تیتر خبرها

شیبااینو به بزرگ ترین حماسه دست یافت!

رکورد خرید تریلیون شیبا اینو اخیراً در حالی که SHIB بزرگترین جایگاه خود را به دست آورد

شایانیوز- چند ساعت گذشته یعنی شش ساعت پیش، یک رکورد انتقال SHIB بین کیف پول های ETH ناشناس انجام شد. مبلغ معامله ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن میم است. ارزش این مبلغ ۱۰۹۷۰۰۰۰ دلار می‌باشد. با این حال، گیرنده اکنون ۲ تریلیون توکن SHIB در اختیار دارد. در این بین، SHIB موقعیت های بالای خود را به عنوان بزرگترین هلدینگ و پرمعامله ترین توکن بازیابی کرده است.

شیبااینو

حدود دو تریلیون SHIB به کیف پول این نهنگ منتقل شد و  Etherscan نشان می‌دهد که کمتر از هفت ساعت پیش، یک تریلیون SHIB بین دو کیف پول آنون جابه‌جا شد، که نشان‌دهنده توزیع ثروت باخرید یک نهنگ به آدرس‌های مختلف است. کیف پولی که حجم عظیمی از میم های رمزنگاری شده به آن انتقال داده شده اکنون حاوی ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار است که تقریباً به مبلغ ۲۲ میلیون دلار ارزیابی شده است دقیقا مبلغی است که اخیراً برای SHIB پرداخت شده است.

آدرسی که توده عظیمی SHIB  از آن ارسال شده است نیز خالی نیست، زیرا هنوز ۲۱۹,۴۸۱,۴۱۷,۲۸۲ Shiba Inu موجودی دارد.Shiba Inu SHIB به عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ نهنگ‌ها در بازار فعالیت می‌کنند همانطور که اخیراً توسط  نهنگ‌های بزرگ اتریوم بخش بزرگی از توکن‌های SHIB را که در اختیار داشتند فروخته‌اند. با این حال، اکنون، طبق داده‌های ارائه‌شده توسط WhaleStats، شیبا اینو به جایگاه بزرگ‌ترین هلدینگ دلار و پرمعامله‌ترین توکن دیجیتال بازگشته است. وب سایت WhaleStats نشان می دهد که ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم اکنون ۱۳۲,۹۵۳,۶۳۲ دلار از دومین ارز دیجیتال بزرگ میم را ذخیره می کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *