تیتر خبرها

پیشگویی شگفت انگیز ازبیت کوین!

در ساعات نخست معاملات امروز، بازار رمزارزها شاهد افت عظیمی بوده است…

شایانیوز- در ساعات نخست معاملات امروز، بازار رمزارزها شاهد افت عظیمی بوده است و‌ اکنون اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند.در حال حاضر بازار رمزارزهاهمچنان شاهد افت بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۱۸ هزار دلاری قرار دارد. از طرفی رئیس فدرال رزرو در جلسه کمیته بازار آزاد فدرال در ماه سپتامبر با توجه به مشکلات و رنج ناشی از تورم و اولویت در رفع آن‌ها، با یک انتشار ساده اقتصادی و کنفرانس مطبوعاتی متعاقباً، بازار را وارد یک دوره وحشت ملایم با افزایش نرخ‌ها، افزایش نوسانات و فروش سهام با دنبال آن فروش بیت‌کوین کرد. شاخص S&P ۵۰۰ سطح حمایت بحرانی ۳۸۵۰ را از دست داد، بیت‌کوین به پایین ترین سطح مقطعی ۱۸.۱۰۰ دلار بازگشت و خزانه داری ۲ ساله به بیش از ۴.۱ درصد رسید.

ولی با توجه به این شرایط برخی از معامله‌گران امیدوار به ارزهای دیجیتال انتظار دارند که فدرال رزرو در مواجهه با چنین آشفتگی بازار، به سیاست پولی انبساطی بازگردد که احتمالاً منجر به افزایش قیمت کریپتو و تضعیف ارزش دلار خواهد شد.از طرفی کیوساکی به بیت کوین خوش بین است و سرمایه گذاری های بزرگی روی این زمزارز انجام میدهد و اولین دلیل او برای سرمایه‌گذاری در بیت ‌کوین این است که ایالات متحده پول زیادی قرض می‌کند.

با توجه به مبلغ بدهی ملی ایالات متحده، این کشور اکنون نزدیک به ۳۱ تریلیون دلار بدهی دارد. در همین حال، تولید ناخالص داخلی ایالات متحده تنها ۲۴.۸ تریلیون دلار بوده و نسبت بدهی این کشور به تولید ناخالص داخلی ۱۳۷.۷۶ درصد است. و در آخر بیان کرده است که طلا، نقره و بیت کوین اغلب در یک سبد به عنوان اشکال «پول سالم» جمع می‌شوند که به طور تصاعدی در ۳ سال گذشته افزایش یافته و در برابر تورم مقاومت می‌کنند. به کاربران و طرفداران خود توصیه می کند که کیف پول های خودرا از بیت کوین پر کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *