تیتر خبرها

فرانسه مدعی فتح جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است؟!

نشریه اکیپ فرانسه بعد از باخت فرانسه برابر دانمارک بازیکنان تیم ملی این کشور را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

عملکرد غیر قابل انتظار فرانسه در لیگ ملتهای اروپا دیشب هم ادامه داشت و شاگردان دیدیه دشان مقابل دانمارک با شکست ۲-۰ مواجه شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نشریه اکیپ بعد از این شکست به انتقاد تند از بازیکنان فرانسه پرداخت و به چند فوتبالیست این کشور از جمله اولیویه ژیرو، ادواردو کاماوینگا و ویلیام سالیبا امتیاز ۳ از ۱۰ داد. اکیپ از کیلیان امباپه هم به شدت انتقاد کرد و او را به دلیل از دست دادن فرصت‌های متعدد شایسته انتقاد دانست.

sianlegk

فرانسه تنها به لطف شکست اتریش در مقابل کرواسی از حذف شدن از مرحله گروهی نجات پیدا کرد. این عملکرد برای مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی در آستانه آغاز تورنمنت قطر دور از انتظار بوده و هواداران فرانسه را شگفت‌زده و عصبانی کرده است.

نشریه اکیپ در بررسی عملکرد فردی بازیکنان به اولیویه ژیرو، فرلان مندی، ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی، دایو اوپامنکو و ویلیام سالیبا امتیاز ۳ از ۱۰ داد.

upoqyw5z

بیشترین امتیاز اکیپ ۵ از ۱۰ بود که به دروازه‌بان فرانسه آلفونس آرئولا تعلق گرفت. دیدیه دشان هم از اکیپ نمره‌ای بهتر از ۴ نگرفت تا درحالی‌که فشارها بر او روز به روز بیشتر می‌شود اکیپ هم او را به خاطر شکست دیشب شایسته انتقاد بداند.

2drrujo2

اکیپ به صورت جداگانه به انتقاد از ژیرو و امباپه پرداخت. از دید این نشریه ژیرو در بازی دیشب در فاز تهاجمی کاملا بی‌تاثیر بود و در طول مسابقه تنها ۲۱ بار پایش به توپ خورد. اکیپ از امباپه هم انتقاد کرده و می‌گوید او آنقدر فرصت از دست داد که تصورش غیرممکن است.

t42nqcm1

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *