تیتر خبرها

شایعه عجیب در اردوی تیم ملی؛ آزمون و طارمی باهم قهرند؟

اینطور به نظر می‌رسد که طارمی، زوجش در خط حمله تیم ملی را تحویل نگرفته است.

آیا دو مهاجم تیم ملی، با هم قهر کرده اند؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، این مهمترین شایعه‌ای است که بعد از بازی تیم ملی مقابل سنگال، مطرح شده است. در شرایطی که در تمرین‌های قبل از بازی با سنگال، عکسهایی از آزمون و طارمی کنار یکدیگر منتشر شده است اما در تصاویری که برخی رسانه‌ها از لحظه تعویض طارمی با آزمون منتشر کرده‌اند، اینطور به نظر می‌رسد که طارمی، زوجش در خط حمله تیم ملی را تحویل نگرفته است.

اتفاقی که سوژه گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلفی شده مبنی بر آنکه به خاطر اتفاقات چند روز اخیر، طارمی و آزمون دل خوشی از یکدیگر ندارند به خصوص آنکه بر خلاف طارمی که بعد از گلزنی مقابل اروگوئه، حسابی خوشحال شد، آزمون اصلا بابت گلزنی به سنگال، شادی نکرد! در هر حال در لحظه تعویض و زمانی که قرار بود آزمون به جای طارمی داخل زمین برود، طارمی به سمت آزمون نرفت و با او خوش و بش نکرد. البته شاید هم طارمی به خاطر اینکه وقت تلف نشود، به سمت آزمون نرفته باشد.

این اولین باری نیست که شایعه اختلاف این دو نفر به گوش می‌رسد و پیش از این هم گفته می‌شد که آنها درباره دراگان اسکوچیچ با یکدیگر هم‌نظر نیستند که البته این موضوع باعث نشد زوج خط حمله تیم ملی علیه یکدیگر موضع بگیرند.

حالا باید منتظر ماند و دید که آزمون و طارمی چه واکنشی به این شایعه نشان خواهند داد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *