تیتر خبرها

ژاذابیت لعیا زنگنه پیش آقاش که خیلی جَوونه هیییچ شده؛ سلفیِ خانوم با دختر آس ایرونی!

لعیا زنگنه بازیگر جذاب سینما می باشد که سالهاست ازدواج کرده اما این تصویر از وی و جوانی همسرش کاربران رو حسابی متعجب ساخت.

شایانیوز- لعیا زنگنه از بازیگرای جذاب و خوش چهره سینمامون هستش که البته تو تلویزیون هم کم بازی نکرده و حسابی درخشیده. اما چرا گفتیم لعیا زنگنه جذابه چون هواداران بسیاری داره و خب از اونجایی که هم یه فیس ناز و دلبرونه داره و هم اخلاق و مَنشی زیبا و به دور از حاشیه، به مرور تبدیل به هنرمندی درست حسابی در این عرصه شد نه همانند برخی که فقط بلدن هی جنجال به پا کنن بلکه دیده بشن! لعیا زنگنه از خوبیاشم اینه که یه رنگه و هرگار در هر فضا و تصویری که ددیه شده یه مدل بوده و مثل خانوم بهاره رهنما دائما در حال تغییر ظاهر نبوده!

لعیا زنگنه فعالیت چندانی در اینستاگرام نداره و خب به همنین جهت تصویر خاصی هم از وی دیده نمیشه که بخواد به روز رسانی شه و به همون دلیل تصویری هم از همسر و فرزندش چندان دیده ندشه اما یه عکس از خانوم خانوما هت که خیلیا بر این عقیده اند همسر لعیا زنگنه است که خب بعیدن نیست اما نکته اینجاست که انگاری خانوم بازیگر سن و سالی بیشتر از آقاشون هستند!

Untitled

لعیا خانوم زنگنه انگاری قصد پیر شدن ندارن! ملکه زیبایی چی میگه!

لعیا زنگنه رو آخرین بار در سریال  شبکه خانگی “آقازاده” دیدیم که مادر نقش مادر حامد یعنی سینا مهراد رو بازی کرد. لعیا زنگنه چشمانی شهلا و زیبا دارد با فِیسی مهربون که توجه هر بیننده ای رو به اون کار جلب میکنه. مدتی پیش یه عکس از خانوم بازیگر منتشر شده که در کنار دختر کوچولویی زیبا هستند. ظاهرا لعیا خانوم زنگنه قصد پیر شدن ندارند و همچنان بشاش و خوش خنده می باشند.

ناگفته نماند دختر خانوم هم حسابی توجه کاربران رو به خودش جلب کرد و حتی یکی هم ایشون رو ملکه خطاب کرد!!!

Untitled (4)

خوش و بِش لعیا زنگنه با آقای بازیگر بعد دو قرن!

لعیا خانوم زنگنه که بیشتر تو مجموعه های تلویزیونی و در قامت یک مادر و همسر چادری نمونه ایفای نقش می کرد تا به حال سابقه نداشت که در مراسمات و اکران های خصوصی حضور پیدا کند اما تغییر رویه خانوم بازیگر باعث شده که شاهد حضور لعیا خانوم زنگنه در مراسمات اینچنینی و به الطبع آن وایرال شدن ویدیوهای ایشان در فضای مجازی و اینستاگرام باشیم.

خانوم بازیگر برای اکران فیلم “بی صدا حلزون” حضور داشتند که خب دیدارشون با آقای رامین پرچمی حواشی باحالی داشت. در ادامه اولین دیدار این دو هنرمند را بعد از ۲۸ سال مشاهده می کنید که لعیا خانوم به رامین خان میگه بی معرفت کجایی؟ این شد تا حسابی کاربران ذوق کنن.

بیوگرافی جالب لعیا زنگنه و خانواده مذهبی

لعیا زنگنه متولد ۱ مهر ۱۳۴۴ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران می باشد که دوره نقاشی را هم گذرانده و بشدت عشق فوتبال دارد و طرفدار تیم ملی آرژانتین است.

لعیا زنگنه در شهر تهران بعنوان فرزند دوم در یک خانواده بسیار مذهبی به دنیا آمد ، ۱برادر بزرگتر و ۲ برادر و ۱ خواهر کوچکتر از خود دارد. پدرش کارمند اداری بانک مرکزی و مادرش «طیبه خانم» خانه دار بودند.

download+(4)

کارو قبول میکنم حتی اگه ضعیف باشه

در سینم و تلویزیون گزیده کار کردم و برای پذیرفتن هر نقش ابتدا باید گروه را دوست داشته باشم، حتی اگر کار هم ضعیف باشد چنانچه ارتباط مناسبی با گروه برقرار کنم حاضرم در فیلم حضور یابم.

افسردگی در اوج شهرت

سال ۱۳۷۶ در اوج شهرت دچار افسردگی خیلی شدیدی شدم و خودم به آقای حمید لبخنده زنگ زدم که می خواهم کار کنم و باید از خانه بیرون بیایم.

نمی خواهم از علت افسردگی ام صحبت کنم اما اینطور شد که در دومین سریالم بنام «در قلب من» بازی کردم که کار خوبی شد چون منو نجات داد و حالم رو خوب کرد.

Untitled (1)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *