تیتر خبرها

پاسخ تند اسطوره رئال به صحبت های لیونل مسی

گوتی، هافبک اسپانیایی پیشین تیم رئال مادرید، به اظهارنظر اخیر مسی در مورد رئال واکنش نشان داد.

لیونل مسی چند روز پیش در مصاحبه با شبکه “TUDN” و در پاسخ به سوالی در مورد اهداف پی اس جی در فصل جاری گفته بود که می خواهند قهرمان چمپیونزلیگ شوند. او به بازی فصل گذشته برابر رئال هم اشاره کرد و گفت که مستحق صعود بودند و اینکه همیشه بهترین تیم قهرمان چمپیونزلیگ نمی شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مسی گفت:« حذف برابر رئال در فصل گذشته واقعا سخت بود. دو بازی عالی برابر رئال انجام دادیم و تنها در ۳۰ دقیقه پایانی بازی برگشت، رئال بهتر کار کرد و راهی دور بعد شد. یکسری جزئیات کوچک سرنوشت آن بازی را تعیین کردند. فصل جاری به خاطر برگزاری جام جهانی در پاییز، شرایط متفاوت با گذشته است ولی هدف ما تغییر نخواهد کرد. لیگ قهرمانان بسیار دشوار است و کافی است چند دقیقه بد باشید و حذف شوید. همیشه بهترین تیم قهرمان نمی شود.»

گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، به این اظهار نظر مسی واکنش منفی نشان داد. او شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت:« مسی بهتر است به این سوال پاسخ بدهد که معیار او برای انتخاب بهترین تیم چیست؟ اصلا بهترین تیم را چگونه تعریف می کنند؟ مثلا تیمی که در هر سه مرحله دور حذفی لیگ قهرمانان از شکست پیروزی می سازد و در فینال هم برنده می شود، بهترین تیم نیست؟ اگر رئال بهترین تیم فصل قبل نبود، کدام تیم بهترین تیم بود؟»

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *