نمایندگی سیم و کابل مشهد در تهران با تخفیفات ویژه افتتاح شد

در این پست نمایندگی سیم و کابل مشهد در تهران با تخفیفات ویژه افتتاح شد را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

2039698

نمایندگی و دفتر فروش سیم و کابل مشهد با هدف افزایش رضایت مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت بالا، هم‌اکنون آماده خدمت‌رسانی به تمامی صنعت‌گران، ساختمان سازان، مهندسین و مشتریان خانگی است.

نمایندگی رسمی سیم و کابل مشهد در “شرکت مدار صاعقه رعد” افتتاح شد. این نمایندگی با هدف ارائه محصولات با کیفیت و دسترسی آسان‌تر مشتریان به انواع سیم و کابل‌ راه‌اندازی شده است.

امیر حسین طغرایی مدیرعامل مدار صاعقه رعد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایندگی و دفتر فروش سیم و کابل مشهد با هدف افزایش رضایت مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت بالا، هم‌اکنون آماده خدمت‌رسانی به تمامی صنعت‌گران، ساختمان سازان، مهندسین و مشتریان خانگی می‌باشد. وی افزود: این نمایندگی انواع سیم و کابل‌های استاندارد و مورد تایید سازمان‌های مربوطه را در اختیار دارد و تمامی محصولات با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌شوند.

2039699

وی افزود: محصولات “سیم و کابل مشهد” با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند. این محصولات شامل: انواع سیم و کابل‌های افشان و مفتول، سیم و کابل تلفن، سیم و کابل های شبکه، سیم‌های خودنگهدار، انواع کابل فشار قوی و متوسط، کابل‌های آلومینیومی و مسی، و کابل‌های ویژه صنایع مختلف می‌باشد. مشتریان گرامی با خرید از این نمایندگی می‌توانند از مزایای ویژه‌ای مانند ضمانت اصالت کالا، مشاوره تخصصی و قیمت‌های رقابتی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت “سیم و کابل مشهد” تصریح کرد: ارائه خدمات پس از فروش یکی از اولویت‌های اصلی ماست و تمامی محصولات با ضمانت کیفیت و پشتیبانی فنی همراه هستند. وی افزود: تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات مشتریان می‌باشد.

شماره تماس نمایندگی:

  • ۰۲۱-۶۶۷۳۰۷۴۲
  • ۰۲۱-۶۶۳۴۱۸۰۶
  • ۰۹۱۲۳۱۸۶۵۰۷

آدرس نمایندگی:

  • تهران، لاله زار نو – بعد از منوچهری – نبش مجتمع تجاری البرز ۲۰ – واحد ۱۰۱

منبع:

https://mashad-cable.com/

منبع : ایمنا

مطلب پیشنهادی

1719056677 1945047

سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی + نحوه ثبت نام وام، درخواست و شرایط

در این پست سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی + نحوه ثبت نام وام، درخواست و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *