تیتر خبرها

فیگور رمانتیک میترا رفیع با آقای بازیگر چه رنگ خانومو عین گچ کرد؛ یقه اسکی خوشرنگشو!

میترا رفیع بازیگر سریال گیلدخت که این روزا حسابی داره دلبری میکنه با انتشار تصویری از خود در کنار آقای بازیگر رفت قاطی جنجالات عجیب!

شایانیوز- میترا رفیع بازیگر جذاب و خوش بر و روی ایرانیه که با بازی در سریال “از سرنوشت” مشهور شد اما اونجا هیشکی نمیدونست که خانوم خانوما چجور شخصیتی داره و یا اصلا قراره چه اتفاقی بیوفته و بازیگر نقش مه لقا قراره که به این میزان دوست داشتنی و پررر کار بشه! میترا رفیع بعد تر با بازی در سریال “بی همگان” خیلی دیده شد که خب تو سریال اولی نقش خانومی فقیر و قدیمی و ساده رو داشت اما در سریال دومی کاراکتری مایه دار رو به تصویر کشید که هیچگاه خط چشمش رو هم فراموش نمیکرد! بله درست متوجه شدید، با وجود اینکه تلویزیون محدودیت خیلی بیشتری به نسبت تلویزیون داره اما میترا رفیع همیشه با آرایشی تمام و کمال بود و بیشتر مواقع خط چشم داشت که خب صدای بسیاری از مخاطبین در اومده بود که چرا میترا بانو این مدلی هستن و بقیه ساده!!

78829595_2627537220844011_3270036707313674708_n

میترا رفیع نشون داد میتونه هم خوووب کار کنه و هم خوووب فیس بسازه!

سرتون رو درد نیاریم خلاصه که میترا رفیع بلافاصله بعد از بی همگان سریال “گیلدخت” ازش دیده شد که اتفاقا در این کار هم نقش اصل رو داره و پنجشنبه جمعه ها نشون داده میشه. میترا رفیه به دختر دهه هفتادیه که چهره بسیار زیبایی داره و خیلی زود تونست خودش رو میون اهالی سینما و تلویزیون جا کنه! البته که میترا بانو سابقه کاری بسیار بالایی نزدیک به بیست سال دارن اما اوج شهرت وی با پروژه هایی بود که نام برده شد. در ادامه با تصاویری از این بازیگر خوش فیس آشنا خواهیم شد تا ادامه ماجرا.

میترا+رفیع

d

mitra-rafee-05

اینجوریاست که میترا رفیع قد سن و سالش سابقه کاری داره!

میترا رفیع از اون دسته بازیگراییه که تنها زیباییش براش مهم نبوده و در راهش تلاشی بسیار برای بالا بردن خودش هم داشته چرا که این روزا مد شده خانومای بازیگر فقط خوشگلاسیون میکنن و اینجاست که حتی اگه چندان هم با استعداد نباشن باز هم تو فیلم و سریال ها جای دارن و کارگردانان ازشون استقبال می کنن. خانوم بازیگر  از ابتدا به صورت آکادمیک به این حرفه وارد شده و یه شبه ره صد ساله رو طی نکرده. استعداد بی نظیر او در سن ۱۴ سالگی کشف شد و اولین بار با نمایشی به نام نقظه چین تونست به جشنواره فجر راه پیدا کنه. این اثر توسط امیرحسین شفیعی کارگردانی شده بود. پس از آن خانوم رفیع وارد دانشگاه هنر تهران شد و با بازی در تئاتر دانشگاهی تونست به جایزه در مقام بهترین بازیگر زن آن تئاتر دست پیدا کنه.

همچنین جایزه بهترین بازیگری و کارگردانی نیز در جشنواره مونولوگ را به دست آورد. این خانوم مستعد و توانمند در کنار بازیگری، کارگردانی هم انجام میده و در دانشگاه هنر تهران دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس است.

میترا رفیع

کمی بیشتر با میترا رفیع

میترا رفیع متولد آذر ماه سال ۱۳۷۳ در تهران است. خانوم بازیگر مدرک کارشناسی ارشد بازیگری خود را از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران دریافت کرده و از ابتدا به صورت آکادمیک وارد عرصه بازیگری شد. 

میترا رفیع با بازی در فیلم های کلمبوس و من می ترسم وارد سینما شد و با بازی در سریال های از سرنوشت و آخرین پناه نیز در قاب تلویزیون بازی خود را شروع کرد. میترا رفیع تاکنون بارها با فیلمسازهای کوتاهِ ایرانی همکاری داشته که در نوع خودش کارنامه کاری خوبی محسوب میشه.

میترا+رفیع (1)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *