک پایه. درب معمولاً بلندتر از پایه است و پایه معمولاً دارای لبه‌هایی است که دورتادور درب امتداد دارد. جعبه‌های درب و زیره برای بسته‌بندی طیف گسترده‌ای از محصولات، از جمله مواد غذایی، نوشیدنی و لوازم خانگی، ایده‌آل هستند.

جعبه‌های لاکچری: این نوع جعبه از مواد باکیفیت مانند مقوای ضخیم، کاغذ روکش‌دار و پارچه ساخته شده‌اند. جعبه‌های لاکچری اغلب با ویژگی‌های اضافی مانند آستر داخلی، روبان و مهروموم تزئین می‌شوند. جعبه‌های لاکچری برای بسته‌بندی هدایای خاص، مانند عطر، جواهرات و لباس‌های مجلسی تولید می‌شوند.

جعبه‌های لپتاپی: این نوع جعبه به‌طور خاص برای نگهداری لپ‌تاپ‌ها طراحی شده است. جعبه‌های لپ‌تاپ معمولاً از مواد بادوام مانند مقوای ضخیم یا پلاستیک ساخته می‌شوند و اغلب دارای آستر داخلی برای محافظت از لپ‌تاپ در برابر ضربه هستند.

جعبه‌های مگنتی: این نوع جعبه دارای درب‌هایی است که با استفاده ‌از آهنربا بسته می‌شوند. جعبه‌های مگنتی برای بسته‌بندی محصولاتی که باید به‌راحتی قابل دسترسی باشند، مانند جواهرات، لوازم آرایشی و اقلام هدیه، کاربردی و خارق‌العاده هستند.

جعبه‌های کشویی: این نوع جعبه دارای یک درب است که به داخل جعبه می‌لغزد. جعبه‌های کشویی برای بسته‌بندی محصولاتی که باید به‌راحتی قابل دسترسی باشند، مانند لوازم التحریر، ابزار و لوازم الکترونیکی کوچک، مناسب هستند.

مزایای خرید جعبه‌ی هاردباکس عمده

معمولاً هاردباکس‌های عمده، دارای طراحی خاصی نیستند. در مجموعه‎‌ی آرباکس، ما انواع هاردباکس آماده با تنوع رنگی و طراحی جذاب خلاقانه و ساده را تولید کرده‌ایم که شما می‌توانید برای فروش و بسته‌بندی محصولات خود جهت ارسال آن‌ها از این باکس‌های آماده استفاده کنید. استفاده از باکس‌های آماده و خرید عمده جعبه‌ی هاردباکس دارای مزایایی است که در این قسمت به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • صرفه‌جویی در زمان: شما با خرید هاردباکس آماده به صورت عمده در زمان تولید و طراحی اختصاصی جعبه‌های محصولات خود صرفه‌جویی می‌کنید، به همین خاطر روند مونتاژ آن‌ها و آماده شدن سفارشتان بسیار سریع‌تر خواهد بود.
  • سفارشی‌سازی باکس آماده توسط تیم خودتان: برخی از شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی دارای یک تیم طراحی و چاپ اختصاصی هستند به‌همین‌سبب شما می‌توانید با خرید باکس آماده به صورت عمده و در تعداد بالا، کار تیم طراحی و مونتاژ خود را آسان‌تر کنید.
  • جعبه‌ی هاردباکس عمده‌ی ارزان: برخی از تولیدکنندگان صرفاً یک مجموعه از جعبه‌های هاردباکس را برای حمل‌ونقل و ارسال بسته‌های خود نیاز دارند که محصولات هنگام پست و ارسال به مشتری آسیب نبینند. باکس آماده نسبت به باکس سفارشی ارزان‌تر است و این مورد به شما در حفظ و استفاده‌ی بهینه از سرمایه‌ای که دارید کمک می‌کند.
  • چاپ راحت: محصولاتی که بسته‌بندی آن‌ها شامل شرایط و طراحی خاصی نمی‌شود و تنها نیاز به چاپ لوگو مانند بسته‌بندی‌های دیجی‌کالا دارند، با استفاده ‌از باکس آماده روند چاپ جعبه‌ی هاردباکس و تحویل آن‌ها سریع‌تر خواهد بود.

مزایای خرید جعبه‌ی هاردباکس سفارشی

درست است که هدف آرباکس با فروش عمده‌ی هاردباکس کمک به تولیدی، فروشگاه‌ها، پیج‌های آنلاین مانند پیج‌های خرید و فروش لوازم آرایشی را دارد؛ اما شما برای بازاریابی بهتر و جذب مشتری بهتر است از خدمات سفارش انواع هاردباکس سفارشی و چاپ باکیفیت و رنگی rbox استفاده کنید.

برندینگ و بازاریابی: شما با چاپ لوگوی برند خود می‌توانید هم یک جعبه‌ی هاردباکس مخصوص برای محصولات خود تهیه کنید که دیگران قادر به زدن کپی و خرید آن نیستند و هم برند خود را تبلیغ کرده‌اید. هاردباکس‌های آرباکس به‌قدری بادوام هستند که مطمئن باشید، مشتری شما پس از دریافت محصول خود از پستچی یا مجموعه‌ی خودتان آن را دور نمی‌اندازد و با هربار دیدن باکس کالایی که به او فروخته‌اید به یاد خدمات خوبی که ارائه کردید خواهد افتاد.

حفظ ارزش محصول: با بهره‌گیری از مشاوران آرباکس به‌راحتی می‌توانید جعبه‌هایی طراحی کنید که نه‌تنها از محصولات شما درون خود محافظت خواهد کرد؛ بلکه ظاهری جذاب و چشم‌گیر برای آن‌ها می‌سازد که هر فردی را برای خریدنشان وسوسه خواهد کرد. به شخصه با استفاده از مشاوره مهندسان و طراحان آرباکس تصمیم گرفتم برای پیج آنلاین اکسسوری خود هاردباکس‌های مگنتی را انتخاب کنم که باز و بسته کردن آن‌ها راحت است و ظاهر به‌یادماندنی و شیکی برای مشتریانم خواهد داشت.

تولید هاردباکس در سایز و اندازه‌ی مناسب: با توضیح کالا و داشتن ابعاد محصول آرباکس می‌تواند دقیقا باکسی را تولید کند که مطابق استانداردهای محصولات شما طراحی شدند.

قیمت هاردباکس عمده و سفارشی

قیمت جعبه‌ی هاردباکس باتوجه‌به سفارش شما متفاوت است و در تعیین قیمت آن اندازه، طراحی، رنگ و جنس روکش جعبه بسیار اهمیت دارد؛ برای مثال قیمت جعبه‌ی هاردباکس مشکی با چاپ لوگوی طلایی که بسیار جذاب و مدرن خواهد بود با جعبه‌ی هاردباکس مگنتی ساده به‌رنگ صورتی کاملا متفاوت است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت rbox گرفتن ارتباط با پشتیبانی از طریق سایت و شماره قیمت انواع هاردباکس و هزینه‌ی ساخت و تولید هاردباکس مناسب با طراحی که در ذهن دارید را مطلع شوید. تیم و خط تولید آرباکس مجهز به انواع ماشین‌آلات چاپ و تولید هاردباکس به‌روز و کارتن‌های بسته‌بندی است که در زمینه‌ی تولید و فروش عمده‌ی هاردباکس و فروش هاردباکس به تعداد مورد نیاز شما فعالیت می‌کند.

منبع : ایمنا

مطلب پیشنهادی

1719056677 1945047

سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی + نحوه ثبت نام وام، درخواست و شرایط

در این پست سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی + نحوه ثبت نام وام، درخواست و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *