معرفی وکیل ملکی در تهران + بهترین روش حل دعاوی ملکی چیست؟

در این پست معرفی وکیل ملکی در تهران + بهترین روش حل دعاوی ملکی چیست؟ را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

2032924

اکثر افراد حداقل یک‌بار در زندگی خود در موقعیت‌های خریدوفروش، اجاره، رهن، تفکیک، ارث، تخلیه، خلع ید، تصرف عدوانی، مزاحمت، ممانعت از حق و یا سایر دعاوی ملکی قرار می‌گیرند.

ازآنجایی‌که قوانین و مقررات مربوط به املاک و مستغلات دائماً در حال تغییر و پیچیده هستند، تفسیر آنها می‌تواند برای افرادی که با مسائل حقوقی آشنایی ندارند دشوار باشد؛ بنابراین بهره‌گیری از یک وکیل متخصص و باسابقه که با ترفندهای حقوقی آشنا است، می‌تواند پروسه‌ی دعاوی امور ملکی با چالش کمتر به نتیجه مطلوب برساند.

در این مطلب ضمن بررسی ترفندهای حل دعاوی ملکی، بهترین وکیل ملکی در تهران با مشاوره رایگان را به شما معرفی می‌کنیم.

گروه وکلای ایران دادگستر با پیگیری مداوم پرونده، حضور به‌موقع در جلسات دادرسی و تنظیم دقیق لوایح، زیر نظر دکتر حسین حاجیانی وکیل پایه یک دادگستری روال کارِ شما را با چالش کمتر و هزینه معقول به نتیجه می‌رساند. همچنین مجموعه ایران دادگستر به‌عنوان وکیل ملکی آنلاین، با برگزاری جلسات مشاوره رایگان، فرآیند بررسی پرونده را برای متقاضیان گرامی آسان‌تر کرده است.

برای کسب اطلاعات دقیق درباره هزینه‌های وکیل ملکی در تهران می‌توانید با گروه وکلای ایران دادگستر با شماره ۰۹۱۷۳۷۵۳۶۲۱ تماس حاصل کنید و در یک جلسه آنلاین رایگان نیازها و مشکلات خود را بیان نمایید.

چه زمانی به وکیل ملکی نیاز داریم؟

شما زمانی به یک وکیل ملکی نیاز داریم که درگیر پرونده‌ای با اموال غیرمنقول ازجمله زمین و ملک هستید. در یک پرونده ملکی موضوع پرونده یک مال غیرمنقول است و شما به‌عنوان مالک درصدد اثبات مالی هستید که به شما تعلق دارد.

چنانچه با مواردی ازجمله حق سرقفلی، مالکیت، حق کسب و پیشه و غیره دچار چالش شده‌اید، برای رسیدن به‌حق خود باید از یک وکیل باتجربه کمک بگیرید. ازآنجایی‌که این قبیل پرونده‌ها نیاز به آگاهی و سطح سواد حقوقی بالا دارند و موضوعاتی بسیار حساسی است، بهره‌گیری از یک وکیل متخصص ملکی مسیر را برای شما سهل و آسان می‌کند.

2032921

انواع دعاوی ملکی در سال ۱۴۰۳

ممکن است سؤال بپرسید که طبق قوانین سال ۱۴۰۳، مشکل من در امور ملکی جزو کدام یک از انواع دعاوی ملکی محسوب می‌شود. به‌طورکلی دعاوی که از طریق وکیل ملکی قابل‌پیگیری است، به ۳ دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

دعاوی ملکی حقوقی

این‌گونه دعاوی به علت سهل‌انگاری از طرفین در زمان تکالیف مقرر اتفاق می‌افتد بدون آنکه عنصر مجرمانه‌ای دراین‌بین دخالت داشته باشد. برخی از این دعاوی عبارت‌اند از:

  • اخذ ثمن‌ معامله
  • دعاوی سرقفلی
  • الزام اخذ پایان کار
  • الزام تنظیم سند رسمی
  • بررسی حساب مالیاتی
  • فسخ اجاره‌نامه و …

دعاوی ملکی کیفری

این‌گونه دعاوی ملکی وقتی اتفاق می‌افتند که یکی از طرفین معامله با سوءنیت قصد بدی نسبت به املاک دیگری داشته باشد. برخی از این دعاوی مواد ذیل هستند:

  • فروش مال غیر
  • اجاره مال غیر
  • جعل سند ملکی
  • خیانت‌درامانت در زمینه ملک و …

دعاوی ملکی ثبتی

این‌گونه شکایت‌ها در زمان نقض یا عدم رعایت قوانین ثبت املاک اتفاق می‌افتد مانند:

  • ابطال سند رسمی
  • ابطال نظریه هیئت اداره ثبت
  • ابطال عملیات اجرایی ثبت و …

تشخیص اینکه نوع دعوی شما در کدام دسته قرار می‌گیرد و باید برای رسیدگی در کدام مرجع صلاحیت‌دار مطرح شود با وکیل ملکی است.

همچنین میتوانید که اگر در امور ثبتی شما مشکلی پیش آمده باشد، با مراجعه به مطلب ” بهترین وکیل ثبتی در تهران ” از هزینه و مراحل امور آن آگاه شوید.

شما می‌توانید برای کسب مشاوره رایگان با وکیل ملکی در تهران ، با گروه وکلا ایران دادگستر ارتباط برقرار کنید. مجموعه ایران دادگستر با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه امور ملکی زیر نظر دکتر حسین حاجیانی وکیل باسابقه و استاد دانشگاه، ضمن تشخیص پرونده شما آسان‌ترین راه‌حل را به شما پیشنهاد می‌دهند.

2032923

خدمات وکیل ملکی شامل چه مواردی است؟

در گام اول شما یک جلسه حضوری یا آنلاین مشاوره حقوقی با وکیل خودخواهید داشت. در این جلسه‌ مشکل و پرونده شما به‌صورت دقیق و کامل موردبررسی قرار می‌گیرد. وکیل با توجه به تجربه و دانش خود راه‌حل‌هایی با کمترین چالش و هزینه‌ی به‌صرفه را به شما پیشنهاد می‌دهد.

بهره‌گیری از مشاوره رایگان با وکیل مجرب به شما کمک می‌کند از اتلاف وقت و بیراهه رفتن جلوگیری کنید. شما در جلسه مشاوره حقوقی از راه‌های قانونی و ترفندهایی که در نمونه‌های مشابه شما، برای دیگران جواب داده است، آگاه می‌شوید و بعدازاین مرحله با دانش کافی تصمیم‌گیری می‌کنید.

همچنین وکیل ملکی در تهران می‌تواند در تنظیم صحیح اسناد و قراردادهای ملکی کمک کند. یک وکیل باسابقه در امور املاک با آگاهی از قوانین و مقررات مربوط به املاک، می‌تواند اسناد و قراردادهای ملکی را به‌طور شفاف و دقیق تنظیم کند. برخی از مهم‌ترین قراردادهایی که وکیل ملکی با مفاد آنها آشنایی کامل دارد، شامل موارد زیر است:

  • قرارداد رهن ملک
  • قرارداد فروش ملک
  • قرارداد مشارکت در ساخت
  • قرارداد پیش‌فروش آپارتمان
  • قرارداد وکالت انتقال سرقفلی

تنظیم درست اسناد و قراردادهای ملکی مربوط به اموال غیرمنقول کار حساسی است و پیش رفتن این مرحله با نظارت یک وکیل با دانش کافی، می‌تواند از بروز مشکلات بعدی و ضرر و زیان‌های سنگین، جلوگیری کند.

2032922

بهترین وکیل ملکی در تهران کیست؟

اگرچه وکلای بسیاری در زمینه دعاوی امور ملکی فعالیت می‌کنند، اما توجه به تجربه، کارنامه و تخصص وکیل ملکی اهمیت بالایی دارد. علاوه بر این بهترین وکیل ملکی باید به قوانین ملکی مسلط باشد و در تنظیم دادخواست و یا شکوائیه حسب مورد در دعاوی ملکی مهارت کافی داشته باشد.

گروه وکلای ایران دادگستر با پیگیری مداوم پرونده، حضور به‌موقع در جلسات دادرسی و تنظیم دقیق لوایح، زیر نظر دکتر حسین حاجیانی وکیل پایه یک دادگستری روال کارِ شما را با چالش کمتر و هزینه معقول به نتیجه می‌رساند. همچنین مجموعه ایران دادگستر به‌عنوان وکیل ملکی آنلاین ، با برگزاری جلسات مشاوره رایگان، فرآیند بررسی پرونده را برای متقاضیان گرامی آسان‌تر کرده است.

هزینه‌ وکیل ملکی در تهران سال ۱۴۰۳

هزینه‌ای که باید به این امور پرداخت شود، به عوامل مختلفی بستگی دارد. ازجمله آن‌ها می‌توان به نوع پرونده موکل، موضوع پرونده، مدت‌زمان موردنیاز برای بررسی و حل مشکلات پرونده اشاره کرد. برای کسب اطلاعات دقیق درباره هزینه‌های وکیل ملکی در تهران می‌توانید با گروه وکلای ایران دادگستر با شماره ۰۹۱۷۳۷۵۳۶۲۱ تماس حاصل کنید و در یک جلسه آنلاین رایگان نیازها و مشکلات خود را بیان نمایید.

منبع : ایمنا

مطلب پیشنهادی

2045515

دانلود زخم کاری ۳ قسمت ۳ فصل ۳ انتقام (زخم کاری فصل سوم قسمت سوم) ترافیک رایگان

در این پست دانلود زخم کاری ۳ قسمت ۳ فصل ۳ انتقام (زخم کاری فصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *