تیتر خبرها

ژانگولر بازیای "لیندا کیانی" با گوشواره خفنش؛ خانوم تو ژولیدگی رو دست نداره!

لیندا کیانی بازیگر خوش چهره که این روزا با فیس ناهموارش داره رخ میگیره در حد لالیگا، جدیدا از فیس نچرالش با یه فاز هالیوودی رونمایی کرد!

شایانیوز- لیندا کیانی از بازیگران مطرح و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که این روزا داره حسابی واسه خودش تو اینستا میترکونه و عکسای خفنش مدلا رو عجیب گذاشته تو کف. لیندا کیانی اولین بار با بازی در سریال روز حسرت تونست با چهره جذاب و نچرالش دل خیلی از مردم رو با خودش همراه کنه و توانایی های فوق العاده اش در بازیگری رو به رخ بکشه. از اونجایی که لیندا کیانی الان داره در یک فضای عجیب و غریبی مثل بلاگرا در فضای مجازی میگرده، فالووراش بیشتر به دنبال یه تیپ جدید و ژستای ژذاب بانو هستن!

لیندا خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو در مراسم اکران یکی از فیلم هاش نشون میده. این بازیگر خوش استایل که جدیدا زیاد نمیخواد دور و بر تیپای اَجق وَجق بچرخه و سعی داره با سادگی تمام و کمالش همه اینستا رو به سمت پیج خودش روانه کنه، این بار با تیپی سر تا پا مشکی و میکاپی ساده ظاهر شد. البته لیندا کیانی به شدت عاشق میکاپای اعیونیه، ولی خب دوست نداره میون کلی دوربین که عاشق سوژه درست کردن واسه بازیگرا هستن بخواد غرق در هفتاد قلم آرایش دیده شه.

fsf

لیندا کیانی شیفته اکسسوریای غول تشنِ بدجووور!

لیندا کیانی چند سالی میشه که زده تو کار استایل و تیپای خفن و داره عجیب غریب واسه خودش فالوور جمع میکنه. این بازیگر خوش چهره که در دسته سلبریتیای نچرال فیس قرار داره، داره به تازگی با میکاپ آرتیستای پر بروبیایی مثل مریم رهنما میگرده و با میکاپایی که بازیگرای هالیوودی هم ازش بی بهره ان، کل اینستا رو به آتیش کشیده.

اما در کنار تمام این تیپای بی نظیر که اغلب هم کت و شلوار هستن و ثابت میکنه که لیندا خانوم عاشق این مدل استایلای کلاسیکه، نباید از اکسسوری های خاص خانوم خانوما هم غافل شد. این اکسسوری ها که یه زمانی میشن شبیه میوه هایی همچون آلبالو و یه جاهای دیگه میشن کُپ حلقه های لاغری، اما طرفدارای خاص خودشون رو میون کاربرای فضای مجازی دارن و لیندا خانوم همواره به عنوان یه سلبریتی همه چی تموم ازش یاد میشه و حتی کلیپای بامزه ای هم از طرف فالووراش واسش ساخته شده که بیا و ببین!

Untitled

dd

jj

لیندا کیانی از هر انگشتش هزار هنر میریزه ولی نقاب هزاررنگش هم میفته باهاش!

اگه یه سری به پیج لیندا خانوم کیانی بزنین قطعا با عکس های عجیبی ازش روبه رو میشین که در حال انجام کارهای دستیه. این بازیگر که تو استایل های عادیش هم نشون میده که چندان حال و حوصله آرا ویرا کردن رو نداره، حالا تو این پستاش یه جوری با موهای سفید شدش ظاهر میشه که انگاری یه چیز عادی شده.

برعکس خیلی از بازیگرا که هر روز موهای خودشون یه رنگی میکنن و سعی دارن اصلا به روشون نیارن که دیگه سن و سالی ازشون گذشته، اما لیندا خانوم کلا عاشق نچرال بودنه و تابحال هم اصلا با موهای بلوند و چشم گیر ظاهر نشده، یعنی حسابی حللله چشاشه! ولی خب نباید از چهره پر از جوش و عجیب غریب لیندا کیانی هم غافل شد. شاید نچرال بودن چیز خوبی باشه که قطعا هست، اما ژولیدگی موهاش و فیس پر از جوشش رو کجای دلمون بذاریم؟!! نه به اون همه چیتان پیتان بعد کلللی میکاپ پیش میکاپ آرتیستای خفن، نه به این حجم سر و سادگی، گویا این هم مد شده خب!

w

q

t

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *