مقایسه ماساژورهای برقی و دستی: کدام یک برای شما مناسب‌تر است؟

در این پست مقایسه ماساژورهای برقی و دستی: کدام یک برای شما مناسب‌تر است؟ را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

2048744

ماساژور یک محصول کاربردی و مهم است که برای داشتن بدنی سالم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کالا در انواع مختلفی تولید می‌شود که اگر بخواهیم به محبوب‌ترین نمونه بپردازیم، باید سراغ مدل تفنگی آن برویم.

شاید بپرسید که این محصولات چه مزیت‌هایی برای سلامتی دارند؟ آیا حقیقت دارد که وجود آن‌ها در روتین روزانه، منجر به خلاص شدن همیشگی از اسپاسم‌های عضلانی می‌شود؟ برای پاسخ به همه این سوالات، یک محتوای ارزشمند برای‌تان ترتیب داده‌ایم که مطالعه آن را تا انتها، به شما توصیه می‌کنیم.

معرفی ماساژور و بررسی انواع آن

ماساژور محصولی است که می‌توان آن را در ۲ دسته مختلف قرار داد و آن را از ۲ نگاه متفاوت، نوع‌بندی کرد. در حقیقت ماساژور در ۴ نمونه مختلف به بازار عرضه می‌شود که در فهرست پایین به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • تفنگی
  • گردنی
  • پا
  • چشم

اگر دقت کنید، این دسته‌بندی براساس کارایی این محصولات چیده شده است. اما یک نوع دیگر از بخش‌بندی انواع ماساژور وجود دارد که به‌شرح زیر است:

  • دستی: کالاهایی که دستی هستند، به بخشی از نیروی انسان برای کار کردن نیاز دارند. استفاده از این محصولات می‌تواند در طولانی‌مدت، خسته‌کننده باشد.
  • برقی: صفر تا ۱۰۰ ماساژی که با این وسیله‌های انجام می‌شود، بر عهده خود دستگاه است. به همین دلیل نمونه‌های برقی، طرفداران بیشتری دارند.

محبوب‌ترین نمونه ماساژور کدام است؟

اگر بخواهیم یک نمونه محبوب از این محصول معرفی کنیم، قطعا باید سراغ ماساژور تفنگی برویم. این کالا که برای رفع اسپاسم و گرفتگی عضلات بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌دلیل کاربری راحت و برخی مزیت‌های دیگر، فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

دستگاه‌هایی که به‌صورت تفنگی ماساژ می‌دهند، فشار و ضربه‌ها را با شدت مناسبی به عضلات وارد می‌کنند. به همین دلیل در کنار رفع خستگی، منجر به تضمین سلامتی بدن بعداز ورزش و روزهای سخت کاری می‌شوند. شاید بپرسید که ماساژور چه مزیت‌هایی دارد؟ در ادامه به این سوال جواب داده‌ایم.

بررسی مزیت‌های ماساژور تفنگی

2048743

مزایایی که خرید ماساژور تفنگی در اختیار شما قرار می‌دهد، شامل مواردی است که در فهرست پایین به‌صورت خلاصه آمده‌اند:

  • این محصول باعث افزایش سرعت گردش خون می‌شود.
  • ماساژور تفنگی می‌تواند سیستم لنفاری بدن را تقویت کند.
  • با خرید این دستگاه می‌توان به رفع تنش‌های عضلانی پرداخت.
  • با این دستگاه، خستگی بدن به‌کل برطرف می‌شود.
  • اگر عضلات شما گرفته است، با این کالا درست می‌شود.
  • درصورت استفاده مداوم از این دستگاه، شاهد افزایش انعطاف‌پذیری خود خواهید بود.

ماساژور تفنگی چه نوع کاربری‌هایی دارد؟

اگر بخواهیم کاربری ماساژور تفنگی را مورد بررسی قرار دهیم، قطعا باید به تاثیرات آن قبل و بعداز تمرین‌های ورزشی بپردازیم. در حقیقت بزرگ‌ترین طرفداران این محصول، ورزشکاران و بدن‌سازها هستند که ماساژ به یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های آن‌ها، تبدیل شده است.

قبل‌از تمرینات ورزشی از ماساژور تفنگی استفاده کنید!

اگر پیش‌از شروع تمرین، ماساژ را آغاز کنید، جریان خود در عضلات به گردش در می‌آید. انجام این کار منجر به گرم شدن اصولی بدن می‌شود و به‌نوعی، آماده‌سازی حرفه‌ای محسوب می‌شود. کسانی که در روتین ورزشی خود از ماساژور تفنگی استفاده می‌کنند، قبل‌از هر حرکت ورزشی، آن عضو از بدن‌شان که قرار است درگیر شود را به‌مدت ۳۰ ثانیه ماساژ می‌دهند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که میزان ماساژ هر عضو با دیگری متفاوت است. به‌طوری که درصورت خرید این دستگاه ماساژ، بهتر است برای عضلات چهارسر ران هر پا، به‌مدت ۶۰ ثانیه از آن استفاده کنید. همچنین عضله همسترینگ هر پا نیز نیاز به ۶۰ ثانیه ماساژ دارد. این در حالی است که کمر و ماهیچه‌های ساق پا، تنها به ۳۰ ثانیه ماساژ، احتیاج دارند.

نقش ماساژور تفنگی بعداز تمرین چیست؟

با توجه به اینکه انجام تمارین ورزشی، عصب‌های بدن را درگیر می‌کند، استفاده از ماساژور تفنگی باعث می‌شود که بدن دوباره به حالت سکون و آرام دعوت شود. در حقیقت ضربه‌هایی که این دستگاه به عضلات بدن وارد می‌کند، موجب سرد شدن آن شده و هیجان‌های موجود در اعصاب را کاهش می‌دهد. معمولا افراد هرچه بیشتر در بدن‌سازی و انجام تمارین ورزشی حرفه‌ای می‌شوند، اقدام سریع‌تری نسبت به خرید ماساژور تفنگی می‌کنند.

2048745

قیمت ماساژور به چه عواملی بستگی دارد؟

دقت داشته باشید که اگر برای خرید انواع ماساژور اقدام کنید، قطعا قیمت ماساژور تحت تاثیر عوامل زیادی ازجمله نوع، برند و کارایی قرار می‌گیرد. برای نمونه، بیاید فرض کنید که قصد سفارش ماساژور تفنگی را دارید. در این شرایط سوالی که مطرح می‌شود، این است که نرخ نهایی این محصول، تحت تاثیر چه محرک‌هایی قرار می‌گیرد؟ در فهرست پایین به این سوال جواب داده‌ایم:

  • برند: اینکه کدام برند این محصول را تولید کرده، در کیفیت نهایی و قیمت تاثیر می‌گذارد. همچنین میزان رضایت مشتری‌های سابق از یک برند، قیمت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • اندازه و طراحی: هر ماساژور دارای سری منحصربه‌فردی است که آن را برای هدف خاصی تولید کرده‌اند. در نظر داشته باشید که هرچه اندازه این دستگاه بزرگ‌تر و طراحی آن اختصاصی‌تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.
  • قدرت ضربه: آخرین عاملی که روی قیمت ماساژور تاثیر می‌گذارد، مربوط به قدرت ضربه می‌شود. در واقع هر چقدر میزان تحریک‌پذیری اعصاب و عضلات بدن با این دستگاه بیشتر شود، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند، چراکه خبر از کیفیت بالای آن می‌دهد.

فروشگاه وبدون؛ بستری ایمن برای خرید انواع ماساژور

فروشگاه اینترنتی وبدون همان بستر دیجیتالی ایمنی است که به‌دنبال آن هستید! در حقیقت وبدون جایی است که می‌توانید انواع دستگاه ماساژ برقی و دستی را، به‌همراه نمونه‌های مخصوص دور شانه، تفنگی، چشم و پا تهیه کنید.

با مراجعه به این وب‌سایت، با تنوع محصولی بسیار زیادی مواجه خواهید شد. ضمن اینکه وبدون امکان دریافت مشاوره و دسترسی سریع به کارشناس‌های متخصص را برای شما فراهم کرده است. علاوه‌بر این‌ها، اگر ساکن تهران هستید و خرید حضوری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید با مراجعه به آدرس شهرک شهید باقری، برج های سفید، بلوک A3 واحد ۸۳ به فروشگاه اینترنتی وبدون دسترسی مستقیم داشته باشید.

جمع‌بندی

ماساژور یک دستگاه کاربردی و قدرتمند است که بیشتر مورد توجه ورزشکاران، بدن‌سازان و کسانی که مشغله کاری زیاد و حجم فعالیت بالا دارند، قرار می‌گیرد. این محصول در انواع دستی و برقی تولید می‌شود و نمونه‌های تفنگی آن، مزیت‌های بی‌شماری برای سلامتی بدن دارد. درصورتی‌که نیاز به خرید یکی از محصولات کاربردی دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی وبدون مراجعه کنید.

منبع : ایمنا

مطلب پیشنهادی

1720094138 1711706

روز قلم ۱۴۰۳ + تبریک، متن و عکس

در این پست روز قلم ۱۴۰۳ + تبریک، متن و عکس را در اختیارتان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *