تیتر خبرها

مهاجم بارسلونا در انتظار محرومیتی سنگین!

درگیری شب گذشته فران تورس با ساویچ ممکن است برای هر دو بازیکن بسیار گران تمام شود.

دقایق پایانی بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا با تنش و درگیری بسیاری همراه بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اوج این تنش را در دقیقه ۲+۹۰ شاهد بودیم؛ جایی که یک درگیری شدید بین فران تورس و استفان ساویچ به وجود آمد و بعد از اجرای چند فن کشتی فرنگی و کشتی کچ توسط بازیکنان دو تیم به اخراج هر دو نفر انجامید.

1789578 1789577

فران تورس که در دقیقه ۵۷ به جای آنسو فاتی وارد زمین شده بود، در گوشه ای از میدان بر سر تصاحب توپ وارد یک درگیری همه جانبه با ساویچ شد. در این درگیری انواع فنون قانونی و غیرقانونی را شاهد بودیم؛ چنگ زدن، سیلی زدن، کشیدن مو، ضربه با آرنج و حتی گاز گرفتن! در شرایطی که بعد از رخ دادن این اتفاق، شاهد ادامه درگیری بین دیگر بازیکنان دو تیم بودیم، خوزه مونوئرا، داور بازی، تصمیم گرفت تورس و ساویچ را با کارت قرمز جریمه کند.

طبق ادعای اسپورت، داور در گزارش خود از درگیری این دو بازیکن نوشته است که آنها در شرایطی که جدال بر سر توپ نبود، با یکدیگر درگیر شده و با گرفتن گردن یکدیگر برای ثانیه هایی جو بازی را مختل کردند.

1789579

این گزارش می تواند برای هر دو بازیکن محرومیتی بیش از یک جلسه را به همراه داشته باشد. هر دو به خاطر اخراج، بازی بعدی تیم‌های‌شان را از دست می دهند ولی این محرومیت می تواند تا دو و یا سه جلسه نیز افزایش یابد. بارسا برای دو بازی بعدی خود روبرت لواندوفسکی را در اختیار ندارد و حال باید دید محرومیت فران تورس چند جلسه خواهد بود.

نکته جالب اینکه در سه بازی اخیر بارسا در لالیگا سه بازیکن این تیم اخراج شده اند: لواندوفسکی برابر اوساسونا، جوردی آلبا برابر اسپانیول و فران مقابل اتلتیکو مادرید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *