تیتر خبرها

پنج انیمیشن تاثیر گذار که اشک و خَندَت رو با هم درمیاره؛ بسه هی جلوه های ویژه دیدن

اگر دنبال این هستی که چند تا کار خوب تماشا کنی فکر نکن همش باید سینمایی ببینی تو دنیای انیمیشن ها غوغاییه اساسی که حتا فکرش رو هم نمیکنی.

شایانیوز- تماشای فیلم و سریال یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که هر کسی می تونه در اوقات فراغت خودش انجام بده، بدون دردسر چند ساعتی رو جلوی تلویزیون مینشینید و با آرامش به استراحت می پردازید اون هم در حالی که دارید از تماشای یک داستان زیبا لذت می برید؛ با این حال باید بهتون بگیم که شما نمی تونید لذت یک چنین تفریحی رو کامل درک کنید تا وقتی که یکی دو تا انیمیشن بسیار جذاب و درجه یک ببینید.

متاسفانه یا خوشبختانه عده زیادی از افراد هستند که فکر می کنند در دنیای سینما آثار شاهکاری هست که هرگز نمیشه نمونه اون ها رو در دنیای انیمیشن ها پیدا کرد اما این تفکر ابدا صحیح نیست و اگر شما کمی بیشتر با دنیای انیمیشن ها ارتباط برقرار کنید آثار بی نظیری رو مشاهده خواهید کرد که می تونند از یک سینمایی کمدی خنده دار تر و از یک سینمایی تراژدی غم انگیز تر باشند.

انیمیشن

به گزارش شایانیوز، برای این که بتونید راحت تر به دنیای زیبا و دوست داشتنی انیمیشن ها ورود کنید در ادامه ما به شما چند نمونه از شاهکار ترین هایی رو معرفی می کنیم که بدون شک اشک رو به چشم هاتون و در عین حال لبخند رو به لب هاتون خواهند آورد.

۱.غول آهنی – ۱۹۹۹

غول آهنی انیمیشنی در ژانر درام، اکشن، کمدی و البته علمی تخیلی است که تماشای اون می تونه به طرز باور نکردنی ای شما رو تحت تاثیر قرار بده و علی رغم تمام تعقیب و گریز هایش اشک رو به چشم های شما بیاره. داستان در رابطه با غولی آهنی است که ماموران به دنبال او شهر رو زیر پا در آوردند اما هوگارت پسر ۹ ساله ای که با او دوست شده سعی می کند تا از او مراقبت نماید.

امتیاز IMDb : 8.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 96 / 100

امتیاز Filimo: 95 / 100

غول آهنی

۲.خرس برادر – ۲۰۰۳

به دنیای حیوانات علاقه دارید؟ از تماشای حرکات بامزه و زندگی آن ها خوشتون میاد؟ اگر این طور است یکی از بهترین انیمیشن هایی که می تونید تماشا کنید انیمیشن سینمایی خرس برارد است که قسمت اول آن در سال ۲۰۰۳ و قسمت دوم در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. خرس برادر اگر چه چندان زندگی به زندگی آدم ها نمی پردازد اما به معنای این نیست که حرفی برای گفتن ندارد. خرس برادر داستان پسری است به نام کینای که به خاطر انتقام یک خرس را می کشد اما پس آن خودش تبدیل به یک خرس می شود.

امتیاز IMDb : 6.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : – / 100

امتیاز Filimo: 94 / 100

خرس برادر

۳.در جستجوی نمو – ۲۰۰۳

در جستجوی نمو گه در سال ۲۰۰۳ جایزه اسکار بهترین انیمیشن رو به خودش اختصاص داد یکی از متاثر کننده ترین انیمیشن هایی است که ممکن است در طول زندگی خودتون تماشا کنید. داستان روندی ماجراجویانه و نسبتا پر طلاتم دارد اما همچنان در همین حال هم می تواند شما رو تحت تاثیر محبت پدرانه و البته علاقه فرزند به والد قرار دهد.

امتیاز IMDb : 8.2 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 99 / 100

امتیاز Filimo: 91 / 100

در جستجوی نمو

۴.وال ای – ۲۰۰۸

بسیاری از افراد معتقدند که وال ای ( Wall – E ) بهترین انیمیشنی است که تا به حال ساخته شده است، داستانی با شخصیت های محدود و بسیار تک کلمه ای، همیشه نیاز نیست که با حرف زدن احساسات خود را بیان کنیم. در آغاز داستان روند آرام و بدون کلام آن ممکن است شما را بهت زده کند اما کافی است کمی صبر کنید سپس خواهید دید که چگونه شما را متاثر خواهد کرد. داستان والی ای از روزی شروع می شود که سال ای سال است انسان ها زمین رو ترک کرده اند و جز پس ماند چیزی بر روی زمین نیست البته به علاوه والی ای رباتی که قرار است شیرینی تماشای داستان را در عین غم انگیز بودن آن برایتان ماندگار کند.

امتیاز IMDb : 8.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: 96 / 100

وال ای

۵.مری و مکس – ۲۰۰۹

مری مکس دقیقا همان اثری است که می تواند برای ابد موضع شما رو در رابطه با انیمیشن ها و محدود بودن داستان های آن ها تغییر دهد. مری و مکس هم درست مانند باقی آثار این لیست می تواند همزمان که هنوز اشک روی گونه هایتان خشک نشده لبخند را به لب هایتان بیاورد.

امتیاز IMDb : 8.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: – / 100

مری و مکس

به نظر شما کاربران شایانیوز چه انیمیشن های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *