تیتر خبرها

مهناز افشار اونور زده به سرش بددد؛ واسه خوشگلی فیسشو واقعا تار عنکبوت انداخته

مهناز افشار با ژستا و عکسایی که منتشر می کنه و البته ویدیویی که با حوله و لباس بغل آرش خان منتشر کرده حسابی خبرساز شد.

شایانیوز- مهناز افشار رو میشه محبوب ترین سلبریتی ایرانی تو اینستاگرام نامید که بیش از ۱۶.۵ میلیون دنبال کننده دارد خانوم بازیگر با وجود اینکه چهار سالی میشه دیگه ایران نیست و بنابراین مردم دیگه هیچ نقش تازه ای از ایشون رو نمی بینن اما با این وجود فعالیتش در اینستاگرام و بعضا عکس و تصاویری خاصی که از خودش منتشر می کنه باعث شده همچنان در کانون توجهات باشه و اسم و ویدیوهاش تو اینستاگرام و فضای مجازی پخش و در دسترس باشد.

مهناز خانوم افشار این روزها مثل خیلی از سلبریتی ها و عامه مردم داغدار درگذشت مهسا امینی است و اگه سری به پیجش بزنید می بینید که همه پست ها و استوری هاش درباره مهسا است و دیگه خیلی از خودش و عکس و فیلم منتشر نمی کند.

وقتی پوشیدن لباس ژاپنی واسه مهناز افشار دردسر شد!

از این ها که بگذریم مهناز افشار یکی از آخرین فیلم هایی که بازی کرده بود مهمانخانه ماه نو بود که تهیه کننده فیلم ایرانی اما باقی عوامل از جمله کارگردان ژاپنی بود. مهناز خانوم که خیلی اهل خاطره بازی است به تازگی ویدیویی از گشت صحنه این فیلم و پرو لباس سنتی زنان ژاپنی (کیمونو) منتشر کرد و از دشواری های پوشیدن این لباس گفت.

البته باید بگیم که لباس پوشیدن مهناز خانوم تنها حاشیه این فیلم نبود و گویا خانوم حسابی برای عوامل این فیلم دردسر ایجاد کرده بود. جواد نوروزبیگی تهیه کننده این فیلم درباره حضور مهناز افشار گفته بود:  واقعیت این است که به‌عنوان تهیه‌کننده این بازیگر زن را در این فیلم آورده بودیم که شاید بتوانم تبلیغ مناسبی براساس حضور او برای اکران داشته باشیم اما با بی تعهدی این بازیگر نسبت به پروژه سبب شد تا نتوانیم تبلیغ مناسبی داشته باشیم و عجیب اینکه شنیده‌ام همزمان با اکران آنلاین فیلم، این بازیگر از طریق فضای مجازی، بابت بازی در این فیلم عذرخواهی کرده است! به نظرم بهتر است با توجه به پشیمانی که برای حضور در این پروژه ابراز کرده، دستمزدی که گرفته را هم عودت بدهد!

نوروزبیگی تأکید کرد: این اولین همکاری من با این بازیگر در سینمای ایران بود و اعتراف می‌کنم تا به امروز ندیده بودن که یک بازیگر تا این اندازه گروه تولید فیلم را آزار بدهد و سنگ‌اندازی کند!

ماجرای مهناز افشار و آرش چیه؟

مهناز افشار وقتی رفت آلمان با یه پیشنهاد خیلی جذاب از سوی یکی از شبکه فارسی زبان اونوری آبی مواجه شد و داور یک برنامه استعدادیابی شد و در کنار آرش و ابی نشست.هر چند که این برنامه کاملاً شکست خورد و اصلاً دیده نشد اما خانوم افشار بابت دو ماه همکاری با این شبکه یک میلیون یورو دستمزد گرفت و بعد از این برنامه حسابی با آرش خواننده لس آنجلسی طرح رفاقت ریخت طوری که حتی باهم رفت و آمد پیدا کردند. در این بین یکی از ویدیوهای مهناز در کنار آرش حسابی خبرساز شد و واسه خانوم بازیگر حاشیه درست کرد.

مهناز خانوم افشار تو خارج چقدی شلخته شده!

مهناز افشار زمان که ایران بود حسابی خوش پوش بود و همواره از ایشون به عنوان یک بازیگر جذاب و خوش لباس یاد می شد خانوم که پاشد رفت خارج خیلی ها تصور می کردند به دلیل اینکه اونجا محدودیت های کمتری هست مهناز دیگه تو تیپ و استایل بترکونه! اما زهی خیال باطل که خانوم روز به روز شلخته تر شد و به قول معروفی پارسال به از امسال….با هم در ادامه برخی از تیپ و استایل های عجیب مهناز افشار رو می بینیم.

unknown_277075527_1398762077217849_4152284350179224028_n

unknown_268053038_441881460908639_6532342884376597200_n

mahnaz_afshar_1649354633

تنیس گِیم مهناز افشار با شلوار تفنگی!

مهناز افشار در صفحه خود عکس و فیلم های زیادی از خودش به اشتراک میذاره که خب نشون میده زندگی مرفه و خوبی هم داره و زندگی به کامی بد نمیگذره اما مهناز افشار رو شاید بشه گفت اولین زن ایرانیه که بعد از رفتنش اینهمه ابراز دلتنگی کرد و حتی از خوشحالیش هم میشه فهمید که واقعا ناراحته دوری از ایرانه!

اما مهناز خانوم افشار به تازگی ویدیویی کوتاه پست گذاشت که در حال بازی تنیس می باشد. ظاهرا تنیس به نوعی ورزش باکلاس تبدیل شده که اگه بلدم نباشی باید بری دنبالش و یاد بگیری!!!
 
 

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی است. مهناز افشار حرفهٔ بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و سال بعد با بازی در فیلم دوستان به سینما نیز راه یافت. مهناز افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

unknown_250304826_908627800039956_4663043904165328632_n



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *