تیتر خبرها

وقتی دُخیه پادشاه غلیییظ به ستاره بارسلونا نخ میده؛ حرکت غیر عرف شاهدخت واسه دلبری!

این روزا سر وصدای گاوی و شاهدختی که عاشق و مجنونش شده همه جا پیچیده که خب این عشق بی ثمر هم نبود و در نهایت گاوی رو به وجد آورد

شایانیوز- دیگه این روزا اخبار عجیب غریب تو جهان زیاد شده که خب با وجود فضای مجازی از این سر دنیا به اون سر دنیا همچون آب خوردن خبرای جورواجور میرسه. اما در این بین همیشه و همیشه خبرایی که مختص ورزش فوتبال هستش متفاوت و البته جذابه! فوتبال رو میشه پدیده ای خطاب کرد که تو سطح جهان میلیارها آدم رو درگیر خودش کرده و اتفاقات عجیب و نفسگیر زیادی رو هم در خود جای داده.

اما این روزها از اخبار جدیدی که به گوش میرسه میتونیم به گاوی بازیکن جوان اما ستاره تیم بارسلونا اسپانیا اشاره کنیم که حسابی دلبری کرده اونهم برای دختر پادشاه کشورش! بارسلونا شب گذشته در مقابل تیم رئال بازی داشت که خب با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع بارسلونا تموم شد و در این جا بود که گاویِ ۱۸ ساله یک گل زیبا داشت همراه با دو پاس گل جذاب!

unknown_275676598_143964551443322_6782572225178880445_n

شاهدختی که به خاطر گاوی از قصر فرار کرد!!

بهتره کمی بیایم قبل تر و برسیم به لئونور شاهدخت تاج دار اسپانیا که عاشق و شیفته گاوی شده و حتی در جام جهانی هم جنجالاتی داشت. دیگه موضوع علاقه لئونور رو خیلی ها تو دنیا میدونن و عشق سوزان خانوم خانوما سر و صداش همه جا پیچیده؛ اما نکته جالب و البته تعجب دارش اینجاست که لئونور حتی برای دیدن گاوی دست به فرار هم زده بود چرا که پدر جانش اجازه خروج از قصر رو به دختر جوان رو نمیداده و از اونجایی هم که عشق چشم و گوش رو میبنده، لئونور با وجود محافظ و شرایط خاصش خودش رو به گاوی رسونده!!

0b9c5b9ccdf07c392342d2e075a0cbf4

لئونور چطور گاوی رو به وجد آورد تا به بارسلونا گل بزنه؟!

همونطور که گفتیم شب گذشته گاوی بازی بسیار چشمگیری داشتن و خیلیا بر این حدس هستند که گاوی به دلیل ارتباط با لئونور چنین به وجد اومده و اگه رابطشون بیشتر بشه و به ازدواج و روابط عمیق تر ختم بشه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ لئونور دختر بزرگ و ولیعهد فلیپه ششم می باشد که پس از پدر ملکه خواهد شد.

البته که گاوی چنین شرایطی رو به راحتی کنار نمیزاره و حتی بعد از برد بازی شب گذشته به لئونور پیامی عاشقانه داد.

 ستاره جوان بعد از قهرمانی با بارسلونا این کاپ را به لئونور تقدیم کرد و گفت: «این جام مال خودت عشقم!»

16699041719c4f

امضایی که پادشاه از گاوی گرفت واسه دختر ۱۷ سالش!

اما این تنها جنجالات جالب این دو تینیجر جذاب اسپانیایی نبود و لئونور همونطور که در ابتدای متن هم گفته شد، در جام جهانی نیز حرکتای جالبی زده بوده! پادشاه فلیپه ششم در حالی که اصلا با ورزش غریبه نیست، پس از تماشای بازی جذاب تیم ملی فوتبال کشورش در نخستین دیدار دور گروهی مقابل کاستاریکا راهی رختکن شد تا به اعضای تیم تبریک ویژه بگه که خب در این بین پیراهنی در دست داشت با امضای گاوی!

بله درسته این پیراهن از اونجایی که چندین سایز کوچیکتر از سایز پادشا اسپانیا بود خیلی ها بر این حدس و گمان بودند که وی امضای گاوی رو برای دختر ۱۷ ساله خود میخواسته و احتمال اینکه شاهدخت خودش از پدر درخواشت کرده تا امضای بازیکن مورد علاقه اش رو براش هدیه بیاره زیاد بوده. 

دختر+پادشاه+عربستان+_+گاوی

لئونور در کنار پدر پادشاهش
لئونور در کنار پدر پادشاهش

پابلو مارتین پائز گاویرا متولد ۲۰۰۴ میلادی این روزها تبدیل به استعدادی عجیب شده که آینده ای روشن و درخشان در انتظارشه که البته به قول برخی گاوی جان همین حالا هم درهای شانس و خوشبختی دوچندان به روش باز شده و میتونه از خیلی ها سبقتی عجیب بگیره!

اینیستا از الگوهای گاوی می باشد. وی درسال ۲۰۲۲ هم جایزه پسر طلایی اروپارو دریافت کرد که خب همه اینها در کنار هم ایشون رو خاص تر از پیشش میکنه. 

photo_2022-11-07_17-49-56

بارسلونا تو عشق و عاشقی شگون دار نیست؟

البته که این عشق و عاشقی ها در بارسلونا انگاری دوام زیادی نداره و از اونجایی که پیکه و شکیرا هم در انتها به جدایی رسیدن نشون میده بارسلونا چندان شگون دار نیست!!

داستان جرارد پیکه بازیکن سابق اسپانیا رو که میدونید که چند سالی با شکیرا خواننده مشهور و محبوب رابطه داشت اما در نهایت پیکه جان در یک حرکت عجیب خیانت نمود و خانومی نه چندان زیبلا رو جایگزین شکیرا کرد.

261-183409-img-20220604-181646_700x400

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *