تیتر خبرها

شکست حریف ایران در لیگ ملت‌ های اروپا

شاگردان رابرت پیج برای پنجمین دیدار متوالی در لیگ ملت‌ های اروپا نتوانستند به برتری برسند و برابر بلژیک مغلوب شدند.

در یکی از مسابقات هفته پنجم گروه چهارم لیگ A ملت‌های اروپا، تیم ملی ولز که یکی از حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، از ساعت ۲۲:۱۵ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه کینگ بودوین بروکسل مقابل تیم ملی بلژیک تیم دوم این گروه قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تیم ملی ولز که پیش از این در چهار مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا موفق به کسب پیروزی نشده و سه شکست مقابل هلند(۲ بار) و لهستان و یک تساوی خانگی برابر بلژیک داشته، در پنجمین بازی هم نتوانست به برتری دست پیدا کند و با ادامه این روند ناکامی، بدون برد باقی ماند.

بلژیک در دیدار مقابل ولز بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۱۰ روی حرکت انفرادی تماشایی میچی باتشوایی از جناح راست زمین و پاس در عرض این بازیکن، با شوت سرضرب زمینی و استثنایی کوین دی‌بروینه موفق به گلزنی شد.

در شرایطی که ولز برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد، بازهم تیم ملی بلژیک حملات خطرناک‌تری به وجود آورد و در دقیقه ۳۷ روی نفوذ دی‌بروینه از سمت راست محوطه جریمه و پاس در عرض این بازیکن به مقابل دروازه خالی ولز، با ضربه نهایی میچی باتشوایی به گل دوم دست پیدا کرد.

نیمه اول با برتری ۲ بر صفر بلژیک به پایان رسید، اما تیم ولز در شروع نیمه دوم نمایش سراسر هجومی داشت و توانست در دقیقه ۵۰ روی حرکت انفرادی فوق‌العاده برنان جانسون که از میانه زمین تا کنار خط عرضی زمین حرکت کرد، با سانتر چیپ این بازیکن و ضربه سر کیه‌فر مور به گل اول رسید.

در ادامه تلاش یاران گرت بیل برای رسیدن به گل تساوی بی‌نتیجه ماند و در سمت مقابل بلژیک صاحب یک ضربه پنالتی شد که داور پس از بازبینی ویدئویی آن را رد کرد و موقعیت‌های این تیم نیز یکی پس از دیگری هدر رفت.

a2puw3rp

تیم ملی ولز که در لحظات پایانی نزدیک بود با یک شوت از پشت محوطه جریمه به گل تساوی دست پیدا کند، در نهایت با نتیجه ۲ بر یک در زمین بلژیک شکست خورد تا با یک امتیاز در قعر جدول گروه چهارم لیگ A ملت‌های اروپا بماند و بدترین عملکرد را در بین ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها از خود ثبت کند.

تیم ملی بلژیک با کسب پیروزی مقابل ولز ۱۰ امتیازی شد و با سه امتیاز کمتر نسبت به هلند، در رده دوم جدول این گروه ایستاد و لهستان هم ۴ امتیازی و در رتبه سوم ماند.

اکنون در صورتی که تیم ملی ولز بتواند در آخرین مسابقه خود در گروه چهارم لیگ A ملت‌های اروپا به برتری مقابل لهستان دست پیدا کند، به رتبه سوم صعود می‌کند و به لیگ B سقوط نخواهد کرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *