تیتر خبرها

هشدار یحیی به یک ستاره!

این روزها همه جا صحبت از محمد عمری پدیده پرسپولیس است.

وینگر تکنیکی و ارومیه ای پرسپولیس در این بازی نه تنها ۲ گل زد بلکه با درخشش فراوان خود همه را به تحسن واداشت تا تیتر اصلی اغلب رسانه‌ها شود و عکس‌هایش روی جلد روزنامه‌ها برود!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزنو؛ همین توجه رسانه‌ها به این پدیده جوان، یحیی گل محمدی سرمربی حالا با تجربه پرسپولیس را نگران کرده است.

شنیدیم سرمربی پرسپولیس در تمرین اخیر تیمش پس از بازی با نساجی مازندران، محمد عمری را کنار کشیده و به صورت خصوصی به او هشدار داده است که فریب جلد روزنامه‌ها و تیتر رسانه‌ها یا عکس‌های خودش را نخورد. یحیی گل محمدی به جوان اول تیمش یادآوری کرده که استعدادهای زیادی در این فوتبال یک شبه ظهور کرده اما خیلی زود به دلیل اشتباهات خودشان نابود شده و از عرصه فوتبال محو شده اند.

همچنین شنیدیم یحیی گل محمدی به محمد عمری گفته است: «از این به بعد باید مراقب دوستانت باشی. آنهایی که به تو نزدیک می‌شوند. نباید فریب بخوری. نباید فریب زرق و برق تهران، شهرت و پول را بخوری. الان در شرایطی هستی که دام سر راهت زیاد پهن می‌شود. محمد باید بسیار باهوش باشی و به هیچ وجه وارد حاشیه نشوی…»

به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی بهترین رفتار را با پدیده جوان و شهرستانی تیمش در پیش گرفته است.

فوتبالدوستان هنوز فراموش نکرده اند مجاهد خذیراوی می‌توانست اگر بهترین فوتبالیست ایران در زمان خودش نباشد، حداقل یکی از بهترین‌ها باشد. به قول خودش، اگر می‌گذاشتند و او را از مسیر درست منحرف نمی‌کردند قطعا یکی از بازیکنان ماندگار در تاریخ فوتبال ایران می‌شد اما …

پدیده جوان تیم ملی ایران و استقلال تهران با غرق شدن در زرق و برق تهران و رفت و آمد با افراد معلوم الحال، دچار مشکل بزرگی شد. جوان اول ساده دل و شهرستانی استقلال و فوتبال ایران با گرفتار شدن در حاشیه نه تنها ۵ سال محروم و از سطح اول فوتبال ایران دور شد بلکه پیراهن تیم ملی و استقلال را نیز از دست داد.

جوانی که مهدی مهدوی کیا را نیمکت نشین کرده و در حال سبقت گرفتن از موشک‌هامبورگ بود روی یک اشتباه، زندگی ورزشی اش نابود شد و حالا یحیی گل محمدی نیز نگران آینده پدیده جوان تیمش است. البته باید به سرمربی پرسپولیس حق داد!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *