تیتر خبرها

پالتوهای سنگین و ضخیمتو کنار بزار؛ با مانتو بافت و ژاکت به استقبال بهار برو!

با ورود به نیمه سرد سال پوشیدن بافت‌ ها و ژاکت‌ های بافت متنوع و رنگی شروع می شود. این لباس ها شما را در عین شیک بودن گرم نیز نگه می دارند.

شایانیوز- مانتو بافت یا ژاکت بافتنی یک لباس پاییزی یا زمستانی کلاسیک است که در استایل افراد کاربرد زیادی دارد و با توجه به رنگ و طرح آن می‌ توان استایل‌ های متفاوت را خلق کرد. اگر جزو افرادی هستید که از پوشیدن پالتو یا کاپشن های بسیار ضخیم و سنگین زمستان کلافه می شوید و برای استفاده روزمره از آنها فرار می کنید، باید بگوییم که ژاکت ها و بافت های بلند یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهند بود؛ زیرا علاوه بر گرم بودن ظاهری شیک دارند و در استفاد طولانی مدت باعث اذیت و آزار شما نخواهند شد. یکی از تصورات درباره ژاکت ها و لباس ها بافتنی این است که به اندازه پالتوهای فوتر و دیگر لباس های زمستانی شیک و زیبا نیستند در حالی که این لباس های دوست داشتنی اگر به جا و با آیتم های مکمل درست استفاده شوند می توانند زیبایی بخش استایل زمستانی شما باشند.

قبل از خرید یک ژاکت بافتنی، باید فرم بدن خودتان را بشناسید و متناسب با سایز، قد، وزن و الگوی بدن خود ژاکت بافتنی را انتخاب کنید. همان‌طور که می‌ دانید فرم‌ های بدن متفاوت بوده و هر لباس بافتنی برای هر شخصی مناسب نیست. در ادامه با چندتا از جدیدترین ست های ژاکت بافتنی آشنا خواهید شد.

ژاکت بافتنی

ژاکت بافتنی

ژاکت های جلوباز و بلند بپوشید تا قد بلند دیده شوید

یکی از رایج ترین مدل های ژاکت های بافتنی یا همان مانتو بافت ها که هر سال در ترندهای زمستانی شاهد آنها هستیم، نوع بلند و جلوباز آنها است که به عنوان رویه و به جای پالتو استفاده می شود. این ژاکت ها به دلیل استایل و قد بلندی که دارند باعث می شوند شما خوش فرم و قد بلند دیده شوید. اگر امسال قصد خرید و پوشیدن یکی از این ژاکت ها را دارید باید بگویم بهترین گزینه نوع های ساده و تک رنگ آنها هستند که امسال بسیار مد شدند و مورد استقبال قرار گرفتند. شما برای داشتن استایلی زیبا و منحصربفرد با این بافت ها فقط کافی است از یک پلیور و شلوار جین استفاده کنید تا ظاهری دخترانه و مدرن داشته باشید.

ژاکت بافتنی

ژاکت بافتنی

وست یا ژاکت جلو بسته؛ دلبرانه و دخترانه لباس بپوشید

یکی از ترندهای جدید و کاملا مدرنِ دخترانه که در یکی دو سال جدید شاهد حضور آن بوده ایم، بافت های وست و یا جلو بسته کوتاه هستند که شما می توانید آنها را همانطور که در تابستان از مانتو شومیزی استفاده می کنید به تن کنید و از استایل ساده و شیک زمستانی خود لذت ببرید. شما برای استایلی زیبا و متفاوت فقط کافی است یکی از این ژاکت ها را با یک شلوار جین اسکینی و یا دمپا به تن کنید و برای تکمیل استایل خود می توانید از بوت و یا کتونی های لژ بلند استفاده کنید. برای وست هم به عنوان زیره از بافت های ظریف یا شومیز های ضخمیم پشمی استفاده کنید البته دقت کنید که شومیز انتخابی ساده و فاقد طرح باشد.

ژاکت بافتنی

ژاکت بافتنی

ژاکت جلوباز کوتاه یا پیراهن بافت بپوشید؛ متفاوت و خاص بیرون بروید

یکی از تصورات غلط تا به امروز این بود که در فصل زمستان نمی توان پیراهن و یا دامن پوشید در حالی که شما با پوشیدن پیراهن های بلند و بافتنی می توانید زیباترین استایل ها را داشته باشید. در نتیجه اگر قصد پوشیدن یکی از این پیراهن های زیبا و خاص را دارید حتما از یک جوراب شلواری و نیم بوت تا قد پیراهن خود استفاده کنید تا استایلی زیبا و متفاوت را تجربه کنید. اگر هم از پوشیدن لباس های بلند  جلو بسته خوشتان نمی آید می توانید ژاکت های کوتاه و جلوباز را با شلوار جین امتحان کنید.

ژاکت بافتنی

ژاکت بافتنی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *