تیتر خبرها

شانس تیم ملی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی قطر چقدر است؟

کارشناس فوتبال: نسبت به سایر تیم‌ ها در جام جهانی در گروه بهتری هستیم و انتظار داریم که از گروهمان صعود کنیم.

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال درباره بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی سنگال اظهار کرد:  همه بازی در اختیار تیم سنگال بود  و ما در طول ۹۰ دقیقه فقط یک کرنر زدیم و خوشحالیم که شکست نخوردیم. البته نتایج بازی‌های دوستانه مهم نیست، اما برای افزایش انگیزه و اعتماد به نفس بازیکنان اهمیت دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ او ادامه داد: بازی خوبی نسبت به دیدار با اروگوئه انجام ندادیم. ما عناصر تهاجمی داریم، اما از عناصر دفاعی بیشتر استفاده می‌کنیم.

کی روش از سیستم دفاعی استفاده می‌کند و این سیستم از تاکتیک هجومی راحت‌تر است چرا که بازی تهاجمی برنامه وتاکتیک می‌خواهد و این مربی ساده‌ترین شیوه را برای گل نخوردن انتخاب می‌کند.

نمی توانیم ۹۰ دقیقه برابر تیم پرستاره دوام بیاوریم 

قاسمپور تصریح کرد: ما نمی‌توانیم ۹۰ دقیقه برابر تیم پرستاره دوام بیاوریم و گل نخوریم. بعد از دریافت گل، تیم ملی فوتبال ۲ بار حمله کرد که در حمله دوم سردار آزمون گل تساوی را به ثمر رساند. اگر ما هجومی بازی کنیم به طور حتم بازیکنانی داریم که می توانند ،گلزنی کنند.

ترکیب تیم ملی فوتبال در جام جهانی مشخص است 

او درباره دروازه بانی حسین حسینی در بازی با سنگال گفت: عملکردش خوب بود. او ۷۰، ۸۰ درصد توپ‌ها را با پا گرفت، اما یک دروازه بان باید بیشتر از دستهایش استفاده کند تا اینکه با پا توپ‌ها را بگیرد. تیم ملی فوتبال ۳ دروازه بان قابل اطمینان دارد، اما تجربه بیرانوند بیشتر از ۲ دروازه بان دیگر است. البته کی روش در بازی‌های دوستانه نفرات خود را می‌سنجد، اما ترکیب تیم ملی از همین الان برای جام جهانی مشخص است و غیر قابل پیش بینی نیست.

تیم ملی فوتبال بازی های دوستانه  قویتری برگزار کرد  

کارشناس فوتبال درباره اینکه در بازی با تیم‌های اروگوئه و سنگال محک جدی خوردیم، گفت: ما انتظار داشتیم که تیم اروگوئه بیشتر به تیم ملی فوتبال ما فشار بیاورد. به هر حال در گذشته با تیم‌های درجه سوم آسیا از جمله تیم سوریه بازی دوستانه برگزار می‌کردیم، اما این دفعه بازی‌های قویتری برگزار شد. اکثر بازیکنان  سنگال در لیگ‌های برتر اروپا بازی می‌کنند و بضاعت فردی و تیمی خوبی دارند و سرمایه گذاری در فوتبال کردند.

قاسمپور درباره  اینکه تیم ملی فوتبال می‌تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند، گفت: گروهمان نسبت به سایر تیم‌ها بهتر است و انتظار داریم که از گروهمان بالا برویم، اما این دلیل نمی‌شود که بازی‌های آسانی داریم. بهترین تیم‌ها به جام جهانی می‌آیند و همه تیم‌ها را باید جدی بگیریم. شانس صعود از گروهمان را داریم، اما باید دقت بیشتری کنیم. اگر شرایط تیم ملی خوب باشد و از موقعیت‌های خود استفاده کنیم این موضوع به نفع ما تمام می‌شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *