تیتر خبرها

وقتی نوید محمدزاده واسه فرشته کم نذاشته و خانوم با پنج تا عمل شده شاخ؛ قبل و بعدو نگا!

فرشته حسینی از بازیگرای مشهور سینماست که قبلنا از بازیگرای ساده بود اما خب با نوید خان محمدزاده حسابی از فرش به عرش رسید!

شایانیوز- فرشته حسینی از بازیگرای اهل افغانستانه که سالهاست در ایران زندگی میکنه و در ایران هم به شهرتی عجیب غریب رسید. البته که تلاش خود خانوم بازیگر هم زیاد بود اما نقطه قوت ایشون ازدواج با نوید محمدزاده می باشد که فرشته حسینی رو از فرش به عرش رسوند!

فرشته خانوم تا قبل از ازدواج با نوید خان بازیگری ساده بود که شاید اگر این وصلت صورت نمیگرفت و ایشون در کنار نوید به فستیوال های خفن نمیرفت و در ایران نیز جنجالی نمیشد در حال حاضر فرشته رو هم ممکن بود جزو هنرمندان درجه سه میدیدم اما خب وقتی میگن شانس در خونه ادم میشینه همینه دیگه!

فرشته حسینی حتی در این مدت به کلی تیپ و استایلش هم تغییر کرد و حالا با جسارت تمام و لباسایی میپوشه که هرکسی نمیپوشه! در ادامه میخوایم اما برگردیم به گذشته فرشته خانوم و ابتدای کارشون تا ببینیم به چه شکل شدن و در ادامه هم روند صعود رو مشاهده کنید!!!

فرشته+حسینی

فرشته حسینی کنار آقاشون شده یَللل!

فرشته حسینی تا قبل از ازدواج با نوید و علنی شدن رابطشون چندان دیده نمیشد که هیچ، تازه جرئت حتی پوشیدن لباس های ریسکی رو هم نداشت. فرشته خانوم درست بعد از ازدواجش کم کم شبیه به نوید محمدزاده شد و جسور شد چرا که در کنار مردی قدرتمند بود و اگر در حاشیه و پرسش و پاسخی هم فرو میرفت نوید جوابگو بوده و هست!

فرشته حسینی در گذشته استایل هایی ساده و بدون ریسک رو انتخاب میکرد اما حالا او را با تیپ هایی نامتعارف و عجیب می بینیم! این گفته ها واقعیت است و قصد خراب کردن این بازیگر جوان نیست اما حتی شهرت و اعتبار فرشته حسینی نیز بعد از ازدواج با نوید بود که بالا گرفت و او را در این حد به پیشرفت رسوند!

tarahanelebas_1650984439_5

فرشته+حسینی (1)

نوید محمدزاده هردمبیل پوش نیست بلکه دارنده امضای شخصی در استایله!

داشتن استایل شخصی برای همه افراد در هر جایگاهی که هستند مهم و تاثیر گذاره اما در رابطه با سلبریتی ها اهمیت و تاثیر گذاری این موضوع بیشتر احساس میشه به خاطر این که مردم ارتباط بهتری با شخصیت درونی و فضای کاری اون سلبریتی و هنرمند برقرار می کنند. نوید محد زاده از اون دست سلبریتی ها و هنرمند هایی است که تیپ و استایلش خیلی خاص و ویژه است و منحصر به خودش به همین خاطر هم خیلی وقت ها مورد انتقاد قرار می گیره اما نباید از حق بگذریم که در خلق استایل شخصی خودش، نوید محمدزاده بسیار موفق عمل کرده.

حالا چرا اینو میگیم چون در استایل خانوم ها معمولا جسارت و تنوع خیلی بیشتره اما آقایون غالبا تو یه روند دیده میشن که خب نوید محمدزاده اومد و این روند رو شکست و با استایل هایی بسیار متفاوت نشون داد انسان ها میتونن با خواست خودشون برن جلو و در این جهان محدودیتی وجود نداره مگه اینکه ضرری به کسی برسونه!

navid-fereshteh2

بیوگرافی جالب فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران ، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

frsh-navid-photokade-com-1

کارگری از کودکی

در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم.

روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

tarahanelebas_1662714153_4

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *