تیتر خبرها

شرط ورود VAR به فوتبال ایران

منصور قنبرزاده اخبار تازه ای را در مورد ورود سیستم کمک داور ویدئویی به لیگ ایران به زبان آورد.

در پایان جلسه امروز مدیران فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌ها، منصور قنبرزاده، خبر مهمی را در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛  وی در این خصوص گفت: بحث وی ای آر ‌را داشتیم که تمهیدات و تدابیری در نظر گرفته شده که حتما باید این کار انجام شود، چون الزام قانونی است. موارد دیگری هم بود که ان‌شا‌الله در قالب یک بیانیه روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد.

قنبرزاده درباره اینکه آیا می‌توانیم به داشتن وی ای آر ‌در فصل جاری امیدوار باشیم، گفت: نمی‌توانیم تاریخ بدهیم. برای شرکت‌ها محدودیت وجود دارد. فکر می‌کنم فیفا پنج شرکت را تایید کرده است. یک بخشی در بحث قانون تجارت، شرکت هایی که خارجی هستند باید به تایید بعضی از نهادها برسند که از اختیارات فدراسیون و سازمان لیگ خارج است. این انتخاب دایره وسیعی ندارد و باید سیگنال‌ها و مواردی که از لحاظ الکترونیکی و فنی وجود دارد از نظر مسائل امنیتی مورد تایید نهادها قرار بگیرند. من خواهش می‌کنم زود تعیین تکلیف کنند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در پایان گفت: الان فدراسیون آمادگی کامل دارد که این کار را با هماهنگی و همکاری باشگاه‌ها انجام بدهد. تایید صلاحیت عمومی و فنی و امنیتی این شرکت ها که مورد تایید فیفا هستند باقی می‌ماند. پنج شرکت هم بیشتر نیستند و منتظریم. اقدامات خوبی صورت گرفته و اگر تاییدهای نهایی بیاید فکر می‌کنم کار انجام شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *