تیتر خبرها

موی حنایی "سانیا سالاری" که از ژیگولای عالمش کرد؛ چه غربی ژست میاد یکمم مث ما باش!

سانیا سالاری بازیگر جذاب سینماست که تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره اما اینبار خانوم مارو به داخل حلشقون دعوت کردن!!!

شایانیوز- سانیا سالاری از بازیگرای آروم اما در عین حال شیطونیه که در سریال “گیسو” ایفای نقش کرد و خیلیا فکر کردن خانوم خانوما همینقدر بی آلایش هستند اما با دیدن تصاویری که سانیا سالاری از خودش در صفحه اینستاگرام منتشر میکنه نشون داد نخیررر! از این خبرا نیست و سانیا خانوم سالاری هم یه رگ شیطون و خودنما دارند غلیییظ!

سانیا سالاری چهره خوبی داره و در عین حال که بسیار ظریف و خانومانست، ژستای گَنگ و خفنم میگیره که در نهایت میشه یه ژیگره مغرور! سانیا سالاری چندان در عرصه بازیگری چه تلویزیون و چه سینما پررر کار نیست اما تا دلتون بخواد اهل عکس گذاشتنه که خب رنگ مورد علاقه خانوم هم زرد هستش و ژست مورد علاقشم مثلا حواسم نیست، هستش!! حالا شاید بگین یعنی چی؟ که خب اگه فقط پونزده ثانیه وقت بذارین و تو صفحه اینستاگرام خانوم خانومارو بچرخین اونوقته که دقیق متوجه این گفته ها خواهید شد!

اما در ادامه تصویری از سانیا سالاری مشاهده می کنید که خانوم خانوما بازم از فیگور مورد علاقشون استفاده کردن و آرایششون نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت.

121177281_268088384430817_6252265357378905356_n

سانیا سالاری و ژستای ناشایست و اینستاییش!

اما جالبه بدونید که سانیا سالاری در کل از اون مدل خانوماست که ژستای ناجورم میگیره که خب چندان برای یک بازیگر مشهور جالب نیست. برخی از خانوما همانند فریبا نادری نیز هستند که همانند سانیا سالاری خب به انتشار تصاویر خود علاقمند هستند و فعالیت زیادی هم دارند اما از طرفیم استعداد خوبی در ژست گرفتن ندارن و کلا یا دوربین تو صورتشونه و یا در حالتی بسیااار ساده و نشسته یه سلفی میگیرن و تمام!

باز خوبه که سانیا سالاری در تلاشه تا با فیگورای مختلف هم زیباترین زاویه رو از خودش به ثبت برسونه و هم حوصله کاربر سر نره اما با این حال برخی از ژستا که رو به حالات اروتیک میره واقعا شایسته نیست!

unknown_96080495_310455999941984_7494960412844384471_n

unknown_300062518_587637999730115_7799730814789863272_n

وقتی فالوورا حسابی احترام سانیا سالاری رو میذارن زیر پا!!

اما انگاری خانوم بازیگر تنها به ژست و افاده و رژ قرمزش توجه دارد چرا که مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که در حال خندیدن بود و دندوناش سوژه ای به دست کاربران همیشه در صحنه شد و گفتند دندوناش زرده و …

این موضوع دو وجه داره که خب یکیش به خود خانوما و آقایون بازیگر مربوطه که وقتی به عنوان یک هنرمند و یک سلبریتی فعالیت اینستایی دارند با کلی فالوور، پس خوبه که تنها به ظاهر دقت نکنن چرا که دنیای مجازی پر از ادماییه که به هررر نکته ریزی در زندگی دیگری توجه دارند و مسخره می کنند!

از سوی دیگر باید کاربران نیز کمی با احترام بیشتری برخورد کنند چون ممکنه این موضوعات پیش بیاد و سریعا آبروی شخص رو نبرن و در نهایت اینکه این موضوعات کاملا شخصیه!!

sania__salari_1620474048

سانیا سالاری و عکسای قناری طورش ولی آزاد و رهااا

سانیا سالاری از اون مدل خانوماست که چندان به آرایش و عمل های زیبایی و فیلتر کردن عکس و … توجهی نداره و از اعتماد به نفس خوبی برخورداره.

سانیا سالاری حالا با توجه به چهره و رنگ پوستی که داره رنگ زرد قناری خیلی بهش میاد و خیلی زیادم ازش استفاده میکنه. خانوم خانوما نصف عکساش با زرد هستش و ترفندای مختلفم میزنه تا مثلا هم کسی بهش در رابطه با حجاب گیر نده و هم جذابیت خودش رو حفظ کرده باشه و البته جلب توجه زیادی کنه! در ادامه نمونه هایی از موارد گفته شده را مشاهده می کنید.

i

بیوگرافی جذاب سانیا سالاری، مجرد جذابی که مامان شده!

سانیا سالاری متولد ۲۰ تیر ۱۳۶۸ در بوشهر، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد، از تئاتر با چهره های صاحب نامی شروع کرد و حالا به تلویزیون رسیده و در رویایی درخشش می باشد. ایشان وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است. سانیا مجرد است و ازدواج نکرده با این حال یه جورایی خودش را مامان می دونه!

در واقع الان دوره و زمونه جوری شده که همه بازیگرا و سلبریتی ها انگار باید یک یا چند حیوون خونگی داشته باشن و اصلاً نداشته باشن بی کلاس به حساب میان. سانیا هم از این قضیه مستثنی نیست و یه سگ کوچلو جذاب داره و هر از گاهی عکس و ویدیو ازش منتشر می کنه تا همه بدونن!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *