تیتر خبرها

همه باختند؛ ایران پیروز فیفا‌دی!

انگلیس، ولز و آمریکا که همگروهان تیم ملی ایران در جام جهانی قطر هستند، فیفادی ماه سپتامبر را با شکست برابر حریفان آغاز کردند.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، باید در مقابل تیم‌های ملی انگلیس، ولز و آمریکا قرار گیرد و با آغاز فیفادی سپتامبر، تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی در تلاش هستند تا خود را مهیای حضور در بالاترین سطح مسابقات فوتبال ملی در جهان کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال۳۶۰؛ تیم‌ها با توجه به فرصت ۱۰ روزه تعطیلات فیفادی سپتامبر، این فرصت را دارند تا بتوانند از ۲ بازی دوستانه یا رسمی تا پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بهره ببرند. البته که تیم‌های اروپایی در فیفادی سپتامبر باید دیدارهای خود در لیگ ملت‌های اروپا را برگزار کنند که تیم‌های ملی انگلیس و ولز هم از این قاعده مستثنی نبوده و در ۲ روز اخیر در این تورنمنت مقابل رقبای‌شان به میدان رفتند.

تیم ملی ایران شب گذشته توانست از سد تیم ملی اروگوئه بگذرد و شروعی طوفانی در فیفادی سپتامبر داشته باشد اما اوضاع برای رقبای ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خوب پیش نرفت و هر ۳ تیم با شکست از میدان مسابقه خارج شدند.

شکست یاران «بیل» مقابل بلژیک

تیم ملی ولز اولین هم‌گروه ایران بود که در فیفادی سپتامبر مسابقه خود را برگزار کرد. شاگردان راب پیج در جریان رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، پنجشنبه ۳۱ شهریورماه به مصاف تیم ملی بلژیک رفتند که درخشش کوین دی‌بروینه ستاره منچسترسیتی در جمع بلژیکی‌ها باعث شد تا تیم ملی ولز اولین دیدار خود در فیفادی سپتامبر را با شکست ۲ بر یک پشت سر بگذارد.

ولزی‌ها باید فردا (یکشنبه) در دومین و آخرین دیدار خود در فیفادی سپتامبر، از ساعت ۲۲:۱۵ در جریان ادامه هفته ششم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی لهستان بروند.

سامورایی‌ها و عبور آسان از تیم ملی آمریکا!

تیم‌های ملی ژاپن و آمریکا روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل هم قرار گرفتند. هدف ژاپنی‌ها از مسابقه دیروز، شبیه‌سازی تقابل با کاستاریکا بود و در مقابل آمریکایی‌ها برای مصاف با تیم ملی فوتبال ایران در حال تدارک ویژه هستند و قصد داشتند تا در مقابل حریفی آسیایی، آمادگی خود را محک بزنند.

دایچی کامادا ستاره فرانکفورت آلمان توانست با درخشش خود پایه‌گذار پیروزی تیم ملی فوتبال ژاپن در مسابقه تدارکاتی روز گذشته باشد و آمریکایی‌ها در رسیدن به گل تساوی در مقابل حریف آسیایی خود ناکام بودند و در لحظات پایانی گل دوم را هم دریافت کردند تا با شکستی ۲ گله اولین دیدار خود در فیفادی سپتامبر را به پایان برسانند.

شاگردان گرگ برهالتر در تیم ملی آمریکا، در دومین مسابقه‌شان در فیفادی سپتامبر باید سه‌شنبه پنجم مهرماه در مقابل تیم ملی عربستان سعودی قرار خواهند گرفت که باید دید در دومین دیدار برابر تیم‌های آسیایی، عملکرد شاگردان برهالتر چگونه خواهد بود.

روزهای بحرانی ساوت‌گیت و انگلیس!

تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته در دیداری حساس مقابل تیم ملی ایتالیا قرار گرفت. شاگردان گرت ساوت‌گیت برای بقا در بین تیم‌های سطح اول لیگ ملت‌های اروپا راهی جز کسب پیروزی برابر حریف خود نداشتند اما سرنوشت بازی برخلاف خواسته انگلیسی‌ها بود و گلزنی جیاکومو راسپادوری باعث شد تا شاگردان ساوت‌گیت برای پنجمین بازی متوالی در کسب پیروزی ناکام باشند و بحرانی کم‌سابقه دامن‌گیر حریف ایران شده باشد!

انگلیسی‌ها در مسابقه دیشب، از سطح اول رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا سقوط کردند و همچنین در آستانه آغاز جام جهانی، روزهای بحرانی آن‌ها هم تداوم پیدا کرد. شاگردان ساوت‌گیت تا پیش از آغاز جام جهانی، یک مسابقه تشریفاتی اما حیثیتی را در پیش خواهند داشت که دوشنبه ۴ مهرماه در مقابل تیم ملی آلمان در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به انجام خواهد رسید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *