تیتر خبرها

فیگور معلق "گلشیفته فراهانی" که جولی رو گذاشت جیبش؛ رُخ شرقیش چشمو کور میکنه!

گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور که با فیس جذابش همه مدلا رو گذاشته جیب بغلش، این روزا داره با فیگورای غربی طور اینستا رو به آتیش میکشه!

شایانیوز- گلشیفته فراهانی بازیگر محبوب و خوش چهره ایرانی که مدت زیادی میشه مهاجرت کرده و برای هالیوود و سینمای کشورهای دیگه همچون فرانسه داره بازی میکنه، همچنان با استایل مختصِ خودش داره اینستا رو زیر و رو میکنه. گلشیفته فراهانی که علاقه زیادی به خاص بودن در همه زمینه ها داره از بازیگری گرفته تا نحوه تیپ زدناش، مدام در حال عشق و حاله و گویا زندگی حسابی بر وفق مرادشه. گلشیفته فراهانی از اون دسته بازیگراییه که حتی با وجود رفتن از این کشور اما همچنان طرفداران پر و پا قرصی داره.

به جرات میشه گفت گلشیفته خانوم جزو یک یا دو بازیگر ایرانی مقیم خارجه که حسابی توپش پره تو این قضیه و تونسته در طی این سال ها نزدیک به ۱۴ میلیون فالوور برای خودش دست و پا کنه. از این رو همچنان مردم فعالیت های مختلفی که در زمینه مدلینگ و بازیگری داره رو دنبال میکنن و اینطوری سعی دارن از هنرمند محبوبشون حمایت کنن!

گلشیفته فراهانی با وجود اینکه از طریق بازیگری حسابی تونسته یه زندگی خفن و مایه داری واسه خودش بسازه، اما هرگز از نمایش خودش در قالب استایلای مختلف خصوصا اونایی که خانوم خانوما رو عین ملکه میکنه دست برنمیداره. این بازیگر این بار با یه تم هوایی تشریف آورده و بالای برکه چنان ژستی گرفته که انگاری کلا تو یه جای عجیب و غریبی از دنیاس و گویا روی زمین نیس. این خلائی که گلشیفته خانوم به عنوان یه فیگور جدید ازش رونمایی کرده حسابی تونسته دل کاربرای اینستا رو با خودش ببره و کلی طرفداری از سمت فالووراش خرید با همین یه فوتو جینگولی که منتشر کرده!

a

فیس و اِفاده تو دل برو گلشیفته فراهانی که هواخواه داره بدجووور!

گلشیفته فراهانی از بازیگران بسیار خوش چهره و دوست داشتنیه که فیس شرقیش همواره مورد تحسین بازیگران بین المللی و هالیوودی قرار گرفته و یه جوری از این بازیگر جذاب ایرانی صحبت میکنن که واقعا میشه گفت آنجلینا جولی رو گذاشته تو جیبش.

نچرال فیس این بازیگر در کنار استایلای باورنکردنیش این روزا تبدیل شده به یه پایه درست و حسابی برای اینکه یه برند خفن در حوزه زیورآلات که جزو برندهای مطرح دنیاس یعنی برند کارتیه رو تبلیغ کنه. این موضوع تا مدت ها به عنوان یه افتخار بی بدیل برای ایرانی ها به شمار میومد. حالا اما گلشیفته فراهانی حسابی پیجشو با این عکساش به آتیش کشونده و داره از همه مدلای خفن این ور و اونور آبی جلو میزنه.

bbb

hhh

w

وقتی گلشیفته فراهانی با گل صفا میکنه و حالی به هولی میشه!

گلشیفته فراهانی که میون رفیق رفقای جینگش به گل معروفه، همیشه تو مصاحبه هاش میگه که عاشق گل و گیاه از هر نوعیه و دوست داره همواره اطرافش پر از گل های رنگ و وارنگ باشه. اما بعضی اوقات این خانوم عاشق یه فازایی با گل ها میگیره که آدمو شوکه میکنه. این بازیگر چند وقت پیش چند تا پست از خودش منتشر کرده بود که او رو غرق در گل های بابونه نشون میداد و خانوم با یه فیگورایی داشت کیف کردنش رو به نمایش میذاشت که رسما همه رو گذاشت تو کف.

البته قبلا هم یه کلیپی گذاشته بود که داشت با یه دسته گل حسابی ذوق میکرد و یه جوری بالا پایین میپرید انگاری رو ترامبولینه و معلوم نبود خانوم چیزی زده بود یا کلا همینطوری تو فضا سیر میکنه! البته نباید از هپلی هپول بودن این بازیگر هم موقعی که خودش میخواد همینطوری عکس بگیره گذشت که واقعا از دید کاربرا نشون میده ایشون هر طوری دلش میخواد میگرده و کلا به حرف کسی و ظاهرش چندان اهمیت نمیده!

s

fdh

گلشیفته فراهانی هیچکسی رو از گل وجودش بی نصیب نذاشته!

شاید براتون جالب باشه بدونین که بازیگری همچون گلشیفته فراهانی تابحال روابط بسیار عجیب غریبی با آقایون معروف در سراسر دنیا داشته که تا اونجایی که ما شنیدیم، تقریبا سه تا بوده.  یکی از اونا که رابطه شون در سال ۸۲ منجر به ازدواج شد، امین محمد مهدوی بود که گفته میشه یه مترجم خفن بوده.

ولی خب دو سال بعد از گلشیفته جدا شد. بعد از خروج گُل خانوم از ایران، عکساش با کریستوس دورجه واکر منتشر شد که یه بازیگر استرالیایی تباره. ولی گفته میشه که رابطه اش با او هم مدت زیادی به طول نینجامید. بعد از این ازدواج ناموفق هم چند سال پیش از ازدواج گلشیفته با مجری نیویورکی یعنی کامبیز حسینی صحبت به میان اومد که گویا اون هم ادامه دار نبوده.

fg

ff

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *