معرفی بهترین تیم مشاوره کنکور | بررسی عملکرد+رضایت

در این پست معرفی بهترین تیم مشاوره کنکور | بررسی عملکرد+رضایت را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

2038989

کنکور سراسری یکی از مهم‌ترین آزمون‌های تحصیلی در ایران است که سرنوشت تحصیلی و آینده شغلی دانش‌آموزان را تا حد زیادی تعیین می‌کند. قبولی در رشته‌ها و دانشگاه‌های برتر نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، تلاش مستمر و استفاده از راهنمایی‌های تخصصی بوده و به همین دلیل شناخت بهترین تیم مشاوره کنکور حائز اهمیت است.

در این میان، تیم‌ های مشاوره کنکور نقش مهمی در یاری رساندن به داوطلبان و کمک به آن‌ها برای رسیدن به اهدافشان دارند.

به گزارش ایمنا، یکی از معتبرترین و بهترین تیم مشاوره ای کنکور ، موسسه نوتروفیل است. موسسه نوتروفیل طی این سال‌ها بیش از ۱۰۰۰ رتبه برتر و ۱۵۰۰۰ قبولی داشته است. علاوه بر این، نوتروفیل دارای تیمی از مشاوران کنکور است که همگی رتبه برتر بوده‌اند. با توجه به این دلایل می‌گوییم که نوتروفیل یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر ایران در مشاوره کنکور است. شما می‌توانید صفر تا صد برنامه‌ریزی کنکورتان را در هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی، به «مشاوران نوتروفیل» بسپارید. همچنین برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان اولیه، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۰۹۸۱۷۸۸ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

چرا نوتروفیل بهترین تیم مشاوره کنکور است؟

چرا معتقدیم نوتروفیل، بهترین تیم مشاوره کنکور است؟ موسسه نوتروفیل در سال‌های اخیر، بیش از ۱۰۰۰ رتبه برتر کنکور و ۱۵ هزار قبولی را در کارنامه خود دارد که این امر نشان‌دهنده کارایی و اثربخشی روش‌ها و برنامه‌های آموزشی ارائه‌شده توسط این تیم است.

تیم نوتروفیل متشکل از ۶۰۰ مشاوره رتبه برتر بوده که همگی بهترین مشاوران کنکور در ایران هستند. مشاورین این تیم، همیشه از میان رتبه برترهای سال‌های گذشته انتخاب می‌شوند تا با تسلط کامل بر مطالب درسی و آشنایی عمیق با آخرین تغییرات و تحولات کنکور، بهترین برنامه‌ریزی را برای دانش‌آموزان کنکوری ارائه نمایند.

2038989

از جمله دیگر دلیل‌های مهم برای معرفی نوتروفیل به‌عنوان بهترین مشاوره کنکور ایران، تنوع در خدمات مشاوره و برنامه‌ریزی آن‌ها است. اکثر مؤسسات یک طرح واحد برای برنامه‌ریزی برای تمام دانش‌آموزان داشته و شرایط متفاوت دانش‌آموزان با یکدیگر را در نظر نمی‌گیرند. اما نوتروفیل با ایجاد طرح‌های متنوع برای برنامه‌ریزی و مشاوره کنکور، شرایط طیف وسیعی از دانش‌آموزان را در نظر گرفته و بستر ثبت‌نام در طرح‌های مشاوره را برای دانش‌آموزان با شرایط مختلف فراهم کرده است.

آشنایی با تعدادی از رتبه برترهای نوتروفیل

  • هستی کریم قاسمی پور: رتبه ۳۷ منطقه ۳ رشته تجربی

  • فاطمه عظیمی: رتبه ۶۰۹ منطقه ۱ رشته تجربی، قبولی در رشته پزشکی اصفهان

  • سارا شجره: رتبه ۶۳۳ رشته تجربی، قبولی در رشته داروسازی علوم پزشکی تهران

  • علی اژدری: رتبه ۷۹۶ منطقه ۱ رشته تجربی، قبولی در رشته دندانپزشکی بوشهر

  • محیا عینی: رتبه ۱۸۱ منطقه ۳ رشته انسانی

  • نسرین بهادری: رتبه ۳۷۵ انسانی، قبولی در رشته آموزش فارسی دانشگاه فرهنگیان

  • مهسا وظیفه طلب: رتبه ۵۸۳ انسانی، قبولی در رشته حقوق دانشگاه فردوسی مشهد

  • مبینا علیدوستی: رتبه ۹۴۲ منطقه ۳ رشته ریاضی، قبولی در رشته کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود

اسامی بیشتری را می‌توانید در سایت نوتروفیل و قسمت “قبولی‌ها” ببینید.

ویژگی های مشاوران تیم مشاوره کنکور نوتروفیل

مشاوران کنکور نوتروفیل تمام ویژگی‌های بهترین مشاور کنکور ایران را در خود دارند. موسسه کنکور نوتروفیل با علم به اینکه نقش یک مشاور کنکور در راهنمایی دانش‌آموزان بسیار زیاد است؛ در انتخاب تیم خود وسواس زیادی به خرج می‌دهد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاوران نوتروفیل عبارت است از:

  • رتبه برتر بودن مشاور:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بهترین مشاور کنکور در ایران باید داشته باشد، گذشته خوبی داشتن است. اگر یک مشاور خودش گذشته خوبی در کنکور داشته و رتبه برتر شده باشد، می‌تواند مرجع بهتری برای دانش‌آموزان باشد. مشاوری که خودش رتبه برتر باشد، بهتر می‌تواند مسیر رتبه برتر شدن را برای دانش‌آموزان فراهم کند. مشاورین تیم نوتروفیل، همگی از رتبه‌ برترهای سال‌های گذشته انتخاب می‌شوند.

2038989

  • همراهی همیشگی و در دسترس بودن:

آمادگی برای کنکور مانند دویدن در یک ماراتن بوده، نیازمند حرکت مستمر و برنامه‌ریزی دقیق است. هر اشتباه کوچکی در این مسیر، می‌تواند موفقیت را از شما دورتر کند. تصور کنید مشاوران کنکور تیم نوتروفیل در این مسیر، دلسوزانه در کنار شما هستند. تمام تلاشتان را رصد کرده و شما را به سمت مسیر مناسب هدایت می‌کنند؛ همچنین در هرلحظه برای یاری‌رساندن و پاسخگویی به سؤالاتتان در دسترس هستند.

  • انگیزه بخشی و تسلط بر علم روانشناسی:

استرس و اضطراب کنکور می‌تواند سد بزرگی در مسیر موفقیت دانش‌آموزان باشد. بهترین مشاور کنکور ایران مشاوری است که با تسلط بر علم روانشناسی، انگیزه و اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان را تقویت کند و آن‌ها را به تلاش بیش‌تر ترغیب نماید. مشاورین کنکور نوتروفیل با درک شرایط روحی داوطلب، در مواقعی که ناامیدی به سراغشان می‌آید؛ با دلسوزی و امیدواری، مسیر را برایشان روشن نگه می‌دارند.

  • برنامه‌ریزی شخصی‌سازی‌شده با توجه به شرایط هر دانش‌آموز:

برنامه‌ریزی دقیق، نقشه راه موفقیت در کنکور است. یک مشاور خبره باید با توجه به نقاط قوت و ضعف، شرایط تحصیلی و روحیات هر دانش‌آموز، برنامه‌ای منحصربه‌فرد و قابل اجرا را برای او طراحی کند. برنامه‌ای که نه‌تنها او را به سوی هدف هدایت کند، بلکه از فرسودگی و دلزدگی او نیز جلوگیری نماید. به همین جهت، مشاوران کنکور نوتروفیل، برنامه‌ریزی شخصی‌سازی شده برای هر دانش‌آموز در نظر می‌گیرند تا دانش‌آموزان بیشترین بازدهی را داشته باشند.

  • سابقه رتبه برتر داشتن:

برای اینکه یک مشاور کنکور، تبدیل به بهترین مشاور کنکور در ایران شود؛ باید از میان دانش‌آموزان تحت هدایتش، تعدادی رتبه برتر داشته باشد. به عبارتی مشاور باید رتبه پرور باشد. اکثر مشاورین نوتروفیل، نه‌تنها خودشان رتبه برتر بوده، بلکه دانش‌آموزانشان هم رتبه برتر شده‌اند.

  • دانش و اطلاعات به‌روز:

مشاور کنکور شما باید از دانش و تخصص به‌روز در زمینه برنامه‌ریزی درسی، روش‌های مطالعه، و آخرین تغییرات در کنکور و امتحانات نهایی برخوردار باشد. مشاوران باتجربه و کارآزموده نوتروفیل، به‌طور مداوم اطلاعات خود را به‌روزرسانی کرده و از جدیدترین متدها و روش‌های آموزشی آگاهی دارند.

تیم مشاوره نوتروفیل، بهترین تیم مشاوره کنکور، با گرد هم آوردن مجرب‌ترین و دلسوزترین مشاوران بر اساس این معیارها، همراهی مطمئن در مسیر موفقیت شما در کنکور سراسری خواهد بود.

خلاصه آنچه باید درباره بهترین تیم مشاوره کنکور بدانید

با توجه به موارد برشمرده در این مطلب و سابقه درخشان نوتروفیل در زمینه مشاوره کنکور، رسانه ایمنا این موسسه را به‌عنوان بهترین تیم مشاوره کنکور به داوطلبان کنکور سراسری معرفی می‌کند. دانش‌آموزان محترم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت نوتروفیل و یا تماس با کارشناسان این موسسه از طریق شماره ۰۹۱۲۰۹۸۱۷۸۸، از خدمات برنامه‌ریزی و مشاوره بهره‌مند شوند.

منبع : ایمنا

مطلب پیشنهادی

1719056677 1945047

سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی + نحوه ثبت نام وام، درخواست و شرایط

در این پست سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی + نحوه ثبت نام وام، درخواست و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *