تیتر خبرها

ماسک های خونگی روشن کننده پوست؛ اینجوری پوستی لطیف و شفاف رو به خودت هدیه بده

اینجا قراره انواع ماسک هایی که پوست درخشان و لطیفی رو برای شما به ارمغان میارن، آموزش بدیم تا از تماشای خودتون در آینه لذت ببرین.

شایانیوز- حتما تابحال شنیدین که نور خورشید یکی از بهترین منابع برای تامین ویتامین دی پوست به شمار میاد. اما بی تردید هر چیزی حتی نور خورشید در برابر ویژگی های مثبت و مزایایی که از اون برخورداره، دارای معایبی هم هست. از اونجایی که در طول روز هزاران بار در معرض نور مستقیم خورشید قرار داریم، تیره شدن پوست هم جزو یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بی تردید در زیبایی ظاهری شما تاثیرگذاره. خیلی از خانوما بدون در نظر داشتن اهمیت روشنایی و درخشندگی پوستشون و همچنین بدون اینکه از کرم ضدآفتاب برای بیرون رفتن استفاده کنن، پس از مدتی با تیره شدن پوستشون روبه رو میشن.

تو این شرایط بهتره استرس نگیرین و تنها کاری که لازمه انجام بدین استفاده از ماسک های خونگی جذاب و خوش عطر و بوئه که علاوه بر ترمیم و لطافت بخشی به پوستتون، درخشندگی واقعی رو نیز به اون برمیگردونه. به همین دلیل قصد داریم توی این مقاله به بیان طریقه ساخت چند نوع ماسک جذاب بپردازیم. حواستون باشه که برای دیدن نتیجه بهتر از هر کدوم از ماسک ها باید روند تداوم اون رو در پیش بگیرین. با ما همراه باشید:

maxresdefault

۱. ماسک موز

برای اینکه بتونین پوست صورتتونُ درخشان کنین یکی از روش ها استفاده از موزه. برای این کار یه دونه موز رو با یه قاشق چایخوری عسل ترکیب کنین و برای اینکه یه مخلوط جذاب تر داشته باشین، یه قاشق چایخوری هم آبلیمو بزنین تنگش.

حالا برای ترکیب این چند ماده بی نظیر و خوش عطر اول موز رو توی کاسه له کنین و بعد بقیه مواد رو بهش اضافه کنین و زمانی به خوبی ترکیب شدن که کاملا یکنواخت شده باشن. حالا که ماسک خارق العاده موز و عسل و آبلیمو رو در دست دارین، با انگشت هایی که حتما باید تمیز باشن، کمی از ترکیبُ روی صورت و گردن بمالین. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنین و سپس ماسک رو از روی صورتتون بشورین.

a

۲. ماسک زردچوبه

شاید تابحال از خواص فوق العاده زردچوبه برای پوست شنیده باشین اما اونو هیچوقت به کار نگرفتین. بهتره بدونین ماسک زردچوبه جزو یکی از منحصربه فردترین ماسک های صورت برای روشن شدن پوست به شمار میاد. برای درست کردن این ماسک یه قاشق غذاخوری از زردچوبه رو با یه قاشق غذاخوری آبلیمو ترکیب کنین.

زمانی که این ترکیب حالت خمیری پیدا کرد، با انگشتان تمیزتون اونو روی صورت و گردن بمالین و بعد از ۲۰-۱۵ دقیقه با آب سرد آبکشش کنین. برای مشاهده نتیجه بهتر این کار رو هر روز انجام بدین.

ww

۳. ماسک گوجه فرنگی

یکی دیگه از ماسک هایی که برای تمیز و روشن کردن پوست خیلی مناسبه و نتیجه فوق العاده ای در نهایت به شما تحویل میده، ماسک آب گوجه فرنگیه. برای درست کردن این ماسک ابتدا یه دونه گوجه فرنگی رو له کرده و اون رو با مقداری ماست ترکیب کنین.

ماست و گوجه فرنگی رو به طوری با هم مخلوط کنین که حالت خمیری داشته باشه و ازروی صورتتون نیفته. حالا این ماسک رو نیم ساعت روی پوستتون قرار بدین و بعد از گذشت این زمان با آب ولرم صورتتون رو بشورین. این ماسک رو در طول هفته یک الی دو بار انجام بدین تا به معجزه اون ایمان بیارین.

w

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید. 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *