تیتر خبرها

"سمیرا حسن پور" بازیگر جیران عجیب تو میکاپ میغَلته؛ شویِ بانفوذش سینما رو دوقبضه کرده!

سمیرا حسن پور بازیگر گلین خاتون سریال جیران که با استایلای اروپاییش دل همه رو برده، این بار با گریم خفنش اینستا رو زیر و رو کرد!

شایانیوز- سمیرا حسن پور از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با بازی در سریال جیران در نقش گلین خاتون مهمون خونه های مردمه. سمیرا حسن پور همواره با نقش آفرینی های متفاوت و خارق العاده اش تونسته طرفدارای زیادی واسه خودش دست و پا کنه و به همین واسطه هم با یکی از کارگردانای خفن سینما یعنی سامان سالور ازدواج کرده و خوشبختیش هم زبانزد خاص و عامه. سمیرا حسن پور علاوه بر بازیگری تو اینستا هم حسابی مشغوله و با عکسای راه و بیراهش فضای مجازیو زیر و رو میکنه.

سمیرا خانوم به تازگی عکسی از اتاق گریم سریال جیران منتشر کرد که او رو با حال و هوایی متفاوت و البته غرق در میکاپ در کنار جیران خانوم یا همون پریناز ایزدیار نشون میده. سمیرا حسن پور که عاشق عکس و عکاسیه و دوست داره در تمام وضعیت های زندگیش از تیپ و استایل خفن خودش عکس داشته باشه، این بار با یه فرم جدیدی رونمایی کرد از ظاهرش.

آرایشگر چشم عسلی این بازیگرا که خودش هیچ میکاپی انجام نداده در کنار این دو بازیگر که از میکاپ زیاد چهره خودشون چندان پیدا نیس یه تناقض باحالی رو ساخته. البته نباید از فیس نچرال و فوق العاده تو دل برو سمیرا خانوم هم غافل شد که دل خیلی از مردم رو برده!

a

رفاقت بی نظیر سمیرا حسن پور با بازیگر هزار چهره!

سمیرا خانوم درسته که همسر یکی از بهترین کارگردانان سینما و تلویزیونه، ولی سعی داره چندان رفاقتی با بازیگرای دیگه نداشته باشه و واسه همین هم تو پیجش اغلب با کسی دیده نمیشه به جز بازیگر خفن و البته همیشه در میکاپ غلتیده یعنی متین ستوده که حسابی سرشون با هم گرمه و همه جا با هم دیده میشن و تو پیجشون هم اگه برین ببینین همش دارن قربون صدقه همدیگه میرن.

این بازیگرا که تابحال با هم تو یه سریال بازی نکردن، ولی رفاقتشون مثال زدنیه و در کمتر بازیگرایی دیده میشه که اینقدر همه جا و همیشه با هم باشن و پایه خوش گذرونیای همدیگه باشن. حتی تا جایی که سفرای به این ور و اون ور دنیاشون هم با همه و با شوهر خوشتیپ و ژذاب متین خانوم هم که دیگه میشه نور علی نور!

w

ajhd

استایلای اروپایی سمیرا حسن پور که آنجلینا کف میکنه جلوش!

برخلاف اینکه این روزا خیلی از بازیگرا و سلبریتیا زدن تو کار عملای زیبایی و مدام سعی دارن با تیپای شرقی غریبشون روی بقیه رو کم کنن، اما سمیرا حسن پور هم استایلش و هم فیسش نچراله و خیلیا اونو همینطوری که هست دوست دارن و به همین دلیل هم هست که اصلا به این بازیگر نمیاد که نزدیک چهل سالش باشه.

سمیرا خانوم به تازگی تو یکی از مراسم اکران فیلمش شرکت کرده بود با استایل خفنش حسابی همه رو شوکه کرد. این بازیگر که ثابت کرد میتونه مثل مدلای اروپایی تیپ بزنه بترکون، این بار با یه ست درست و حسابی و لوکس تشریف آورد که البته برای تبلیغات هم قطعا بوده که دستی هم بر آتش این موضوع داره. خانوم از هر طریقی مثل میکاپ و تیپای خفن سعی داره تبلیغات جورواجور انجام بده تا بتونه یه پولی هم از این راه به جیب بزنه!

hh

f

gg

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *