تیتر خبرها

وقتی ستایش دهقان ژستای اونجوری تقلید میکنه معرکه؛ گل نسای جیران چه زی زی شده اینستا

ستایش دهقان که این روزا در نقش گل نسا خواهر جیران بازی میکنه تو اینستاگرام تصاویر بسیار جذابی از خودش منتشر میکنه که بعضا عجیبم هستن!

شایانیوز- ستایش دهقان بازیگر نوپا اما با سابقه سینما و تلویزیون می باشد که هرچند کم اما در این عرصه فعالیت داشته. البته که ستایش دهقان سن و سال زیادی هم نداره و یه دختر دهه هشتادیه به همین جهت به نسبت سنشه که میگیم سابقه کاری داره اما کم! حالا شاید اصلا تا به حال اسم خانوم خانومارو نمیدونسید اما ستایش خانوم همون گل نسا آبجی کوچیکه جیران هستش که با بازی در این سریال شبکه خانگی مشهور شد. 

در جیران بازیگرای تازه دیده شده و جدید زیاد هست اما خب انگاری گل نسا خاتون کم سن ترینشونه اما در عین حال پرطرفدار! ستایش دهقان همانند خیلی از خانومای بازیگر در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیاری داره و تصاویر جذاب بسیاری هم از خود منتشر میکنه اما خب اصلا و ابدا اهل حاشیه سازی و از این طریق دیده شدن نیست!

اما ستایش خانوم که خب راه و رسم جذب مخاطب رو یاد گرفته، حالا با ژست هایی متنوع سعی بر این داره تا تصاویری خفن از خودش به اشتراک بذاره. اما در میان فیگورهای خانوم خانوما یه ژست خیلی دیده میشه که در ادامه مشاهده می کنید.

jashane-tavalode-niloufar-parsa-19

setayesh-dehghan-dar-jeyran-6

byo-1401-06-4

Untitled

ژستای مَن درآوردی اما جذاب ستایش خانوم دهقان!

خب دیدیم که همشون تو یه قالب هستند. ستایش دهقان خیلیم اهل ادیت بازی و تغییر رنگاست جوری که به کلی رنگای اون عکس تغییر میکنه! اما باز خوبه که ستایش خانوم چهار تا ژست بلده در صورتی که خیلی از خانومای بازیگر هستند که تصاویر زیادی هم از خودشون منتشر می کنن اما خب چون استعدادی در ژست گرفتن ندارن و فقط بازیگرن، در نهایت تصاویری که میذارن هم تنوع و جذابیت خاصی نداره و کاربر رو خسته میکنه.

Untitled

سارا و نیکا با برهنگی، ستایش دهقان با استعداد؟!

خب گفتیم که ستایش دهقان اهل دیده شدن از طریق حاشیه نیست! سارا و نیکا فرقانی رو به یاد دارید؟ دوقلوهای پایتخت که با همین سریال هم مشهور شدن اما دیالوگ و حرکات خاصی نداشتن و انگاری فقط بودن که بگن هستیم! اما در آخر سارا و نیکا ممنوع التصویر شدن چرا که به دلیل نداشتن جنبه شهرت خیلی زود عکسای نامتعارف و برهنشون دراومد که خب باعث شد از پایتخت حذف بشن و به دنیای شاخ های مجازی جوین شن!!!

حالا این دو خواهر هر کدوم یک میلیون دنبال کننده دارن اما ستایش خانوم تعدادی بسیار پایین تر! نتیجه میگیریم همون با استعدادش بالا بره و راهی که داره میره رو در پیش بگیره بهتره تا اینگونه جنجالات و بی آبرویی ها!

ZWRjNwY6rYSs

ستایش دهقان خوشتیپ؟ یا بدتیپه تحت تاثیر جَو؟!

اما جدا از این ها بعد از کم شدن کرونا و اینکه دوباره برای مراسمات سینمایی تجمعات ایجاد شد، خب خانوم های بازیگر با استایل هایی مختلف دیده میشدن اما نکته ای که قابل توجه بود ظواهر عجیب اونها بود که انگار رقابتی سخت در نشون دادن خودشون به شکلای عجیب و غلیظ داشتن! ستایش دهقان نیز چنین بود و برای اکران سریال جیران با استایلی یه جوریش حضور پیدا کرد که دخترونه بود اما جالب نه!

عکس-های-ستایش-دهقان-1

جیران با دخترای جذاب و تخیل و کپی از حریم سلطان و …. ترکوند!

اما سریال جیران هوادارای زیادی داره و تا به حال تونسته مخاطب رو به خوبی جذب کنه. اما حالا چطور؟ حسن فتحی اومده و همه موارد رو در نظر گرفته. حالا چیا؟

خب بین شاهان ایرانی ناصرالدین از شاهانی بود که زنان صیغه ای و عقدی بسیاری داشت و خب جدا از مسئله امیر کبیر، اصلا حرمسراش خودش کلی جنجالی بود. بیننده هم که خب اشتیاق داره تا بدونه در حرمسرا های شاهان چه میگذشته بنابراین حسن خان فتحی با بهره گیری از تاریخ و تخیلات نوبیسنده و کمی هم چاشنی کپی برداری از آهوی من مارال و سریال ترکیه ای حریم سلطان، در نهایت جیران رو درآورد که خب همه اینها میتونه رو همدیگه به راحتی مخاطب رو مثل آهنربا جذب خودش کنه.

از طرفی هم دیالوگ های جنسی و آرایش زنان دربار که یکی از یکی غلیظ تره با ظواهری بسیار چشمگیر تونسته چشم بیننده رو بند خودش خودش کنه!

خب قطعا سریالی که اینهمه بازیگر تاپ و جَوون داره و موارد گفته شده هم درش اومده، میتونه موفق باشه و تا به اینجای کار هم خوب بود و با وجود اینکه چند باری هم به دست انداز های حواشی گیر کرده اما باز قسر در رفته.

serial-jeyran-photokade-com-2

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *