تیتر خبرها

شلوار سپیده خداوردی که اول پاره بوده بعد شلوار شده | + عکسای گشت ارشاد لازم!

سپیده خداوردی از بازیگرای مشهور اما کم کاریه که در اینستاگرام فعالیت بسیری داره اما اینبار شلوار پاره و مدل مانتو خانوم صدا همرو درآورد.

شایانیوز- سپیده خداوردی بازیگر مشهور و باحال ایرانی می باشد که بیشتر با بازی در سریال بسیااار جذاب “آوای باران” محبوب و معروف شد. سپیده خداوردی در این سریال نقش مرضیه رو داشت که با لهجه شیرینش قند تو دل مخاطب آب میکرد اما سپیده خداوردی تو همین کاراکتر چادری بود که خب مخاطب هم همون مدلی بهش عادت داشت اما تنها با یه سر زدن به صفحه اینستاگرام خانوم خانوما میشه فهمید زمین تا آسمون با اونچه که دیدیم فرق داره.

البته که ظاهر و تفکر یک بازیگر قرار نیست اون مدلی باشه که تو فیلم و سریال ازشون می بینیم چرا که اگه اینجوری باشه اون چهره باید هِیییی رنگ عوض کنه اما خب اینهمه تفاوت نقش با واقعیت برای بیننده شوک کنندست!

ماجرای شلوار سپیده خداوردی که اول پاره بوده بعد شلوار شده

سپیده خداوردی انفاقا خیلییی هم اهل عکس گذاشتنه و راه به راه تصاویر مختلف با لوکیشنای جدید میذاره و در کل شدیدا به این معتقده که نباید زندگی به کامش بد بگذره به همین دلیل حسابی میچرخه. در ادامه نمونه ای از تریپ خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که شلوار پاره و مانتو جلو بازش مورد توجه و تعجب کاربران قرار گرفت.

Untitled

سپیده خداوردی هنرمندی بسیاااار فعال در اینستاگرام می باشد که اصلا نمیدونیم اینهمه پول و وقت رو از کجا میاره. با دیدن تصاویر از وی میشه فهمید که خانوم بازیگر چقدر زیاد لباس دارد و تمام آن را هم با هم ست می کند و دیگه نمی پوشد! واقعا در عجبیم که حتی اگر تو کار لباس و پوشاک هم باشند باز هم اینهمه ست های متنوع و زیاد در کیف و کفش و شال و روسری و شلوار و مانتو و اکسسوری امکان پذیر نیست چه برسه به اینکه شغلی دیگه داشته باشی!

sepidehkhodaverdi_1641559963_2

اینطور که معلومه سپیده خداوردی از هنرمندان بسیار مایه داری می باشد که علاقه شدیدی هم به لباس داره. ناگفته نمونه خانوم بازیگر خیلی خیلی هم اهل گشت و گذار و تفریح است و راه به راه تو اینستا تصاویری مختلف منتشر می کند. در ادامه آخرین پست وی را همراه با دوستانش مشاهده می کنید.

سپیده خداوردی از خیلی از سبک های پوششی استقبال می کند و تکراری تیپ نمیزنه.

sepidehkhodaverdi_1641559963_4

نکته عجیبی که تو همه عکسای سپیده خداوردی هست!

خب همونطور که سپیده خداوردی بسیار زیاد اهل گشت و گذاره و خلاصه نمیذاره زندگی به کامش بد بگذره، اما سوال اینجاست که چرا در هیچ یک از این تصاویر و تفریحات همسر او حضور ندارد و برخی از کاربران بر این گمان هستند که او نیز به جمع خانومای بازیگر طلاق گرفته پیوسته اما هنوز به طور قطعی صداش رو درنیاورده!

hihyi

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

نظم خفنِ خانم بازیگر

در زندگیم نظم همیشه حرف اول را می زند به همین خاطر از دوران کودکی همیشه صبح زود از خواب بیدار می شدم و ورزش می کردم و سپس به کارهایم می پرداختم در قول و قرارهایم هم ، همیشه دقیق هستم و سر ساعت حاضر می شوم. بسیار به نظم اهمیت می دهم، این نظم را هم از پدرم به ارث بردم.

277150138_1120082248837830_2833904676157130143_n

سپیده خداوردی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ در اراک، بازیگر می باشد هنرستان موسیقی و در دانشگاه آزاد لیسانس ادبیات نمایشی دراماتیک گرفته است، سالهاست نوازنده ارکستر ملی بوده و حالا ازدواج کرده و پسر هم دارد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *