تیتر خبرها

فرصتی طلایی پیش روی سپاهان

طلایی‌پوشان امیدوارند ادامه رقابت‌ های لیگ را بتوانند با کسب برد در تهران از سر بگیرند.

سپاهان اصفهان بعد از شروع طوفانی لیگ بیست‌ودوم با هدایت ژوزه مورایس و عبور از استقلالِ مدافع عنوان قهرمانی و کسب ۶ امتیاز از ۲ دیدار ابتدایی و ایستادن بر صدر جدول، روند نزولی را در جدول تجربه کرده و شاگردان مورایس ۴ هفته متوالی است که رنگ پیروزی را ندیده‌اند و در مقابل رقبای اصلی‌شان در مسیر قهرمانی از جمله گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان ناکام در کسب پیروزی بوده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال۳۶۰؛ طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از توقف برابر گل‌گهر و شکست مقابل فولاد، در ۲ دیدار اخیر مقابل ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک هم نتوانستند به پیروزی برسند تا شاگردان مورایس در فاصله‌ای ۵ امتیازی از صدر جدول در جایگاه چهارم قرار گیرند و کار دشواری برای بازگشت دوباره به صدر داشته باشند. سپاهانی‌ها که هفته آینده باید به مصاف پرسپولیسِ صدرنشین بروند، در هفته هفتم در تلاشند تا بتوانند خود را از بحران خارج کنند و فاصله‌شان با صدر جدول را کاهش بدهند.

خوش‌شانسی «مورایس»

سپاهانی‌ها برخلاف سرخابی‌های پایتخت، بازیکنان‌شان بدون بازی از اردوی ملی بازگشته‌اند. کارلوس کی‌روش از پیام نیازمند، رامین رضاییان و امید نورافکن دعوت کرده بود تا از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی به اردوی تیم ملی در اتریش اضافه شوند اما ویزا برای حضور رضاییان و نورافکن در اتریش صادر نشد و نیازمند هم در ۲ مسابقه نیمکت‌نشین بود تا ۳ ملی‌پوش سپاهان بدون حضور حتی یک دقیقه‌ای در ترکیب تیم ملی به کار خود در فیفادی ماه سپتامبر پایان بدهند.

شاگردان مورایس در هفته هفتم لیگ برتر و بعد از گذراندن تعطیلات فیفادی، باید به مصاف تیم هوادار بروند. تیمی که به جز پیروزی در هفته نخست مقابل آلومینیوم اراک، در ۵ دیدار اخیرش ناکام در کسب پیروزی بوده و ۳ مسابقه را با شکست به پایان برده است تا شرایط بحرانی حریف، فرصت مناسبی برای طلایی‌پوشان اصفهانی باشد تا بتوانند به سومین پیروزی خود در لیگ بیست‌ودوم دست پیدا کنند.

سپاهان برابر حریف تهرانی شکست‌ناپذیر می‌ماند؟

طلایی‌پوشان اصفهانی فصل گذشته و در اولین سال حضور هوادار در بین تیم‌های لیگ برتری، مقابل بنفش‌پوشان پایتخت عملکرد خوبی را از خود نشان دادند و توانستند در مجموع دیدارهای رفت و برگشت برابر شاگردان رضا عنایتی به ۴ امتیاز دست پیدا کنند. سپاهانِ تحت هدایت محرم نویدکیا در بازی رفت در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان با گلزنی دانیال اسماعیلی‌فر از سد هوادار عبور کرد و بازی برگشت ۲ تیم هم در تهران با تساوی بدون‌گل به پایان رسید.

سپاهان فردا (یکشنبه) دهم مهرماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس‌قوامین تهران میهمان هوادار است و شاگردان مورایس امیدوارند بتوانند ضمن حفظ روند شکست‌ناپذیری برابر حریف سخت‌کوش تهرانی بتوانند به ۳ امتیاز بیرون از خانه دست پیدا کنند و موقعیت خود در جدول را بهبود بخشند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *