تیتر خبرها

مایه داری عجیب "زنِ شاهرخ استخری" هالی به هولیش کرد؛ اسکارِ ژستای خفنو باس داد بهش!

شاهرخ استخری بازیگر محبوب ایرانی که داره با زنش کل پولای اینور و اونور آبو میبلعه، جدیدا زدن تو کار تبلیغات عجیب با سوژه کردن دختراش!

شایانیوز- شاهرخ استخری بازیگر محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که اولین بار با نقش آفرینی در سریال دلنوازان تونست سیل عظیمی از طرفداران رو به سمت خودش روانه کنه. شاهرخ استخری البته مدت زیادیه که بازیگری رو کنار گذاشته و یه مدتی زده تو کار شغل دومش. از اونجایی که این روزا حواشی زیادی دور و بر شاهرخ استخری و زنش میچرخه، ایشون دیگه کلا خبری هم از شغل دومش به طرفدارا نمیده.

شاهرخ خان که معتقده بازیگری آنچنان سرمایه ای توش نیست و نمیشه به پولی که ازش درمیاری چندان دل ببندی، چند سالی میشه که زده تو کار تولید و فروش طلا با برندی به نام سنجاق که الان داره حسابی تو ایران جا میفته و معروف میشه. اما نباید در این میون از مایه تیله ای که خانوم ایشون یعنی سپیده بزمی پور با استایل و فیس تو دل بروش درمیاره هم غافل شد که به گفته خودش از این بلاگریش داره نزدیک به پونصد میلیون درمیاره که اینکه این درآمد دقیقا در چه مدتیه معلوم نیست!!!

e

تبلیغات راه و بیراه زنِ شاهرخ استخری که همه بلاگرا رو زد کنار!

شاهرخ استخری که اوایل چندان علاقه ای نداشت از خانوم خانوماش رونمایی کنه و همیشه او رو یه خانوم مجهول پشت پرده کاراش گذاشته بود، اما مثل اینکه دیده خیلی از سلبریتیا دارن از همین طریق کلی پول به جیب میزنن و چرا خانوم بامزه اون نتونه این کارو کنه.

برای همین هم سپیده خانوم خوش چهره حالا شده یه سوتون اینستا برای تبلیغات راه و بیراه که بچه هاش هم آورده به جمع و داره حسابی به کمک دو تا دخترای کوچولوش یعنی پناه و نبات پول پارو میکنه. از تبلیغ کرم های رنگ و وارنگ گرفته که باهاش کلی بچه اش رو کلافه کرده تا استایلای جینگولی که خودش شده ملکه شون!

زنِ شاهرخ استخری ته همه خارجی بازیای دنیا رو درآورده!

سپیده خانوم که از زمان ظهورش تو اینستا ثابت کرده علاقه بیش از اندازه ای به خودنمایی داره و شیرین بازیاش تو فضای مجازی طرفدار هم داره درست و حسابی، هر روز میخواد فالووراش رو سوپرایز کنه. این خانوم خوش استایل که شاهرخ استخری رو با ادا اصولاش گذاشته تو جیب بغلش، جدیدا با رفیق رفقای جینگش میگرده و به قدری هم سیس داره تو هر عکسی که کنارشون میگیره که حد و حساب نداره.

مثلا یه بار گویا رفته بودن که با ماساژ حسابی حال بیان و با استایل تایلندیشون روی هر چی خارجیه رو کم کردن. البته زنِ شاهرخ استخری چون از چهارده سالگی بلژیک تشریف داشتن، میشه گفت این حجم آرا ویرا رو هم از همونجا یاد گرفتن! البته همین حالا هم سپیده خانوم داره تمام تلاشش رو میکنه تا از سفرای خارجیش اصلا کم نشه و هر روز با شاهرخ خان داره یه جایی از دنیا رو میگرده!

w

r

gf

جشن سوپرلاکچری زنِ شاهرخ استخری که دختراشو سوژه کرد!

از اولین روزی که سپیده بزمی پور به عنوان یه بلاگر شناخته شد، یه شوهر جانِ معروفی داشت که کلی دختر تو دهه هشتاد واسش غش و ضعف میرفتن و حالا هم داره حسابی پول میزنه به جیب با تجارتش و این حجم محبوبیت شاهرخ استخری روی بیشتر دیده شدن سپیده خانوم خیلی تاثیر گذاشت. تا جایی که روز به روز این بانوی خوش منظر داشت پول میذاشت رو پول از راه فالوورایی که به عشق دیدن همسرش اومده بودن تو پیج خانوم خانوما.

اما سپیده خانوم از یه جایی به بعد تصمیم گرفت یکم هم خلاقیت به خرج بده و اون چیزی نبود به جز بچه هاش که در هر شرایطی ازشون برای جذب فالوور بیشتر کمک میگرفت. حالا تصور کنین تولد این بچه ها باشه و چه کارایی که خانوم خانوما براشون نمیکنه تا همه بگن اووووف سپیده خانوم از همه بلاگرا سرتره! لباس بچسبون و عجیب بچه هاش که کلی حرف ساخت واسش، اما به قیمت درآوردن مایه تیله ای که از حساب و کتاب ماها خارجه!

Untitled

hh

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *