تیتر خبرها

مدافع بارسلونا جام جهانی را از دست داد!

آرائوخو تصمیم گرفته زانو خود را جراحی کند و در این صورت قطعا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست خواهد داد.

جمعه گذشته و در جریان بازی دوستانه اروگوئه و ایران بود که رونالد آرائوخو مدافع تیم ملی اروگوئه و باشگاه بارسلونا در ثانیه ۲۵ به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط پای راست، مجبور به ترک میدان شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نتایج اولین آزمایشات روی ناحیه مصدوم نشان از شدت مصدومیت داشت و او اردوی اروگوئه را ترک کرد و به بارسلونا برگشت تا تحت نظر پزشکان باشگاه قرار بگیرد.

wgrbvvbn

طبق ادعای موندودپورتیوو، امروز جلسه ای با حضور آرائوخو، ژاوی و تیم پزشکی بارسا در کمپ خوان گامپر برگزار شد تا در مورد اینکه بازیکن تحت عمل جراحی قرار بگیرد یا اینکه با فیزیوتراپی بهبود پیدا کند، تصمیم گرفته شود. طبق ادعای این منبع معتبر، آرائوخو ترجیح می دهد جراحی کند و این به معنای از دست رفتن جام جهانی برای او خواهد بود. قرار است او در فنلاند جراحی شود. با این حال پزشکان تیم ملی اروگوئه از آرائوخو خواسته اند تا جراحی نکند اما در بارسلونا ترجیح می دهند که بازیکن جراحی شود. این چندمین مصدومیت آرائوخو از این ناحیه است و در بارسلونا بیم دارند که در صورت فیزیوتراپی، او در ادامه فصل بار دیگر مصدوم شود. 

vn3h42ks

پیش از این ساموئل اومتیتی، در سال ۲۰۱۸ ترجیح داد جراحی نکند و با تیم ملی فرانسه در جام جهانی حاضر شود. او با فرانسه قهرمان شد اما از فصل ۱۹-۲۰۱۸ به دلیل مصدومیت های متوالی دیگر نتوانست به روزهای خوبش برگردد. اخیرا آنسو فاتی هم ترجیح داد جراحی نکند و هنوز نتوانسته به فرم خوب خود برگردد. در نهایت تصمیم نهایی با آرائوخو خواهد بود و فعلا نیز نظر او جراحی است. تحت هر شرایطی به نظر نمی رسد که آرائوخو بتواند تا قبل از ۳۰ دسامبر و بازی برابر اسپانیول به میادین برگردد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *