تیتر خبرها

"نیوشا ضیغمی" با رومیزی خونشون رو تخت سلطنتش چه لَمی داده؛ ویلایی داره شاه نداره!

نیوشا ضیغمی بازیگر بی نشان که اخیرا بدجوری واسه خودش حاشیه درست میکنه، زده تو کار رخ نمایی اونم با یه استایل رومیزی طور که همه رو شوک کرده!

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگران معروف و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال “بی نشان” مهمون خونه های مردمه و البته خیلی هم گویا از این سریال حمایت نمیشه. نیوشا ضیغمی که علاقه زیادی به خودنمایی های راه و بیراه تو اینستا داره و با کارای عجیب و غریبش هی حاشیه واسه خودش میسازه، اینستا رو کم کم داره مالِ خود میکنه. نیوشا ضیغمی نه تنها از طریق تیپ و میکاپای خفن و اعیونی سعی داره بیشتر از قبل دیده بشه و به محبوبیت برسه، بلکه مدتی میشه که زده تو خط تبلیغات باورنکردنی که حالا در ادامه بهشون اشاره میکنیم.

نیوشا خانوم به تازگی از استایل جدید خودش رونمایی کرده که با دیدن اون خیلی کامل و شیک یاد رومیزی خونتون میفتین. این بازیگر که سلطان تیپای اَجق وجق هست و کم نداره از این مدل پوشش هاش که فکتُ میچِسبونه زمین، این بار با یه مانتو کتی که تو اولین نگاه شوک میکنه شما رو از خودش رونمایی کرد. خانوم علاوه بر اینکه با تیپش آدمو متعجب میکنه، چنان ژستی هم گرفته روی مبل که انگاری خرم سلطانِ و روی تخت سلطنتش تکیه زده.

q

وقتی تبلیغات فَت و فراوون میشه راستِ کار نیوشا ضیغمی!

نیوشا ضیغمی از اون دسته بازیگراییه که نه تنها در حرفه اصلی خودش بلکه در زمینه های دیگه هم به دنبال پول پارو کردنه. این خانوم خوش استایل که هیچی تو زندگی از مال و مَنال کم نداره، این بار با تبلیغات عجی غریب مانتو اومد سراغ کاربرای فضای مجازی و سعی داره از زمین و زمون تبلیغ بکنه که میلیاردر بودنش بشه تریلیارد!

البته خب خیلی از بازیگرا هستن که فقط پیج تبلیغاتی رو مثلا پیج فروش مانتو رو تبلیغ میکنن؛ ولی نیوشا خانوم واسه اینکه بگه از بقیه سرتره و استایلش یکِ خوشگلاس، خودش هم باید اون لباس رو تن بزنه. حالا از تبلیغات راه و بیراه میکاپاش نگم براتون که چه عجیب غریب فیس خانومو بولد میکنه و عملا و پروتزاش رو به رُخ بقیه میکشه.

oo

df

ggf

زندگی لوکس و مایه داریِ نیوشا ضیغمی که به همه گفته زِکی!

نیوشا خانوم در کنار تمام خودشیفتگی هایی که در برابر بازیگران دیگه داره، بین کاربرای فضای مجازی به خانوم عملی معروفه. چرا؟!! به این خاطر که تو فیس خانوم هیچی از زیر سوزن های تزریق در امان نمونده. از لب و گونه خانوم که داره از این حجم تزریق ژل میترکه تا بینی و ابروی نیوشا که رسما با عمل جراحی شدن اینی که هستن.

اما نکته جالبی که در بازیگرا و سلبریتیای حالایی نسبت به قبلیا دیده میشه اینه که در گذشته هرکس عملی داشت سعی به پنهون شدنش میکرد و مثلا اگه کسی میگفت عمل بینی کردی مدام میزد به در انکار و دیوار حاشا هم که حسابی بلنده. اما نیوشا ضیغمی از اون بازیگراییه که رسما میاد از عمل کاشت ابروش هم فیلم میذاره که بگه من این کارو کردم و دلیلش هم خیلی واضحه. به این خاطر که بتونه پول اینقدری در بیاره که تا هفت پشت خانوم هم بتونن در رفاه و آرامش کامل زندگی کنن.

pp

دردسر داره دور و بر نیوشا ضیغمی میچرخه بدجور!

نیوشا ضیغمی یکبار ازدواج کرده و تا به حال حاشیه خاصی هم با شوهرش نداشته تا اینکه همین چند وقت خبر از طلاق این بازیگر شنیده شد که اونهم هنوز توسط خودش تایید و یا تکذیب نشده.

این زوج که به لطف آقای شوهر، پولدار هم هستند و زندگی مرفهی دارند و در طول این چند سال زندگی صاحب فرزند دختری به نام لنا شده اند. آرش پولادخان و نیوشا خانوم ضیغمی در اواخر دهه هشتاد ازدواج کردند و خیلی مراسمات هم کنار هم بودند تا اینکه خانوم خانوما تو تولد امسالشون همه جور چهره ای دیده ای دیده میشد جز همسر و خب همین موارد بود که بیشتر به خبر طلاق دامن میزد!

q

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *