پوکو x4 انتخابی مناسب از شیائومی

در این پست پوکو x4 انتخابی مناسب از شیائومی را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

2047710

درصورتی‌که به‌دنبال محصولی خوش‌قیمت و میان رده هستید، موبایل poco x4 محصولی عالی برای شما به‌حساب می‌آید. این گوشی از نمایشگر عالی، تراشه قدرتمند و رم ۸ گیگ بهره می‌برد.

انتخابی که به‌عنوان یک موبایل برتر برای محصولات میان رده اقتصادی به‌شمار می‌رود، poco x4 نام دارد. بعید است که تابه‌حال نام سری محصولات پوکو ایکس از برند شیائومی را نشنیده باشید. محصولات سری پوکو گوشی‌هایی هستند که با قیمت پایین، سخت‌افزار خوبی را ارائه می‌کنند.

سری x محصولات پوکو محصولاتی اقتصادی بوده و قیمت آن‌ها معمولا زیر ۱۵میلیون تومان است. در موبایل ایکس ۴ از سری پوکو می‌توانیم مزایای زیادی را برای شما بیان کنیم. از نمایشگر باکیفیت گرفته تا تراشه پرقدرت و باتری با دوام. ما را همراهی کنید تا در ادامه این مطلب موارد مهمی که در این رابطه وجود دارند را به شما ارائه دهیم.

معرفی اجمالی گوشی Poco X4 شیائومی

بگذارید قبل‌از ارزیابی و مطالعه مشخصات فنی poco x4، یک معرفی اجمالی برای آن داشته باشیم. این محصول یک موبایل پرقدرت در میان محصولات اقتصادی و میان رده بوده و از طراحی شیکی برخوردار است. قاب دوربین آن بسیار بزرگ بوده و باعث شده حالتی اسپرت برای این موبایل به‌وجود بیاید.

برای قاب پشتی این دستگاه از شیشه مقاوم بهره برده‌اند تا درخشندگی آن بیشتر شده و هنگام کار حس بهتری داشته باشید. نمایشگر این محصول ۱۲۰ هرتز بوده و از نوع Super AMOLED است؛ این یعنی با تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵ ۵G این دستگاه و این نمایشگر به‌راحتی می‌توانید بازی‌های گوناگونی را اجرا کنید. البته نباید از رم ۶ و ۸ گیگابایتی که برای آن در نظر گرفته‌اند غافل شد.

مشخصات فنی دقیق پوکو ایکس ۴

قدم مهمی که باید برای خرید poco x4 بردارید، ارزیابی کامل مشخصات فنی و سخت‌افزارهایی است که در این دستگاه به‌کار برده‌اند. برند شیائومی تمام سعی خود را کرده تا بهترین سخت‌افزارهای خوش‌قیمت را در این محصول به‌کار ببرد. این مشخصات را در جدول زیر بررسی می‌کنیم.

مشخصات فنی گوشی Poco X4

وضعیت مشخصات

ابعاد و وزن

۱۶۴.۲×۷۶.۱×۸.۱ میلی‌متر

با ۲۰۵ گرم وزن

جنس بدنه پشتی

شیشه

جنس فریم دور قاب

پلاستیک

ابعاد صفحه نمایش

۶.۶۷ اینچ

تکنولوژی صفحه نمایش

AMOLED

رزولوشن نمایشگر

۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل

تراکم پیکسلی

۳۹۵ پیکسل در هر اینچ

پردازنده اصلی

Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G

فناوری ساخت تراشه

۶ نانومتری

هسته‌های پردازشی

۸ هسته

میزان حافظه رم

۶ و ۸ گیگابایت

حافظه داخلی ذخیره‌سازی

۲۵۶ و ۱۲۸ گیگابایت

سنسورهای دوربین

عریض، فوق‌عریض و ماکرو

رزولوشن دوربین‌ها

۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسل

رزولوشن فیلم‌برداری

۱۰۸۰ با ۳۰ فریم

دوربین سلفی

۱۶ مگاپیکسل

نوع باتری

لیتیوم پلیمری

ظرفیت باتری

۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

توان شارژ باتری

۶۷ وات

حسگرها

اثر انگشت کنار گوشی

شتاب‌سنج

ژیروسکوپ

قطب‌نما

مجاورت

فناوری‌های ارتباطی

GSM

HSPA

LTE

پشتیبانی از ۵G

دارد

آیا پوکو x4 برای عکاسی خوب است؟

2047710

سوالی که در ذهن مشتریان زیادی به‌وجود آمده این است که آیا موبایل هوشمند poco x4 برای عکاسی خوب است یا خیر؟ برای پاسخ‌دادن به این سوال بهتر است عملکرد دوربین‌های این گوشی را بررسی کنیم. برای دوربین این گوشی از حسگرهای ۳ گانه استفاده کرده‌اند.

این حسگرها شامل عریض، فوق‌عریض و ماکرو بوده و رزولوشن آن‌ها به ترتیب معادل ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسل است. استفاده از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی نیز باعث بهبود عملکرد این سیستم می شود. دوربین‌های این دستگاه برای عکاسی به خوبی عمل می‌کنند؛ اما باید در نظر داشته باشید که قابلیت فیلمبرداری ۴K در آن‌ها وجود نداشته و تنها با نرخ ۳۰ فریم و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل می‌توانید فیلم ضبط کنید.

پوکو x4؛ بهترین محصول اقتصادی برای بازی

اگر به‌دنبال بازی‌کردن با یک موبایل هوشمند هستید، می‌توانید نسبت به خرید poco x4 اقدام کنید. اگر یادتان باشد مدل x3 از سری پوکو سروصدای زیادی میان موبایل‌های اقتصادی به پا کرد؛ این گوشی نیز به همین شکل بوده و از بهترین تراشه ۵G استفاده می‌کند.

شرکت شیائومی تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵ را در این محصول به‌کار برده که فناوری ساخت آن ۶ نانومتری بوده و از ۸ هسته پردازشی نیز بهره می‌برد. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی Adreno 619 و رم ۸ گیگابایتی نزی به‌کار برده‌اند تا قابلیت‌های گیمینگ این اسمارت‌فون بیشتر شوند.

پوکو x4 چقدر شارژ نگه می‌دارد؟

موضوعی که باید قبل‌از خرید اسمارت‌فون شیائومی poco x4 بررسی کنید، باتری آن است. بسیاری پرسیده‌اند که باتری این موبایل چقدر شارژ نگه می‌دارد؟ مهندسان شیائومی در این دستگاه پرقدرت و عالی از باتری ۵۰۰۰میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری استفاده کرده‌اند.

این باتری قادر است یک روز کامل به شما شارژ بدهد؛ البته اگر با آن به اجرای بازی‌های سنگین بپردازید، امکان این که بیشتر به شارژ نیاز داشته باشید تقویت می‌شود. به‌هرحال این دستگاه به همراه یک آداپتور ۶۷ واتی ارائه می‌شود؛ این یعنی در کمتر از ۴۰ دقیقه می‌توانید باتری را به‌طور کامل شارژ کرده و دوباره از آن استفاده کنید.

پوکو x4 با کدام موبایل‌ها رقابت می‌کند؟

عادت خوبی که مشتریان حرفه‌ای دارند این است که قبل‌از خرید هر موبایلی آن را با رقبای هم قیمت و هم رده مقایسه می‌کنند. گوشی poco x4 مزایای زیادی دارد؛ اما بهتر است بدانید که چه رقیب‌هایی برای آن تولید شده‌اند. موبایل‌هایی که در رقابت تنگاتنگی با این دستگاه هستند، شامل موارد زیر می‌شوند. بهتر است مقایسه این مدل‌ها را قبل‌از خرید انجام دهید.

  • شیائومی پوکو ایکس ۳
  • شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G
  • شیائومی پوکو x3 GT
  • شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو
  • شیائومی ۱۱T
  • شیائومی پوکو ایکس ۵ پرو
  • شیائومی پوکو اف ۳

بهترین قیمت خرید پوکو x4

2047710

به‌طورکلی قیمت موبایل poco x4 مناسب است؛ اما اگر می‌خواهید پایین‌ترین قیمت را برای خرید آن بیابید، دیجی‌کالا این قیمت را به شما ارائه می‌دهد. بهترین قیمت این موبایل در دیجی‌کالا بوده و علاوه‌بر این موضوع، رنگ‌بندی‌های مختلف، انواع حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی این مدل در دیجی‌کالا موجود هستند.

جمع‌بندی

برای اینکه بتوانید به‌راحتی موبایل poco x4 را خریداری کنید، باید این مدل را مورد ارزیابی کامل قرار دهید. محصولات زیادی توسط شرکت شیائومی تولید می‌شوند که سری پوکو قطعا یکی از بهترین آن‌ها به‌حساب می‌آیند. مدل ایکس ۴ از این سری را باید محصولی میان رده اما اقتصادی بدانیم.

طراحی مکعبی و بروز، استفاده از شیشه در قاب پشتی، بهره گیری از تراشه اسنپ‌دراگون قدرتمند، رم ۸ گیگابایتی، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز آمولد از مزایای این دستگاه هستند. اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید به دیجی‌کالا رفته و با قیمتی مناسب آن را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

منبع : ایمنا

مطلب پیشنهادی

1719947675 2048727

متخصص کلیه کیست؟ خدمات متخصص اورولوژی، فراتر از بیماری های کلیه

در این پست متخصص کلیه کیست؟ خدمات متخصص اورولوژی، فراتر از بیماری های کلیه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *