تیتر خبرها

پنج سینمایی هیجان انگیز که باعث میشن دلت هوووری بریزه؛ رسما آدم کُپ میکنه با اینا!

اگه دنبال کمی هیجان و آدرنالین اضافی میگردی با این فیلم سینمایی های خفن و جذاااب یه حال اساسی به خودت بده.

شایانیوز- دنیای سینما و تلویزیون دنیای رنگارنگی است که می تواند ما را در خود غرق کند، می تواند تجربه هایی را به ما هدیه دهد که شاید هرگز آن ها را در زندگی خود تجربه نکنیم، به همین خاطر هم هر فیلم سینمایی می تواند یک ماجراجویی تازه و جذاب قلمداد شود. سینمایی های هیجان انگیز و دلهره آور غالبا می تونند این حس ماجراجویی و تجربه ای تازه و غیر منتظره رو بیشتر برای شما به همراه بیارند. پس اگر از تجربه کردن اتفاقات هیجانی و غیره منتظره لذت می برید به شما پنج تا از سینمایی های دلهره آور فوق العاده رو معرفی می کنیم که نباید از دست بدید.

۱.پنجره پشتی – ۱۹۵۴

وقتی صحبت از سینمایی های هیجان انگیز و دلهره آور مطرح میشود بی برو برگرد باید به دنبال نام پدر سینمایی های هیجان انگیز یعنی آلفرد هیچکاک بود. پنجره پشتی، پنجره عقبی یا پنجره رو به حیاط یکی از بهترین سینمایی های این ژانر می باشد و بسیاری از منتقدین بر این باورند که پنجره پشتی یکی از موفقیت آمیز ترین کارهای آلفرد هیچکاک است. این سینمایی داستان عکاسی است که به خاطر شکستن پایش مجبور است مدتی را در خانه سپری کند و طی این استراحت اجباری از پنجره اتاقش رفتار و حرکات همسایگانش را زیر نظر می گیرد.

امتیاز IMDb : 8.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 98 / 100

امتیاز Filimo: –  / ۱۰۰

بهترین فیلم های هیجان انگیز و دلهره آور

۲.شمال از شمال غربی – ۱۹۵۹

مطمئنا انتظار نداشتید که لیست را با یک سینمایی از آلفرد هیچکاک به پایان برسانیم؟! شمال از شمال غربی سینمایی ای تو در تو و بسیار هیجان انگیز است که شما را با شخصیت اصلی داستان یعنی راجر همراه میکند و درست مانند راجر شما خود را وسط یک ماجرای جاسوسی می بینید. راجر یک خبرنگار است که به اشتباه درگیر ماجرایی جاسوسی می شود و در این میان با زنی آشنا می شود که نه تنها به او دل می بندد که آن زن نیز در تلاش است تا جان راجر را نجات دهد.

امتیاز IMDb : 8.3 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Filimo: 92  / ۱۰۰

بهترین فیلم های هیجان انگیز و دلهره آور

۳.هفت – ۱۹۹۵

سینمایی هفت یکی محبوب ترین سینمایی های ژانر مهیج و جنایی در ایران به کارگردانی دیوید فینچر می باشد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که هفت به طور کلی فروش فوق العاده ای رو در گیشه تجربه کرد و برای منتقدین هم به قدری فیلم ارزشمندی بود که حسابی مورد تحسین و تقدیر قرار گرفت، به ویژه پایان بندی آن که به نوعی تکان دهنده و فراموش نشدنی تعریف می شود. هفت داستان بازرس جوان و تازه کاری است که در کار خود با قتل های فجیع و زنجیره ای پی در پی رو به رو می شود.

امتیاز IMDb : 8.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 82 / 100

امتیاز Filimo: 94  / ۱۰۰

بهترین فیلم های هیجان انگیز و دلهره آور

۴.جزیره شاتر – ۲۰۱۰

به گزارش شایانیوز، مطمئنا تا به حال بارها نام این سینمایی رو شنیده اید، یک سینمایی پیچیده، تو در تو، هیجان انگیز و شوکه کننده که شما را میخکوب صفحه نمایش نگه خواهد داشت. جزیره شاتر داستان مارشال امریکایی است که برای پیگیری یک سری از تحقیقات خود را در غالب یک بیمار به بیمارستان روانی جزیره شاتر منتقل می شود و در آنجا با سرنخ های عجیب و غریبی رو به رو می شود.

امتیاز IMDb : 8.2 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 68 / 100

امتیاز Filimo: 92  / ۱۰۰

بهترین فیلم های هیجان انگیز و دلهره آور

۵.دختر گمشده – ۲۰۱۴

یکی دیگر از شاهکار های سینمایی دیوید فینچر، فیلم سینمایی دختر گمشده است که در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت و حسابی مورد توجه منتقدین و مخاطبین واقع شد، این فیلم که از روی رمانی به همین نام نوشته شده است به معنای واقعی کلمه می تواند کاری کند که مغزتان سوت بکشد. دختر گمشده یا دختر ناپدید شده داستان مردی است که در صبح پنجمین سالگرد ازدواجش متوجه می شود همسرش گمشده است و حالا متهم به قتل او است.

امتیاز IMDb : 8.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 88 / 100

امتیاز Filimo: 87  / ۱۰۰

بهترین فیلم های هیجان انگیز و دلهره آور

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *