تیتر خبرها

شرکت های معتبر اتوبوسرانی ایرانی

خرید بلیط اتوبوس vip از یک شرکت معتبر موجب می‌شود تا سفری بی‌دغدغه و امن، با امکانات دلخواه خود داشته باشید.

امروزه شما می‌توانید با خرید بلیت اتوبوس به سراسر ایران سفر کنید. شرکت‌های مختلف اتوبوسرانی با هزینه‌ای مناسب، سفری راحت برای شما فراهم می‌کنند، اما با تنوع بیشتر این شرکت‌ها، انتخاب برای مسافران دشوار شده است. خرید بلیط اتوبوس vipاز یک شرکت معتبر موجب می‌شود تا سفری بی‌دغدغه و امن، با امکانات دلخواه خود داشته باشید. برای آشنایی با بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی به خواندن ادامه دهید.

نکاتی که باید برای سفر با اتوبوس بدانید

شاید از آخرین باری که سفری طولانی با اتوبوس داشته‌اید مدتی گذشته باشد، اما طی سال‌های اخیر صنعت اتوبوسرانی پیشرفت‌های زیادی داشته است. حالا شما می‌توانید با پرداختی قیمت مناسب یک صندلی تخت‌شو در اتوبوس‌های vip رزرو کنید و مانیتور شخصی خود را برای دیدن جدیدترین فیلم‌ها داشته باشید. همچنین دیگر لازم نیست برای تهیه بلیت اتوبوس به ترمینال بروید، بلکه می‌توانید به راحتی با استفاده از سایت علی بابا تعاونی‌ها و مسیرهای مختلف را بررسی کرده و مناسب‌ترین سفر را برای خود انتخاب کنید. هنگام تهیه آنلاین بلیط شما گزینه انتخاب صندلی خود را نیز خواهید داشت.

اگر بنا بر دلایل غیرقابل‌پیشبینی قصد لغو کردن بلیط خود را داشته باشید، می‌توانید به سادگی وارد حساب کاربری خود در سایت علی بابا شده و گزینه سفارشات و استردادها را پیدا کنید. پس از استرداد بلیط، با توجه به جریمه استرداد و کنسلی، هزینه‌ای که برای بلیط پرداخته‌اید به حساب‌تان برمی‌گردد.

در نظر داشته باشید که باید پیش از شروع سفر، باید با پیامک شماره بلیط و مدرک شناسایی خود به تعاونی رزرو شده مراجعه کنید و بلیط کاغذی خود را تحویل بگیرید. بهتر است ۳۰ دقیقه پیش از زمان حرکت اتوبوس در ترمینال مبدا حضور داشته باشید. اگر با کودک زیر ۲ سال سفر می‌کنید، مجبور نیستید برای او بلیت تهیه کنید، البته در صورتی که از یک صندلی جداگانه استفاده نکند.

ایران‌پیما، با سابقه‌ترین شرکت اتوبوسرانی ایرانی

images 1664364557

سابقه شرکت اتوبوسرانی ایران‌پیما به نیم قرن پیش برمی‌گردد. البته این شرکت کار خود را به عنوان نمایندگی تهران آغاز کرده و پس از مدتی شرکتی خصوصی خود با نام ایران پیما را ثبت کرد. در واقع اسم کامل این تعاونی، شرکت تعاونی مسافربری شماره یک ایران پیماست. جالب است بدانید که بعضی شعب و ساختمان‌های مربوط به شرکت ایران‌پیما آنقدر قدیمی هستند که در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفته‌اند.

شرکت ایران پیما در حال حاضر در بیشتر شهرهای ایران شعبه دارد، اما ساخت دومین شعبه آن در اصفهان به سال ۱۳۶۹ برمی‌گردد. این شعبه با همکاری چندین راننده دارای اتوبوس ساخته شد و توانست مجوز فروش خود را با دو دفتر بگیرد. نسل دوم اتوبوس‌هایی که در شرکت ایران‌پیما استفاده شده‌اند به‌طور اختصاصی برای این شرکت ساخته شده بودند و رنگ قرمز منحصربه‌فردی داشتند. در حال حاضر این شرکت از جدیدترین اتوبوس‌های vip شرکت‌های ولوو و اسکانیا استفاده می‌کند.

رویال سفر ایرانیان، به‌روز و مدرن

شرکت رویال سفر ایرانیان در سال ۱۳۸۵ ساخته شد تا با اتوبوس‌های جدید و vip خود، سفر زمینی شما را راحت و لذت‌بخش کند. مسیرهای طولانی در اتوبوس می‌توانند خسته کننده باشند اما با اتوبوس‌های تخت‌شو و دارای مانیتور این شرکت، می‌توانید سفر خود را در رفاه و آرامش بگذرانید. همچنین مهمانداران خوش‌برخورد شرکت رویال سفر، یکی از دلایل محبوبیت زیاد این شرکت اتوبوسرانی است.

شما می‌توانید نمایندگی‌های این شرکت را در ۵۰ شهر خارجی و داخلی پیدا کنید و با هر یک از ۱۴۰۰ اتوبوس vip رویال سفر به سراسر ایران سفر کنید. اتوبوس‌های باکیفیت شرکت رویال سفر توسط شرکت‌هایی مانند اسکانیا، بنز، مان و … ساخته شده‌اند. این شرکت به دلیل پذیرایی و راحتی خود به یکی از اتوبوسرانی‌های مورد علاقه مسافران تبدیل شده است.

این مطلب را هم بخوانید: معرفی بهترین تورهای باکو + قیمت

سیر و سفر، نامی شناخته شده

فعالیت شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر به سال ۱۳۶۹ برمی‌گردد و به عنوان یکی از معروف‌ترین و معتبرترین شرکت‌های اتوبوسرانی ایران، همواره خدمات خود را بهبود داده است. این شرکت اعتبار خود را به استفاده از راحت‌ترین اتوبوس‌های vip موجود، پذیرایی از مسافران و ایجاد فضایی خوشایند و مطبوع در اتوبوس مدیون است. شرکت سیر و سفر توانسته با پیشرفت‌های خود جوایز زیادی در زمینه حمل و نقل نیز کسب کند. این شرکت در سال ۱۳۸۲ به دلیل مدیریت مثال‌زدنی خود توانست مسئولیت جابه‌جایی مسافران در شرف فعالیت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی را کسب کند.

آریا سفر یا شرکت تعاونی مسافربری ۱۱

images 1664364559

این شرکت نیز از شرکت‌های قدیمی اتوبوسرانی در ایران به شمار می‌رود و فعالیت خود را پیش از انقلاب و با نام گیلان تور آغاز کرد. پس از انقلاب این شرکت دفتر اصلی خود را به تهران انتقال داد و فعالیت خود را با نام تعاونی ۱۱ از سر گرفت. در حال حاضر دفاتر اصلی آریا سفر در پایانه‌های غرب، جنوب و شرق قرار دارند و صد نمایندگی آن نیز در شهرهای مختلف فعال هستند. این شرکت می‌تواند با اتوبوس‌های تخت‌شو و vip خود، سفری آسان برای شما رقم بزند.

همسفر، برای سفری راحت و دلپذیر

شرکت همسفر از سال ۱۳۷۸ به حمل و نقل مسافران مشغول است، اما در ابتدا کار خود را با تنها ۱۰۰ اتوبوس آغاز کرد. محبوبیت سریع این شرکت باعث گسترش آن شد و در حال حاضر با بیش از ۶۰۰ دستگاه اتوبوس vip ساخت آلمان، سفرهایی راحت و ایمن ارائه می‌دهد. شرکت همسفر به سلامت مسافران خود اهمیت زیادی می‌دهد و از این رو، از بررسی فنی اتوبوس‌ها پیش از حرکت و به کار بردن جدیدترین اتوبوس‌ها با عمر متوسط ۳ سال مطمئن می‌شود.

جالب است بدانید که اگر بلیط خود را اینترنتی یا با تلفن همراه دریافت کنید، می‌توانید پس از تهیه ۷ بلیط به یکی از دفاتر شرکت همسفر مراجعه کرده و بلیط هشتم را رایگان دریافت کنید. این شرکت حدود ۶۰ نمایندگی مختلف در سراسر ایران و حتی کشورهای همسایه دارد و در هر چهار پایانه تهران نیز فعال است.

گیتی پیما، از شرکت‌های اتوبوسرانی اصیل ایرانی

images 1664364561

یکی از معتبر‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی ایران، که بیشتر در مسیرهای غربی فعال است، شرکت گیتی پیما نام دارد. این شرکت همواره خدمات خود را به‌روزرسانی کرده و با انواع اتوبوس‌های معمولی و vip به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. در حال حاضر ۲۹۶ سرویس از شرکت گیتی‌پیما فعال هستند و روزانه حدود ۵۹۲۰ نفر مسافر را به مقصد خود می‌رسانند. این شرکت ۵۱ نمایندگی در داخل و البته خارج از ایران دارد که با اتوبوس‌های ولوو و اسکانیا مشغول به کار هستند.

ماهان سفر، با امکاناتی استثنائی

شرکت اتوبوسرانی و مسافربری ماهان سفر ایرانیان، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ و در ترمینال جنوب آغاز کرد. طی سال‌های اولیه فعالیت خود، این شرکت در مسیرهای تهران-گرمسار، تهران-شیراز و تهران-کرمان فعالیت داشت و شعبه‌های مختلف خود را در این شهرها احداث کرد. این شرکت توانست فعالیت خود را ترمینال جنوب به ترمینال غرب تهران نیز گسترش دهد و مقاصد داخلی و خارجی بیشتری به خدمات خود اضافه کند. در حال حاضر این شرکت ۴۷ نمایندگی داخلی و خارجی دارد و با ۵۹۲ اتوبوس به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند.

اتوبوس‌های شرکت مسافربری ماهان سفر از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و بیشتر سفرها با اتوبوس‌های vip انجام می‌شوند. با خرید بلیط اتوبوس vip از شرکت ماهان سفر می‌توانید در طول مسیر خود به انواع خوراکی، صبحانه و فیلم‌های سینمایی مختلف دسترسی داشته باشید.

شرکت مسافربری عدل یا تعاونی ۷

سابقه تعاونی ۷ یا شرکت عدل در حمل و نقل به ۸۰ سال پیش برمی‌گردد و از آن زمان تا به حال، با پیشرفت‌های خود توانسته یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی بماند. این شرکت مسافران خود را به ۱۰۰ نقطه مختلف کشور می‌رساند و روزانه ۷۰ سرویس دارد. اتوبوس‌های عادی و vip شرکت مسافربری عدل با امکاناتی مانند صندلی تخت‌شو، مانیتور شخصی و پذیرایی بی‌نظیر به شما خدمت‌رسانی می‌کنند.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید سفری اقتصادی و آسوده به سراسر ایران و کشورهای مجاور داشته باشید، سفر با اتوبوس برای شما مناسب است. با پیشرفت اتوبوس‌های vip و گسترش شعبه‌ها و نمایندگی‌های معتبر به شهرهای مختلف ایران، شما به راحتی می‌توانید بلیت اتوبوس مورد نظر خود را پیدا کنید و به مقصدتان بروید. آگاهی از معتبرترین و بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی نیز به شما کمک می‌کند انتخابی بهتر داشته باشید و خدماتی ایده‌آل از شرکت‌های محبوب و معروف دریافت کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *