تیتر خبرها

واکنش عجیب عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به پرونده رادوشوییچ

حسین خبیری در خصوص وضعیت پرونده رادوشوویچ و مصدومیت دیاباته صحبت کرده است.

حسین خبیری در مورد شکست خانگی پرسپولیس برابر تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت:‌ نتیجه نهایی پایان لیگ مهم است که پرسپولیس با اقتدار قهرمان می‌شود. با کادرفنی و تیم خوبی که داریم شک نکنید پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وی در مورد آخرین وضعیت پرونده بوژیدار رادوشوویچ خاطرنشان کرد:

این پرونده را به دادگاه عالی ورزش فرستادیم. این بازیکن حدود ۹۰۰ هزار یورو قرارداد سه ساله‌اش را طلب کرده است. متاسفانه به این خاطر که در بازه زمانی مشخص مطالبات این بازیکن پرداخت نشده است. او شکایت کرده و ما باید تمام مطالبات را خواستار شده و باید آن را پرداخت کنیم. حالا معاونت حقوقی باشگاه دفاعیات خود را به CAS فرستاده و منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد دلایل ایجاد چنین پرونده سنگینی تاکید کرد:

این موضوع به نظر من به ضعف مدیریتی باز می‌گردد. وقتی با یک بازیکن خارجی قرارداد می بندید باید همه مسائل را پیش‌بینی کنید چرا که طبق قوانین فیفا عمل می‌شود. من اعتقاد دارم اگر بازیکن خارجی جذب کنیم مانند لوکادیا کارآمد باشد. شیخ دیاباته هم بازیکن خوبی است.

وی در خصوص ابهامات در تست پزشکی دیاباته که گفته می‌شود مصدومیت او را نشان نداده، تصریح کرد:‌

او فوتبالیست خوبی است. مصدومیت در فوتبال طبیعی است. تست‌های پزشکی او انجام شده و مورد تایید ایفمارک هم قرار گرفته است. مصدومیت در فوتبال یک امر طبیعی است. ممکن است یک بازیکن در صحت و سلامت کامل به تمرین بیاید و در فوتبال پایش بپیچد و مصدوم شود. اینگونه نیست که بازیکن مصدوم جذب کرده باشیم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *