تیتر خبرها

سه سوپراستار ایرانی در فهرست خرید یحیی!

ظاهرا مجیدی به هر قیمتی خواهان سه لژیونر ایرانی شده است.

کسب نتایج نه‌چندان درخشان در هفته‌های اخیر توسط الاتحاد کلبا، فرهاد مجیدی را به فکر این انداخته تا تغییرات محسوسی در تیمش علی‌الخصوص در بخش تهاجمی انجام دهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اولین اقدام او نیز اعلام عدم نیاز به مهاجم سابق تیم‌های مونشن گلادباخ و بوخوم بود. مدیران باشگاه کلبا نیز با پنیل ملاپا فسخ قرارداد کردند تا این‌گونه اولین بازیکن خط‌خورده توسط مجیدی، مهاجم تنومندی باشد که کارایی لازم را برای تاکتیک موردنظر سرمربی ایرانی نداشت.

با این حال، در نقل و انتقالات زمستانی وقت کافی و آنچنانی برای بررسی کامل بازیکنان خارجی وجود ندارد و مربیان اغلب دست روی بازیکنی می‌گذارند که یا با او کار کرده و یا شناخت حداکثری از توانایی‌های فنی بازیکن داشته باشند. به این واسطه است که نقاط ضعف پوشش داده شده و نتایج بهتری به دست می‌آید.

فرهاد مجیدی نیز با اتکا به همین اصل دست روی سه ستاره ایرانی گذاشته که دو نفر از آن‌ها در حال حاضر لژیونر هستند و یک بازیکن نیز در ایران بازی می‌کند. مجیدی به قدری اصرار به جذب این سه بازیکن دارد که مدیران اتحاد کلبا را مجاب کرده نامه‌ای رسمی به باشگاه‌های آن‌ها ارسال کنند و شرایط را برای انتقال هر چه زودتر بررسی کنند.

فرهاد به دنبال شاگرد قدیمی

اولین بازیکنی که مدنظر فرهاد مجیدی قرار گرفته، امیرحسین حسین‌زاده است. بازیکنی که با نظر این مربی به استقلال آمد و تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی آبی‌پوشان در راه کسب عنوان قهرمانی تاریخی شد. حسین‌زاده ابتدای فصل با جدایی از استقلال به بلژیک و باشگاه شارلوا رفت؛ اما هنوز نتوانسته جایگاه ثابت در ترکیب این تیم پیدا کند و در صورت توافق، می‌تواند راهی امارات شود تا بار دیگر زیر نظر سرمربی محبوبش کار کند. در ابتدای فصل نیز شایعاتی مبنی بر پیوستن حسین‌زاده به کلبا وجود داشت که هیچ‌وقت رسمی نشد و حالا امکان دارد که به واقعیت بپیوندد.

مجیدی بالاخره به مغانلو می‌رسد؟

پس از فسخ قرارداد با پنیل ملاپا، یکی از اهداف اصلی اتحاد کلبا جذب مهاجمی درجه‌یک برای موفقیت و گلزنی در لیگی خواهد بود که سرشار از بازیکنان درجه یک برزیلی و اروپایی است. به همین علت با اعلام مجیدی، مدیران این باشگاه اماراتی درخواست رسمی خود را برای جذب شهریار مغانلو به سپاهان ارسال کرده‌اند و باید دید نظر ژوزه مورایس و البته محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه چه خواهد بود. مجیدی که علاقه زیادی به سبک فوتبال مغانلو دارد، در استقلال نیز به دنبال جذب او بود، اما این مهاجم سرانجام از پرسپولیس به سپاهان رفت و حالا فرصت دارد در امارات زیر نظر فرهاد مجیدی کار کند. قدرت تمام‌کنندگی بالا و البته حضور فعال مغانلو در دفاع تیمی، درست همان شرایطی است که فرهاد مجیدی مدنظر دارد.

بزرگترین هدف اتحاد کلبا، این ایرانی چپ پای تکنیکی

اما مهم‌ترین هدف زمستانی فرهاد مجیدی و اماراتی‌ها بدون شک جذب علی قلی‌زاده خواهد بود. آن‌ها برای این انجام این انتقال مکاتبات رسمی هم انجام داده‌اند و در انتظار اعلام شرایط از سوی طرف بلژیکی هستند. ستاره‌ی تکنیکی تیم ملی که مستقیم از لیگ ایران و تیم سایپا به بلژیک و باشگاه شارلوا رفت، به یکی از بازیکنان ثابت این تیم تبدیل شده و نمایش خوبی هم در لیگ این کشور داشته است. قلی‌زاده یکی از بازیکنانی است که به واسطه تکنیک و قدرت حمل توپش مورد توجه دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش در تیم ملی قرار داشت و حالا نیز مجیدی به دنبال جذب او به هر قیمتی است. بدون شک جذب قلی‌زاده یکی از بهترین خریدهای کلبا خواهد بود. چرا که آن‌ها یکی از بازیکنان درجه یک تیم ملی ایران را جذب کرده‌اند و از طرفی دیگر او درست همان بازیکنی است که به سیستم فرهاد مجیدی می‌خورد و می‌تواند مشکلات کلبا را در نیم فصل دوم لیگ امارات برطرف کند

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *