تیتر خبرها

مصدومیت شیخ دیاباته شانس بزرگ عیسی آل کثیر!

به نظر می رسد مصدومیت دیاباته در همین ابتدای کار یحیی گل محمدی را وادار کرد تا تصمیم تازه ای بگیرد

عیسی آل کثیر نیم فصل به لیست پرسپولیس اضافه می شود

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، تا همین چند هفته قبل و جذب دیاباته یحیی گل محمدی هیچ تصمیمی برای بازگرداندن عیسی آل کثیر به لیست خود نداشت. آن هم در شرایطی که فقط یک جای خالی در لیست سرخ ها دیده می شود و یحیی هم تصمیم نداشت با وجود داشتن ۴ مهاجم، یک مهاجم دیگر را نیز به لیستش اضافه کند. اما مصدومیت دیاباته باعث تغییر نظر یحیی شد.

آسیب دیدگی دیاباته باز هم همان نظریه قدیمی را تقویت کرد که شیخ بازیکنی است با توانایی های فنی بالا اما با توجه به سن و سالش زود مصدوم می شود و نمی توان روی او به عنوان مهاجمی  همیشگی حساب باز کرد. همین موضوع باعث شد تا سرمربی پرسپولیس تصمیم بگیرد بار دیگر عیسی را به لیست اضافه کند.

آخرین خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که نام آل کثیر از نیم فصل رسما به لیست تیم اضافه خواهد شد. دلیل حضور او در تمرنیات نیز همین موضوع است. عیسی در تمرینات شرکت کرده تا یحیی گل محمدی شرایط او را ببیند تا اگر مصدومیت او به طور کامل رفع شده باشد، این انتقال زودتر از نیم فصل انجام شود. چرا که این مهاجم  اگر شرایط بازی داشته باشد و یحیی تصمیم به جذب او بگیرد، باشگاه می تواند زودتر از نقل و انتقالات نیم فصل و به عنوان یکی از ۳ سهمیه ازاد، عیسی را به لیست تیم اضافه کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *